Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V noci

28. 07. 2004
9
0
5329
Autor
Heulwen

Když se probudíš, ten vedle tiše oddechuje,že se cítíš sama v noci, harmonické noci... Sleduješ pokoj a vybavuješ si okamžiky před tím, než jste se uložili ke spánku. Nakonec se se na něj něžně usměješ (když spí,je tak sladký!), pohladíš ho, přitulíš se a zase usínáš...

 

Ticho. Tma.

Jen světlo zvenku

Prosvěcuje záclony

A dopadá na halenku

Pohozenou na zemi.

 


Heulwen
12. 09. 2005
Dát tip
alternative4: Bodejď by jo,když po nocích ...hmm, sedíš před počítačem .) Narriel: No je toho docela dost, já se totiž taky toulám jako Ty :) A pak přinesu domů plno pěkných větévek, shodím vak na zem a to se tam pak válí a špiní bílé halenky :-)

Narriel
12. 09. 2005
Dát tip
A ne naopak ;-) ?? I když... I takhle to dává hezký smysl :).

Narriel
09. 09. 2005
Dát tip
Copak se ti to ještě válí na zemi, kromě halenky, že se po Tvém pokojíku dá pohybovat jedině levitací ;-) ?? Hezoučké, milé, hladivé... TIP.

Kolouch
02. 12. 2004
Dát tip
Připomnělo domov.* Teda jen trochu. U nás teda světlo dopadá většinou na šortky (v létě) nebo na tepláky a ponožky (v zimě), který před pádem do postele odhodím na zem.

Heulwen
02. 12. 2004
Dát tip
Jo. Ať žije příjemné odhazování věcí a nepořádek :) Díky.

Heulwen
28. 10. 2004
Dát tip
nonono, já nejsem milá, kord na cizí Movsary...

Movsar
25. 10. 2004
Dát tip
ale já si to teď přečetl znovu, a vím, že jsi milá. moc milá. asi se tu ty moje kecy výš nehodí. ještě jeden tip (symboluický jen)

Heulwen
23. 10. 2004
Dát tip
heul= hell a wen= záře, a na útrpné právo si nech zajít chuť, moje bydliště je známo těma nejlepšíma praktikama (čtvrcení koňmo např.) a pomsta by se Ti nemusela zamlouvat. ps: Smajlik s vyplazenym jazykem znamena smajlik s vyplazenym jazykem,neni v tom žadna nabidka.

Movsar
18. 10. 2004
Dát tip
ale co ve skutečnosti znamená? nenuť mne užít útrpného práva!! p.s.: ten smajmlík s vyplazeným jazykem: nevěděl jsem co znamená, zeptal jsem se, a - je tom velice důmyslná nabídka!

Heulwen
17. 10. 2004
Dát tip
Taky? Kdybys mě znal, nemohl bys mě mít rád :P Ale, já miluju celý svět,takže tam asi taky někde budeš :-) A to jméno (nick)- já jen, že jsi ho napsal blbě... a přitom dobře.

Movsar
15. 10. 2004
Dát tip
jsem rád, že mě máš taky ráda. co znamená tvoje jméno?

Heulwen
14. 10. 2004
Dát tip
Movsar: Těch se opravdu nebojím,protože plovoucí podlahu nemáme. Možná se jen trochu bojím,že mě zasáhne na cestě do školy středně velký meteorit, ale vzhledem k pravděpodobnosti jen trochu :) Ty víš,co znamená to moje jméno? A jsi můj? No počkat, já žádného učně Jacoba Sprengera v pokojíčku nechci, natož pod postelí!

Movsar
13. 10. 2004
Dát tip
jsi odvážná dívka. nebojíš se ani protitankových min zabudovaných v plovoucí podlaze tvého bytu. proto tě mám rád, hellwen. tvůj m.

Heulwen
10. 10. 2004
Dát tip
Aha. No já se nedám,neboj.

Movsar
08. 10. 2004
Dát tip
jsi žena, i když ve své vlhké pohlavnosti teprve nedávno probuzená, a to samo o sobě je dostatečnou vstupenkou do tohoto království.

Heulwen
07. 10. 2004
Dát tip
Ani v bolestném království nemám bídně zhynout? To jsem ráda. A co jsem tedy učinila?

Movsar
06. 10. 2004
Dát tip
ano - chyba. nic ve ZLÉM. to se zlem tam být nemělo.

Heulwen
05. 10. 2004
Dát tip
A pročpak? To jsem Tě tou básničkou nějak očarovala, že bys mi chtěl ve zlém oplácet? :-)

Movsar
04. 10. 2004
Dát tip
přesně tak. ale pozor - jsem přičinlivým učněm jacoba sprengera a maleus maleficarum je mou biblí! to by ses mohla se zlou potázat, a jako v tom przybyszewského království bolestném pak se ocitnout.

Heulwen
01. 10. 2004
Dát tip
Movsar: Dvě kouzla? To už je ze mě čarodejnice,ne? :-)

Movsar
28. 09. 2004
Dát tip
je v tom kouzlo. tip

Movsar
28. 09. 2004
Dát tip
je v tom kouzlo. velké. tip

Heulwen
07. 09. 2004
Dát tip
Dík ;-)

Ano, lehká ale velmi pravdivá momentka, také si nosím podobný obraz v sobě,akorát v mém připadě tam neležela halenka, ale noční košile... *

Heulwen
31. 08. 2004
Dát tip
Miss: Se srdíčkama? Jo, každý už určitě zažil podobnou chvilku....

Pisces
31. 08. 2004
Dát tip
No, nebo taky jinak: Probudíš se a jdeš na záchod a z ložnice rodičů se ozývá /střídavě/ chrápání (otec) a mlaskání (matka)... Tma. Směr záchod. V ložnici těžké usínání. To když mámin mlaskot tiší otcovo chrápání ;))

Heulwen
31. 08. 2004
Dát tip
Pisces: :-))))) Nebo tak

Heulwen
21. 08. 2004
Dát tip
Řízek: No já měla na mysli,jestli je na stole řízek nebo Řízek. Ale takhle to vypadá hezky... ještě nějaká relaxační hudba a vonný olejíček... Kryton: Jasně,že to přejde a navíc.. v takové noční ložnici přece není po prachu,pylech ani peří stopy (když máš polštář plněný tou vlnou pro alergiky).

sk8ergirl
21. 08. 2004
Dát tip
Jo, jo jako mini fajn...taková lehká momentka :-)

... řízek k večeři může být romantická záležitost... stačí svíčky, hezký prostírání, dobré víno.... hm.. a řízek s brambůrkama... jo a Řízek za stolem... :))) (to zní jako dobrá romantika, ne?)

Kryton
30. 07. 2004
Dát tip
prach taky, ale hlavne peri a pyly :o( a ja mam bohuzel alergicky astma. nikdy nevim, kdy zacnu kaslat. jo, prejde to, i leky na to jsou (a i bez nich to prejde), ale vzbudi to a to je dost neprijemny... hrozne to unavuje, vycerpava :o( ale treba se nekdy dockam :o) nadeje umira posledni :o)

Heulwen
29. 07. 2004
Dát tip
Kryton: Alergie na prach? Přece je už spousta tlumících léků,ne? A lidé spí s ucpanýma ušima i z mnoha jiných důvodů,tak proč hned ničit sen? Řízek: Na řízek jako romantickou večeři myslíš? Seregil: Oh,díky.

Noe1
29. 07. 2004
Dát tip
Nejdřív jsem četl dílko a to mne zaujalo atmosférou natolik, že jsem přečetl i prolog. Jen ten pocit umocnil. To jsou krásné chvíle, souhlas. *t

Řízek posílá různé řízky... většinou avízka a tipy... ale romantická večeře s Řízkem..... to by bylo něcíčko.... :)))

Heulwen
29. 07. 2004
Dát tip
Noe: Hmm,takové,kdy přetékáš štěstím.... Řízek: Ale kdyby se ten Řízek podával,tak už by to zase tak romantické nebylo,co?

Kryton
28. 07. 2004
Dát tip
nemam se ke komu pritulit... :o( a snad je to i dobre... neb moje alergie me budi noc co noc... vedle me by se zadna slecna moc nevyspala... :o( tenhle sen se mi nikdy nesplni... :o(

Tohle je na řízek... moc pěkný.... takže řízek....

Seregil
28. 07. 2004
Dát tip
Dík za avi Řízku... moc pěkná miniaturizačka....**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru