Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moucha

29. 07. 2004
9
0
3755
Autor
rainman

     ... a enter. Odeslal jsem poslední zprávu a spokojeně se protáhl v anatomickém křesle. Zavřel jsem oči a poslouchal uklidňující šustění okolních pěti počítačů poslední generace.

     Do tichého ševelení sítě náhle vpadlo cosi rušivého; ucítil jsem lehký dotek na nose a současně onen zvuk ustal.

     Byla tu.

     Jak se jen mohla dostat přes několikery zasklené dveře a úzké chodby, nehledě na ostré hochy u bezpečnostních rámů až sem, na to už asi nepřijdu. Okna mé kanceláře vedou do přísně střeženého prostoru a tudíž nejdou otvírat.

     Zazvonil jeden telefon a téměř současně druhý. Uletěla někam pryč a chvilku trvalo, než jsem je vyřídil. Zapomněl jsem na ni až do chvíle, než jsem se usadil před počítač k psaní další zprávy.

     Seděla uprostřed obrazovky, kde jsem měl nastavený Seznam.

     "Chceš si založit ímejlovou schránku, ty mrcho ?" zavrčel jsem na ni. Cosi zabzučela a naštvaně odlétla.

     Ne nadlouho.

     Zjistila, že otravovat člověka před počítačem je nesmírně zábavná činnost. A že je s ním tím větší sranda, čím víc ho tlačí čas a on je čím dál tím víc nervózní.

 

     Abych to zkrátil.

     Ve chvíli, kdy jsem dopsal, mě popadl amok a přísahal jsem krvavou pomstu. V uzavřeném prostoru neměla chudinka žádnou šanci. Nemám nic proti mouchám, ale nesmí mi lézt do soukromí.

 

     Nabral jsem nehybné tělíčko na okraj potištěného papíru a hodil ho do koše. 

Konečně je ticho. Zase jen to konejšivé šumění...

 

     Po chvíli jsem začal mít pocit, že tu něco schází. Najednou mi celý můj kanclík připadá takový divný...jakoby sterilní a bez života...

 

     Ještě že zvenku není speciálními nerozbitnými skly slyšet žádný zvuk a dají se zatáhnout žaluzie. No řekněte, co byste si mysleli o člověku, který běhá po místnosti, třepe rukama a ještě k tomu bzučí ?


katugiro
28. 09. 2004
Dát tip
ať si bzučí... ale psát kvůli tomu "povídku"?

Anomis
01. 09. 2004
Dát tip
jsi věštec, zeptej se křišt'álové koule, ona Ti odpoví :o)*t

Mařka
09. 08. 2004
Dát tip
Moc dobrý-)))*

Cirilla
02. 08. 2004
Dát tip
i ona má právo na život :)

Elyn
31. 07. 2004
Dát tip
:))

Dobrý, odpočinkový, nic moc o ničem, ale dobře napsaný. Navíc v tom vidim pěknej kontrast stále více uzavřenějšího a modernějšího člověka se stále více potlačovanou a neuznávanou přírodou. Tip

vesuvanka
30. 07. 2004
Dát tip
Docela věřím, že ta moucha Ti tam pak chyběla... tip

Andulka
29. 07. 2004
Dát tip
kratke, usmevne a dokonce hlavniho hrdinu naprosto chapu..:-))*

fungus2
29. 07. 2004
Dát tip
Pobavilo. TIP

angel1
29. 07. 2004
Dát tip
to já mám takový prográmek do PC-moucha jako živá. Příroda je dávno přežitek !

Craerassy
29. 07. 2004
Dát tip
:-))) no napadalo by mě..rainman..:-)) tip

rainman
29. 07. 2004
Dát tip
teda Crae, co si to o mně myslíš ?!?!? já, takovej klidnej, spořádanej člověk, cák bych byl toho schopnej ? _ _ _ (a já tak doufal, že mě nikdo neuvidí :-((...)

Craerassy
29. 07. 2004
Dát tip
jasnočka..spořádaný navenek a uvnitř moucha:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru