Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Letní vůně snů

31. 07. 2004
1
0
2885

31.7.2004 Ty letní dny... Rád se poddám vůni snů těch dní.

V poklidu se vytratím

z příslibu nočního snění.

Stébla trávy a květ tulipánu

osvěží roztoulanou mysl.

Kdesi v dálce mě volá den.

Odpovím.

Možná dnes.

A zítra zase sny provoní.

Ach, to léto...


Seregil
03. 08. 2004
Dát tip
... dobrá....

Řízek je rád, že se ti líbí vesuvanko.. díky...

dadik
31. 07. 2004
Dát tip
pro mě je to trocha nejasný, zmatený..zas jsi smutný šniclíku???nebuuu´d

dadik... Řízek je melancholicky naladěnej... musim být v práci, když venku je tak hezky a tak by se snilo...

dadik
31. 07. 2004
Dát tip
zkus úderněji....hehe...radí ti diletant...

Taky jsem v robotě, až do pondělka do rána, tak nesmutni... P.S. "vůni snů těch dní".... To by měl zpívat Božský Karel.

Řízek je romantik.. nechce být tak moc úderný... jen tiše si hrát na své noty....

Pišto.. Řízek je smutnej.. nemůže být se ženou...

Jak je ten svět pestrej, co? Já jsem ze stejného důvodu nadšen k nepříčetnosti....

dadik
31. 07. 2004
Dát tip
haha pánové, pěkná debata.....jinak šniclíku, spíš jsem myslela jednoznačněji, v těch minulejch to máš..

dadik... ach tak... no vobčas Řízek nemá tak jednoznačná slova... Pišto... No jo... to je prostě zákon schválnosti....

vesuvanka
31. 07. 2004
Dát tip
Kdesi v dálce mě volá den A zítra zase sny provoní Ach, to léto... Vyjádřená touha.... léto je plné vůní i barev. Báseň se mi líbí - díky a tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru