Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

co já vím - proč by se mělo pořád všechno nějak jmenovat

01. 08. 2004
6
0
6169
Autor
machal

Malé ale bolavé - dík za pomoc při zařazení.

Mám uvnitř sebe prázdno.

Vím kde to je.

Je to místo srdce,

které jsi mi vzala

                               zmuchlala

                                                   a zahodila.


Mila_cik
12. 11. 2004
Dát tip
smutné..*

Lotoska
27. 10. 2004
Dát tip
On ho zase někdo najde a rozmuchlá, pomuchlá...:-)

machal
27. 10. 2004
Dát tip
Zkratka si mi chtela naznacit ze si jeste dost uziju co :)

Lotoska
27. 10. 2004
Dát tip
To jsem rozhodně neměla v úmyslu:-) I když...rozhodně ti to přeji:-)

machal
27. 10. 2004
Dát tip
Tak ted v tom mam trochu bordel ale neva - nejak mi unika zda mi prejes abych si uzil pekne nebo spatne veci :)

Lotoska
27. 10. 2004
Dát tip
Rozmuchlání, pomuchlání :-) To se ti zdá málo?

machal
27. 10. 2004
Dát tip
To k zivotu staci aby si clovek uvedomil ze zit se musi ne? :)

machal
01. 09. 2004
Dát tip
Dík :)

pozorovatel
23. 08. 2004
Dát tip
Téma ošumtělé. Aspoň, že forma je strohá, přesná. Vidíš a mně vadí, že se spousta věcí nijak nejmenuje...:-)

machal
23. 08. 2004
Dát tip
Pozorovatel - jsem rád že si zavítal - pravda téma je ošuntělé a je taky fakt že nejsem první laskou zrazen :) - co se tyce formy ta mě nezajíma - na to neberu ohled - pokud něco ja tvorím tak prostě jen pisu a nepremyslim nad tim jestli to ma nejakou formu nebo rytmus nebo cokoliv :) nazev sem tu nevymyslel protoze sem byl skutecne velice smutny a zoufali a tak sem dal moznost pruniku citum a bolesti - tomu meno nevymyslis :) Ale dik za kritiku :)

vesuvanka
21. 08. 2004
Dát tip
smutné, pěkně napsané.... tip

maia
20. 08. 2004
Dát tip
hm *

arthamir
17. 08. 2004
Dát tip
třikrát těhotnou hroš? no nevím nevím, esli by to unesla :-)) raděj vyberem někoho iného, kdo nemá takový smysl pro humor - u hrošíkové bychom asi pohořeli a nebo by nás oba pomluvila v nějaké své básničce :-)

machal
17. 08. 2004
Dát tip
Milý Arťásku (to oslovení navrh Joee - je u mě na návštěvě), tak někoho navrhni ty :)

arthamir
17. 08. 2004
Dát tip
dobrá dobrá, až na někoho přijdu, dám ti vědět :-)

arthamir
16. 08. 2004
Dát tip
tak jo, někoho vytipuj a napíšem pamfletek :-)) nebo nějakou říkanku :-) nejlépe někoho kdo píše strašně vážně a kdo se neumí smát a kdo je pořád strašně smutnej a lítostivej a tak... :-))

machal
16. 08. 2004
Dát tip
Tak treba tehotnou hros :)

machal
16. 08. 2004
Dát tip
Tak treba tehotnou hros :)

machal
16. 08. 2004
Dát tip
Tak treba tehotnou hros :)

arthamir
15. 08. 2004
Dát tip
já též ne, budem kout pikle? :-)

machal
15. 08. 2004
Dát tip
Arthamir : no tak se casem neco ukuje.

machal
15. 08. 2004
Dát tip
Artha :Teda ukujem - zpiklíme, ale musíme vymyslet koho si vemem na mušku :)

Joee
13. 08. 2004
Dát tip
Machal: Byste mohli s Arthamirem stvorit nejakou spolecnou basen... hezky se to doplnuje :)

machal
13. 08. 2004
Dát tip
Joee - na to má Arthamir někoho s kým se doplňuje lépe ale já nejsem proti :)

arthamir
11. 08. 2004
Dát tip
konec říkáš... hmmm, dyž se trochu zamyslím... hmmm... hmmm... hmmm (pořád přemýšlím, vzbuď me za hodinku)... hmmm.... hmmm... ačkoliv jsme oba hezcí hoši naše srdce válejí se v koši totiž všechna tahle děvčata zašlapala nám je do bláta :-)) (není to moc smutné?)

machal
11. 08. 2004
Dát tip
Smutné jo - ale tak to je :(

arthamir
10. 08. 2004
Dát tip
tak to jo, ty jsi tvůrce :-) momentky jsou nejlepší. občas bývají malinko obehrané, ale stejnak jsou nejlepší. minimálně pro autora (já to vím :-) ). tím okořenit jsem nemyslel, že bys tam měl něco přidělávat nebo tak - to ne e...

machal
10. 08. 2004
Dát tip
Arthamir: rekl bych to asi takhle - "Už není co přidělávat" Snad jen Tvé oči jsou slepé tvé uši jsou hluché a má duše pro tebe zapomenuta. To jde ne ? :)

arthamir
10. 08. 2004
Dát tip
buéééé, fňuk, uáááh, fňuk, škyt, brek ... to bylo na mě e e? jestli ne, tak... tvé oči jsou slepé zápěstí mi tíhou tepe tvé uši jsou hluché myšlenky proplouvají vzduchem a má duše pro tebe zapomněla na sebe taky de ne? :-))

machal
10. 08. 2004
Dát tip
Jo jde ale není v tom vyjadřen ten KONEC :)

machal
09. 08. 2004
Dát tip
Arthamir : to byla momentka - z duše a citu - tady nebylo co korenit, ale dik za nazor :)

arthamir
07. 08. 2004
Dát tip
jejda jejda, to je ale obehrané... chtělo by to něčím okořenit (máš na to :-) )

sk8ergirl
03. 08. 2004
Dát tip
Taková příjemná miniatura s docela typickým obsahem, ale chápu, že to bolí...

machal
02. 08. 2004
Dát tip
Nejde o to ze by nechtela - je to strasne zvlastni ale o tom se mi nechce tady mluvit - mozna soukrome pokud te to bude zajimat :) Ona se neumi/nemuze rozhodnout - ideove tape a ja nevim jak ji usmernit :)

machal
02. 08. 2004
Dát tip
Andulko - dik ale ja bych tomu titulek nedaval - me to pripada jako bych pak pojmenovaval sve nitro a to se mi nelibi ale dik za snahu. Pokud prijdes s necim co se mi bude opravdu libit a co me zaujme tak to tak pak klidne pojmenuju :)

Craerassy
02. 08. 2004
Dát tip
i muži jsou zvláštní:-)

chicoria
01. 08. 2004
Dát tip
že by miniaturka?.-))

Seregil
01. 08. 2004
Dát tip
Miniatura... a podařená....*

machal
01. 08. 2004
Dát tip
tak dík za kritiku a vrazím to do miniatůr ať to má svý místo :)

Andulka
01. 08. 2004
Dát tip
ale jo, to jsme si prozili vsichni....a nejednou...:-))) tak ti foukam na bolistku at to moc neboli...:-)...Jinak si to zpracoval moz fajn....akorat je tu toho na tohle tema straaaasne moc...:-)

machal
01. 08. 2004
Dát tip
Andulko - dík moc Původně to bylo nezařazeno ale dal jsem na názor dalších tak už to tam nechám :)

Inu, ženy... Podvakráte se vyskytnuvší "místo" by bylo lépěji v jednom případě nahradit, třeba "prostorem".

machal
01. 08. 2004
Dát tip
Pisto - dobrá nechtěl jsem se k tomuto citovemu vylevu vracet ale mas pravdu neco s tim udelam :)

To záleží na tobě... Já jen, že v takhle kraťoučkém textu to tahá za uši.

machal
01. 08. 2004
Dát tip
uz sem to zmenil :)

No výborně! Ještě opravit "si" na "jsi", a SI nejlepčí! :))))

machal
01. 08. 2004
Dát tip
Pišto - s tvou pomocí dovedeno k dokonalosti - Dík :)

No fajn. Čili už jsem tu zbytečný, takže - good luck!

Craerassy
01. 08. 2004
Dát tip
na bolavá srdíčka je nejlepší nová kočička:-)

bohus
01. 08. 2004
Dát tip
ani ja neviem, ako sa to volá - ale opísal si to výstižne

machal
01. 08. 2004
Dát tip
Craerassy - to jo, ale když já chci zrovna tuhle :( jinak všem dík a hlavně Pištovi

Andulka
01. 08. 2004
Dát tip
No...a ted jeste ten titulek..:-))) Treba "srdce v kosi" " srdce na recykle"...nebo tak...:-)))

Craerassy
01. 08. 2004
Dát tip
někdy se přání nestřetnou v jednom bodě...pokud ona nechce, můžeš ty chtít tisíckrát a přání se ti nesplní...víš to přeci..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru