Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak moc?

01. 08. 2004
14
0
7973
Autor
machal

To mě napadlo, když sme šli s kamoškou z koupálka a ona se ptala co je lepší jestli ženská v plavkách nebo bez - došli sme k tomu, že v plavkách člověk neví a jen tuší co je pod nimi :)

Nevědomost je sladká,

nevinnost je vratká,

má láska je nekonečná

a ta tvá je krátká.


:o) t.

Chiméra
14. 06. 2005
Dát tip
Fakt je, ze nevědomost je někdy příjemnější než vidět to co by - v tomhle případě pod těma plavkama- mohlo bejt a ještě by se člověk mohl leknout...:-) mě se to líbí dávam tip

Jaxme
12. 04. 2005
Dát tip
S prologem super bez prologu taky docela dobrý. Jen-" tvá láska je nekonečná?" při pohledu na slečnu v plavkách? :-)

Mila_cik
12. 11. 2004
Dát tip
*

sk8ergirl
24. 08. 2004
Dát tip
Teda, tady se člověk doví věcí, já věděla, proč se sem eště podívat :-P

pozorovatel
24. 08. 2004
Dát tip
A sakra!

sk8ergirl
24. 08. 2004
Dát tip
pozorovatel: Copak, copak .-)?

machal
24. 08. 2004
Dát tip
Pozorovatel - vyhmatli nas budem se muset prestehovat pod jiné dílko :) Sk8 - nebud zvedava

pozorovatel
24. 08. 2004
Dát tip
Náhle si připadám nějaký nahý...

sk8ergirl
24. 08. 2004
Dát tip
Sakra, sem měla bejt raději zticha .-)

pozorovatel
24. 08. 2004
Dát tip
Neradno nahlížet do pánské šatny...

Zvlastini mozna mi tam nesedi ten prolog,kdyz tam je naznak sex,nebo erotiky,nebo rikejme tomu jak chceme nesedi mi tam ta laska a ukryta vecnost.nechapu to?.....

machal
23. 08. 2004
Dát tip
Teď nejak tápu v tvých myšlenkách :) Tady o nic nejde - prolog je jen připomínka toho co se dělo v tu chvíli když sem to vymyslel, aby každý věděl jak sem k tomu přišel Dílo je taky strašně prosťounké - žádný hluboký smysl nemá. Šlo jen o to že sme se shodli na tom že ženska v plavkách je lepší protože si každý může představit co má pod nima a pravda může být úplně jiná. To máš jako když pude holka a bude mít vycpanou podprsenku kapesníkama a ty (teda ty nejspíš ne ale třeba já :) ) si řekneš "Ta má ale velká ňadra" a pak když ji (teď už si opravdu myslím že ty ne) svlíkneš budeš hořce zklamána :) A tak sme usoudili že "nevědomost je sladká" a tím to začalo - protože tu divčinu mám hodně rád začlenil sem tam i nejaký ten cit a popis momentální situace a pak jí to řekl. :) To je celé :)

pozorovatel
23. 08. 2004
Dát tip
Bych kámošce řekl, že nevim, ať se slíkne a pak teprve vědět budu.... Skrytá nahota (krása) je mnohem lepší, hezčí, krásnější, vzrušující....

machal
23. 08. 2004
Dát tip
pozorovatel Jo kamaráde - když ona to zas až tak kamoška není - pro mě je to mnohem víc :) No a na tom koupalku se opalovala nahoře bez takže tvá pdmínka je splněna :) a řeknu byl jsem nad míru spokojen :), ale to nebudem rozebírat :) Ale máš pravdu - skrytá je lepší - o tom to je že si můžeš představit co chceš :)

pozorovatel
23. 08. 2004
Dát tip
Ty se máááš... parchante! Se mi jednou kamarádka ukazovala ve spodním prádle a ptala se na můj názor. Si asi myslela, že když jsem přítel, přestávám být mužem... jsem na ní jenom civěl a slintal... mrcha jedna pokušitelská.

machal
23. 08. 2004
Dát tip
Jo tak to docela chapu - a jeste chce abys myslel kdyz mas krevni obeh jinde vid :) No to mas to sami u nas - jak moc premahani me stalo kdyz rikala "koukej uz mam opaleny prsa" a ja se nepodival (uz sem mel nakoukano a vedel jsem ze jeste moc opaleny nejsou :) ) a pak rika "a ty se ani nekouknes a to jiny by se koukli" a tak sem odvetil "me uz to nezajima" :) ale to bylo jen tak z legrace a ona to vedela :)

pozorovatel
23. 08. 2004
Dát tip
"koukej uz mam opaleny prsa" :-)))))))))))) Ty vole:-))))))) ti tak závidim!!!! Podle mě jenom dělaj blbý a jsou rádi, když se líbí. Ta moje kámoška byla zadaná, dokonce zamilovaná a stejně se mnou flirtovala - věděla, že bych si sní nic nezačal, že takovej nejsem a tak mě ještě víc pokoušela: hlavu v klíně, doteky,...

machal
23. 08. 2004
Dát tip
No tak to zase prrr - ona vi co k ni citim a zadana neni ale momentalne proste nechce vztah a tak je to do ted :) a ja uz z toho zacinam bejt na prasky :) Jo to koupalko bylo fajn ale nerekl bych ze si se mnou hrala :) Vis mezi nama je to takovy zvlastni a ja o tom nerad mluvim pac sem pak depresivni. Jo to mas teda dobrou kamaradku koukam - s tou bych chtel zit s vedomim ze flirti jeste s nekym a co kdybys to nevydrzel co by delala potom :) ?

pozorovatel
23. 08. 2004
Dát tip
Flirtuje jen se mnou... a možná ještě s někým, koho zná. Zkrátka potřebuje mužskou blízkost. Nic bližšího mezi námi by nedopustila... teda doufám. Je hezká, je chodit s ní nechci. Koukám, že máš moc zajímavej vztah. Takovej jsem nikdy neměl a chtít snad ani nechci...:-))) Třeba poleví...

machal
23. 08. 2004
Dát tip
V to že poleví tak nějak pořád doufám ale chápej že do nekonečna se to taky vydržet nedá * láska je jak květinak * když ji občas nezalévá tak ti uvadne - neřekl bych že sem to vymyslel - mam dojem že sem to nekde četl ale je to přesný :) No taky se mi zdá že potřebuje jak ty říkáš mužskou blízkost - ona se totiž (no teď už to budou skoro 5 měsíců) rozešla a tak jí trocha té něhy chybí ale já nejsem kapesník do kterýho si otře slzy - ja chci víc ja chci jak ty říkáš (já ten výraz nesnášim) s ní chodit :) Ještě se držím mám hluboké kořeny ale pomalu cítím jak vadnu a to mě mrzí :) No a rád bych s tebou polemizoval ale ráno jdu zase do prace a tak teď uz mažu spat - tak klidně napiš přečtu si to zítra - zdarec chlape :)

pozorovatel
23. 08. 2004
Dát tip
Bych ti dal radu, ale nejsou zkušenosti... Zkus být, co nejvíc pozorný, milý, a takový ty kraviny a nebo to na ní vybal natvrdo (s dávkou romantiky samozřejmě), ukecej jí, vyhrožuj, že tě ztratí nadobro. Já nevim, ale jestli tě má ráda tak pochopí a jestli ne, tak opustí:-)) blbý, co? Ale aspoň máš jasno. Stejnak je to na tobě... Hodně štěstí

maia
20. 08. 2004
Dát tip
:-) *

sk8ergirl
19. 08. 2004
Dát tip
:-)...bezva...ale teď zas nějak blbne diakritika :-P

machal
19. 08. 2004
Dát tip
Hej Osmičko - už ti někdo řekl jak já tě miluju pro tvou nenáročnost?? :)

sk8ergirl
19. 08. 2004
Dát tip
Já věděla, že budeš rád :-)

machal
19. 08. 2004
Dát tip
Sk - má lásko jsi niní spokojena - ptám se neboť až budeš spokojena ty budu i já :)

sk8ergirl
19. 08. 2004
Dát tip
Jo jo, myslím, že teď už to máš v cajku :o)

machal
19. 08. 2004
Dát tip
Sk8 - hua hua to sem rád že se mi podařilo tě konečně uspokojit :)

machal
19. 08. 2004
Dát tip
Avi pro 8

Andulka
18. 08. 2004
Dát tip
Tak to bych se shodla s vami taky. Navic ta blbustka je desne roztomila.....akorat mi na ni vadi, ze nevim co je to "má láka je". Ok. Uz mi to doslo....:-). Nic mi nevadi, je to roztomily...:-)*

machal
18. 08. 2004
Dát tip
Dobrá Dobrá Dobrá - jsem svým svědomím donucen udělat razantní krok a opravit "láka" na "láska". Nudiž tedy učiněno - ale že mi to trvalo co? :)

Andulka
18. 08. 2004
Dát tip
:-)..trvalo...:-) ale uz je to udelano u je to hotovo...:-))))

Joee
18. 08. 2004
Dát tip
udelano a hotovo, ale mam tu blbe zobrazenou diakritiku v ty basni... :)

machal
13. 08. 2004
Dát tip
Ne jeste sem se nedostal k oprave ale opravim to :)

Joee
13. 08. 2004
Dát tip
machal: láka láká :)

machal
12. 08. 2004
Dát tip
Sk8 : Probůch dík - taká sprostá chyba a že si toho nikdo doposuď nevšim

sk8ergirl
12. 08. 2004
Dát tip
No tak či onak...je to tam pořád, tudíž netuším, estli Tvoje reakce nebyla myšlena ironicky...:-)

Áda116
10. 08. 2004
Dát tip
Překvapivě pěkné :)

sk8ergirl
06. 08. 2004
Dát tip
No, je to čím dál lepší :-) Jen nějak nevím, co je "láka"?...buď je to překlep, nebo potřebuju objasnění :-)

arthamir
04. 08. 2004
Dát tip
to mě připomíná, že loďka je vratká a voda po okraj (ha ha)... no každopádně debata byla určitě zajímavá. napísáno to taky není zle :-)

machal
04. 08. 2004
Dát tip
Jo vratka lodka byla skvela :)

;-) tip

machal
04. 08. 2004
Dát tip
Pomi - dík :)

Gulliver
03. 08. 2004
Dát tip
Dobrý :)))) Tip

chicoria
01. 08. 2004
Dát tip
hehe, dobré, tip

Seregil
01. 08. 2004
Dát tip
.. pěkná joudovinka.... tip a klubík.... sekce Radostné

... Řízkovi se líbí.. Takže řízek... /tip a avízko/

child
01. 08. 2004
Dát tip
objevnej prolog teda.. to přece každej ví :)

machal
01. 08. 2004
Dát tip
Seregil - spíš žalostná :) - ten konec se týká konkrétní osůbky Korovjev - "má látka je vratká" - nechápu jinak dobrý Jinak dík za kritiky všem.

machal
01. 08. 2004
Dát tip
Aha :)

Dash_707
01. 08. 2004
Dát tip
:o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru