Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Milostny dopis pracovníka osobního oddělení

02. 08. 2004
9
0
3940
Autor
Stevenson

V ……, dne ………..

 

Vážená sleèno,

 

Je mi potìšením oznámit Vám, že jsem se do Vás dne ……….. 2003 zamiloval.

 

S odkazem na naši poslední schùzku z …….. téhož roku bych uvítal, kdybych se s Vaším laskavým svolením mohl považovat za Vašeho oficiálního milence. V případě písemně vyjádřeného souhlasu si dovoluji upozornit, že tento vztah bude od datumu Vašeho podpisu probíhat na základě nejméně tříměsíèní zkušební doby, po jejímž vypršení bude na základě vyhodnocení jeho úspěšnosti převeden na stálou bázi.

V průběhu zkušební doby bude samozřejmě probíhat zároven¡ i soustavné školení v oblasti pohlavně-mileneckých vztahù se současným vyhodnocováním vývoje výše zmíněných.

Po kladném závěrečném pohovoru tento zkušební vztah mùže býti převeden do zásnubního a později manželského stadia.

 

Veškeré výlohy spojené s průběhem zkušební doby a zmíněných aktivit budou hrazeny ve stejném poměru oběmi stranami.

Později, v závislosti na úrovni mé spokojenosti s vývojem, jsem ochoten převzít i vìtší část pozdějších výloh. Vzhledem k mé toleranci a liberalistickému smýšlení nebudu mít ale námitek proti uhrazení všech vzniklých výdajù z Vašeho účtu.

 

ekávám Vaši laskavou odpovědˇ nejpozději do 14ti dnù od obdržení tohoto dopisu.

 

V případì, že lhùta nebude dodržena je tato nabídka automaticky považována za neplatnou bez jakékoliv mé další zodpovědnosti a bez dalšího upozornění.

 

S úctou a nadějemi

 

Váš …………

 

Maxmilián

 

PS ; Pokud se rozhodnete tuto nabídku neakceptovat, byl bych povděčen, kdyby jste tento dopis předala Vaši sestřenici s mými upřímnými pozdravy.

 

 

 


Print
14. 09. 2004
Dát tip
:-))*

Yossarian
01. 09. 2004
Dát tip
fejeton to sice neni, ale za tu posledni větu si ten tip zasloužíš :o))

Zbyhoň
15. 08. 2004
Dát tip
Čím to, že mě taky nenapadá žádná delší kritika…prostě sice nepříliš fejeton, ale líbilo, pěknej nápad. tip. Howgh.

guy
02. 08. 2004
Dát tip
:-)))

chicoria
02. 08. 2004
Dát tip
To je dobrý:-))tip

Fouckault
02. 08. 2004
Dát tip
:-)))

Něco podobnýho jsem už četl, ale je to pořád sranda. Tip

Craerassy
02. 08. 2004
Dát tip
to je ale roztomile vyčůraný:-)))) tip

jsem se dobre pobavila :-D tip

vesuvanka
02. 08. 2004
Dát tip
vtipné - tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru