Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vítr pro smích

22. 09. 2000
2
0
2033
Autor
Barka

asi bych těžko vysvětlovala, jak ta básnička vznikla. Možná není ani dost smysluplná, kdo ví...

Kolem ohně jiskra sebe, co obvykle tam sedává, všude temno, rudé nebe, dej to, co se nedává. Jiskra, co skrápí suchá místa, kam chodí spát jen smutná zvěř, pak ptáš, co vidíš v mžiku, co můžeš, dej a nebo věř. Když padne kapka vedle jiskry, dá se v proudu oheň vodě sám, k tomu se slunce tiše směje a celý svět pro tebe nepoznán. Každý chce ztratit jen svůj rozum a myšlenky rozdat jak perly světu, pak nezůstane ni jeden sen a stěží člověk sestrojí i obyčejnou větu. Potom smíchem nakaž vítr a prodej to, cos dříve na trhu si koupil, vždyť pláč jen odlesk zlověstného smíchu, když jsi sklenku do dna dopil. Ten vítr zavři do železné klece a vodou ji něžně přes rok krop, neuteče, vydrží ti věrně a ke konci začátku ani krok.
sakra,je to síla,je to dost dobré,tip

sakra,je to síla,je to dost dobré,tip

Prokletí
28. 11. 2000
Dát tip
*Vítr pro smích: viz zirafka, Tvoje básně pro mne maí hodnotu spíš filosofickou než striktně poeticko literární, vidím Tě jako autorku, která se svoje úvahy snaží dát lidem ve verších ... držím Ti palec ... v předposlední sloce jsi měla zkrátit verše, ju? m.

Sarken
28. 09. 2000
Dát tip
moje dojmy z téhle básničky se slovy vyjadřují těžkop budu tedy zatím mlčet a doufat, že jsi pochopila...

Barka
24. 09. 2000
Dát tip
Já vím, ale děkuju. Je to asi tím, že to byl jen pocit.... a ten občas pravidelný není :-).

zirafka
23. 09. 2000
Dát tip
nejlepší je první sloka, v dalších se postupně zhoršuje rytmika...

clovrdik
22. 09. 2000
Dát tip
píšeš dobrý přemýšlivý pocitovky, řekl bych, že si TIP zasloužíš, ode mě určitě :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru