Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Igelitový muž

04. 08. 2004
7
0
4074
Autor
Movsar

darcymu

 

Svět igelitového muže

Na zahradě, pod přímým slunce žárem, seděl igelitový muž a klaněl se větru.

V igelitovém pytli srdce, na dlani svět.

„Igelitový muž je nebezpečný jako nevybuchlý granát!“ podotkl malý muž bez vlasů.

„Na protest tedy nepůjdu spát“ sdělil druhý, vysoký a hubený.

Mezitím půl kopce zahrady zmizelo ve tmě. To přišly i laně z nedalekého lesa. Ti co odešli spát jim udělali místo. A laně mlčely, hleděly svými velkými tichými zraky na kus igelitu, a když i muž, který na protest proti kymácejícímu se kusu igelitu nechtěl spát, upadl do pro něj a všechny osvobozujícího nevědomí, šly blíž.

Jedna z laní přistoupila k igelitovému muži až na dotek dechu, a on promluvil: "Máte oči smutné jako borůvky, které někdo otrhal protizákonně."

Laň se nedůvěřivě podívala na žlutý měsíc, a ten jen souhlasně pokýval těžkou hlavou. Zase jí jednou bylo příjemně.  

 


t

Elyn
06. 08. 2004
Dát tip
Jedna z laní přistoupila k igelitovému muži až na dotek dechu, a on promluvil: "Máte oči smutné jako borůvky, které někdo otrhal protizákonně." *

pampelin
05. 08. 2004
Dát tip

Igelitový tip

morte_Anais
04. 08. 2004
Dát tip
tak to je teda.. velmi... borisovske... pit

bohus
04. 08. 2004
Dát tip
až mi zovrelo hrdlo - T T T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru