Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Polní melancholie

04. 08. 2004
9
0
5918

musím se vám pochlubit..před chvílí jsem za vůně octanové masti..páč mam furt nateklou pacičku..a zvuku cigarety...šííí prask prask..slyšela zpívat slavíka:*))))snad

Vyplakat se v unavených proudech hořké bělosti

Ověsit se náhrdelníky z lebek ptáků

A pak jen dlouho běžet za obzorem

Obyčejná unavená ženská

Zajatá tajemnými slovy a černým dechem

Píše po písmu

Obléká se dráty

Ztracenou dutinu plní prázdnými vzdechy

A očekává barevné nekonečno


jenz
24. 10. 2004
Dát tip
barevné nekonečno krásně zní.

dekuji:*)))))

tuleň
28. 08. 2004
Dát tip
mně se krom barevného nekonečna líbí i Obléká se dráty. Ale celkově to celkem působí... t*

kujiiiiiik...snad se povedlo prenesti naladu spravnym zpusobem:*)))))))))se na tebe musim taky mrknout...

Ondrech: tohle neni pochmurne to je proste jen utahane:*)) Rowenka:*)...aspon nekdo mi rozumi :*))))))ten octan je furt na ten hloupej kotnik..uz je to 14 dni a furt je nateklej...asi mi rika ze vazne mam jit k doktorovi:*))) Arien: dekuji...jinak nez obrazove asi nepisu:*))))

Arien
10. 08. 2004
Dát tip
působivé, jak psal někdo nahoře ale jinak v tom vidím jenom barevné obrazy, nic víc

Rowenna
09. 08. 2004
Dát tip
:-) Já trumbera jsem musela jít zpět zkouknout dva poslední řádky, kde že tam je sex - á jó, tramtadá, to je blbost, je to normální báseň unavené ženské. Co ten octan? vyváděla jsi nad průměr normální ženské? :-)

aramis
08. 08. 2004
Dát tip
ale nemusim, NEMUSIM ;o))) jo spominam :)

supeeeeeeeeeeer:*))))))))))))

ondrech
07. 08. 2004
Dát tip
jo, opět chmurné. já mám radši veseljší věci...

TAM
06. 08. 2004
Dát tip
Ani klišé ani smutek. Pohoda okamžiku. Sama se sebou. T Nevím skama si a nerad ti beru iluze, ale s tím slavíkem bych moc nepočítal.

Seregil
06. 08. 2004
Dát tip
.. moc pěkný... tip a klub... sekce...Barevnosti života...

... parádní.. řízek..

dadik
06. 08. 2004
Dát tip
už jsem ji četla, je dopbrá..T

aramis
06. 08. 2004
Dát tip
no jo, uz nie je taka smutna... mno ale aj tak radsej drzim zobak :)

Tam: dekujiiiii...noo ja nevim prislo mi to jako slavik..a sem od Znojma:*)))))))a iluze mi neber radsi mi to odkejvej:*)))))))) Seregil: dikyyyyy:*)))))))))) dadik: tez diky:*)))))))) aramis: ona ani nemela byt moc smutna jen malinko utahana jako ja:*))))))))...ale to nemusiiiiis...a esli se ti nelibi tak stejne nemusis:*))))))))))))

ano pomerne marne sem cekala nez to nekoho napadne....ale musim te zklamat..ne-e...i dyz jakmile sem to poprve cetla napadlo me ze ty posledni dva radky zavani sexem:*)))))))

chmm neni...ale jestli to zkazilo naladu tak samozrejme jeeeeeeee

TAM
06. 08. 2004
Dát tip
Když slavík... tak u Znojma :-))

muze byt:*)))kazdopadne jsem spis cekala ze nekdo rekne ze tohle je klise:*))

Barny
05. 08. 2004
Dát tip
Sestřičko já to moc nepochopil, ale je možná tim že sem se zrovna vratil z nočni a sem unaveny:-))) si to přečtu eště zitra...., ale libi se mi to barevny nekonečno:-))

chicoria
05. 08. 2004
Dát tip
pěkné,*

arthamir
05. 08. 2004
Dát tip
samotářsky působivá :-) líbí se mi. kouříš vždycky, když tě něco napadá? abys to nepřehnala :-) (tedy s tím kouřením, ne s těmi nápady :-)) )

paci sa ... tohle je klise ;)

Kelis
05. 08. 2004
Dát tip
"Obyčejná unavená ženská" - Tvé oblíbené rčení Ale jinak zajímavé. U tebe se toho nedá moc hanit. (I když jsem zatím nečetl všechno)

aramis
05. 08. 2004
Dát tip
mno... miu... co mam povedat... radsej nic...

dismorphia
05. 08. 2004
Dát tip
přeju ti to barevné nekonečno taky, jestli o něj stojíš.. tím šííí prask prask jsi mi připomněla, že mám chuť na cigaretu ..

diky vseeeem... Barny: to nefadi:*)))a copak je tahle prace lepsejsi??? arthamir: kujii...todle me napadlo bez cigarety:*)))sem kourila predtim nez sem to sem napsala:*))))...ale jinak jo...hodne casto me neco napada u cigaret asi tim ze clovek tak nejak vypne:*))) MS: ja sem cela klisovita:*)) Kelis: dyz ono to tak casto je:*)))a ja vim...rikam to casto a rada..ja totiz desne knouram ;*))))))ale jinak dekuji za nejspis az prilisnou chvalu:*)) aramis: ale tahle neni az tak moc smutna:*)))a rekni klidne ze se ti nelibi:*))) dismorphia: o nekonecno rozhodne:*)))ja chci dycky vsecko:*)))...diky a vychutnej si cigarko i za me:*)))))

působivé docela...t.

dekuji:*))))ta nalada byla dnes taky pomerne pusobiva:*))))

líbí se mi akorát to barevné nekonečno

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru