Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ráno

05. 08. 2004
10
0
3436

Zobudil som sa ráno. Prepotený. Teplý vzduch. Bezvetrie. Sucho na jazyku. Perspektíva krásneho slnečného dňa. Chcelo sa mi ešte spať. Ale...priveľa hluku.

 

Vyliezol som z postele. V telke debatovali o závislosti. Vytiahol som fľašu vodky zo skrine. Napil sa.

 

Kúpil som ju sám pre seba. ( dá sa klesnúť ešte hlbšie??? )

 

Z okna som pozoroval okolie. Rozkvitnuté stromy. Ľudia. Len vedieť ako to chodí. Zvyčajne ma to fakt baví. Dnes nie. Dnes ma to nejako nechytilo.

 

Sadol som si na posteľ a prečítal čiernu knižku plnú básní. Ani neviem od koho. Boli to také sračky. Večná láska. Splývanie duší. No, dojali ma.

 

Som v poslednom čase taký divný. Na mäkko. Možno to bude len tým letom. A možno mi proste preskočilo z nedostatku sexu. Ťažko povedať.

 

Včera večer som sa opil s jednou známou. Bavili sme sa o všelijakých blbostiach. Hlavne však o sexe. Svojim spôsobom mi to pripadalo vzrušujúce. Položil som ruku na jej stehno a ...odišla. Vraj som ako všetci ostatní.

 

Vrátil som sa domov. Dávali čosi o Iraku. Prepol som na thriller. Osud irackých detí mi je ľahostajný. Ja viem. Nie je to správny postoj. Ale...vlastne sa mi ani nechce hľadať výhovorku.

 

A pritom nie som úplne bez citu. Určite. Bol som raz na onkológii ( s volebnou urnou ). Dvadsaťročná žena. Bez vlasov. S infúzkami. Ďalšie štyri staršie okolo. Vypadané vlasy. Smiech. Možno radosť zo života. Martinka, ja keď som to celé videl...skoro som sa zosypal. Napísal som do listu jednej slečne.

 

Zhodou okolností som ju v pondelok stretol. Vrátila sa z Nemecka. Len na pár dní. Cestuje ešte niekam na rodinnú návštevu a potom sa mi ozve. Budúci týždeň. Ešte neviem či tam pôjdem. (to hovorím teraz). Nechcem sa do toho zase namotať.

 

Je to celé ako sen. Divný. Z rádia hrajú staré hity a je mi to jedno. I love you baby. Nalejem si horúci čaj do svojho pohára. Trochu medu na bolesť hrdla. Pokúsim sa znovu zaspať.


...tiez neviem....

tanganika
08. 08. 2004
Dát tip
*

marcela
07. 08. 2004
Dát tip
zivot je pes, ale zit je psina ;-)

dava ho kazdemu ;) vidis, teraz som ta potesil este aj ja raz ;)

marcela
07. 08. 2004
Dát tip
dakujeem :-))) ani nevies ako sa tesim, juchuuuuuu

aj tak budes zvedava co som napisal ;)))

maia
07. 08. 2004
Dát tip
Ja na vas kaslem, ziadne aviza. :-)

chicoria
06. 08. 2004
Dát tip
Pěkné, tip

maia
06. 08. 2004
Dát tip
No ved to a potom nezmyselne kruzia....

niet co dodat ...

maii...ja viem...polepsim sa...

TvůjMéďa
05. 08. 2004
Dát tip
krásný T

..Hmm...je potřeba si konečně vybrat cestu a pak jen jít a jít a neohlížet se hlavně...t.

milan...vdaka...ale z coho si vydedukoval ze nemam vybratu cestu...nie som si toho vedomy... ...pisal som iba o urcitom pocite... meda...vdaka...som rad...

Anis
05. 08. 2004
Dát tip
vzalo mě to, díky a tip

maia
05. 08. 2004
Dát tip
Vela nespotrebovanych myslienok sa u teba prejavuje. :-) *

bohus
05. 08. 2004
Dát tip
...len tak pre radosť? nuž, veľa radosti z toho nevytŕča - byť tak tvojim kamarátom, pastorom či psychológom asi by som sa o teba bál a snažil sa ti pomôct.... ale ak sa tu bavíme o literatúre, poviem iba jedno: T

maia...ja neviem...ked myslis...iba sa nudim... bohus...nemozes ma posudzovat podla tychto diel...ja pisem len ked mam blbu naladu...potom to tak iba vyzera...ja sa povazujem za veseleho cloveka...sak som to uz pisal...pod apatiou tusim... ...ale obom vdaka...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru