Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

"Co si" si mě zase našlo

05. 08. 2004
3
0
4922
Autor
machal

Na návrh těhotné hroše jsem zařadil mezi dílka - jedna se o jednu mou reakci na její kritiku arthamirova díla jí také věnovaného "Poeta jsem!" Důležitá součást mé kritiky: Tím tě nechci urazit - jen tak blbnu - Veřejně zde prohlašuji, že teze a fáma o tom, že by Těhotnej Hroch byla alkoholik jsou nepodložene a fádní.

Ono se to náhodné kolem jdoucí cosi i kolikrát zastaví na kus slova a Hroš si ráda pokecá a tak se spolu s čím si daji do řeci a kolikrát si povídají i třeba dlouho do noci o životě, práci, radostech i zklamáních ale pokaždý to končí stějně.
Hroš se nakonec naštve a už nechce s čím si mít nic společného a nechá ho jít dál, ale v tom se objeví další cosi a jedou nanovo :)

Andulka
18. 08. 2004
Dát tip
A co ty mas vlastne dohromady s tehotnou hroskou?..:-) jako jestli spolu delate, nebo zijete nebo tak....:-)....Ja jen se ptam....ze ta tehotna hroska....je snad v kazdym tvojim dile...:-))) Ze ji pozdravuji.:-)

machal
18. 08. 2004
Dát tip
Andulka - není v mém každém díle a řekl bych že je jen v tomto :) Nic s ní nemám a je to pouze má písmacká kamarádka - nikdy jsem ji neviděl ale to bych časem rád změnil stejně jako u několika dalších písmáků. Jinak Akce Hroch je pouze náhodná shoda náhod - když sem to psal tak jsem Hroš ještě aktivně neznal a konkrétně toto dílo (Akce Hroch) je psáno na zakázku na jednu akci pro děti která měla takový krycí název :) Ale jinak samozřejmně dík za náhled a názor :)

Kelis
13. 08. 2004
Dát tip
Já nevědouc o co jde - nechápu. Kdybych já vědoucí byl souvislostí těch zmínených, chápajíce víc bych pokyvoval hlavou. Takto pouze nechápavě krčím rameny a dím: no škoda.

machal
13. 08. 2004
Dát tip
Tak si přečti dílo nahoře zmiňované v prologu a kritiky pod ním a bude ti jasno :)

Kelis
13. 08. 2004
Dát tip
Áááá já nechápající.. Už jdu na poetu. Jsem děkující přemnohokráte. :))))

machal
13. 08. 2004
Dát tip
Kelis :)

arthamir
07. 08. 2004
Dát tip
asi s tím "čímsi" má co do činění i Craerassy, že se tak ozývá :-)) nemoha objektivně hodnotiti neboť jsem to již četl pod dílkem mým, ale rád jsem se zde stavil :-)

Craerassy
07. 08. 2004
Dát tip
arthamire!! ať tě "cosi" nezabije!:-)))

arthamir
07. 08. 2004
Dát tip
jéje, Craerassy četla asi dílko plné krásy... však až se koukne ke mě, zachvěje se země... :-))

Seregil
06. 08. 2004
Dát tip
... :)))

to je na úsměv a kousek řízku... :))

Craerassy
06. 08. 2004
Dát tip
machale, neštvi mě s tou gramatikou nebo ti to cosi vyliju do dřezu:-)) ale na tip to je, to zase jo:-))

esli chces to cosi lit do drezu tak nejvic ublizis meeeeee....buuuuuuu:*)))))))))

machal
06. 08. 2004
Dát tip
craerassy: Kvuli autetycnosti sem neopravoval strukturu vet alejen zasadni hrubky - spokojena :)

Craerassy
06. 08. 2004
Dát tip
tak já už mlčím teda:-))

machal
05. 08. 2004
Dát tip
Avi

tak ja hazu ten slibeny T* :*))))))))))))))

a jeste klubik...sekce Skadlivosti :*))))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru