Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

dvacet jedna

06. 08. 2004
4
0
6260
Autor
arthamir

inspirován Arien a její povídkou :-)

dvacet jedna


na tvém zeleném tričku
pohledem bloudím
mezi dvojku a jedničku
zkouším se vloudit

zasměješ se mé snaze
"co si to namlouváš?
-jsem na oběžné dráze"
a pomalu odplouváš

arthamir
06. 09. 2004
Dát tip
to sk8ergirl: joj, to já rád :-) jestli je to positivní kritka (soudě dle smajlíku) tak děkuju :-) a jestli negativní, tak taky děkuju :-))

sk8ergirl
06. 09. 2004
Dát tip
Jo, jo vcelku pozitivní...:-)

sk8ergirl
05. 09. 2004
Dát tip
Ty si s tima slovama vyloženě hraješ :)

je dobrá.... řízek..

Craerassy
13. 08. 2004
Dát tip
ty u toho děsně mlaskáš u ruku mě pak hned žádáš kdo by to chtěl riskovat k tobě se tak přikovat:-)))

arthamir
13. 08. 2004
Dát tip
to Craerassy: krev se ve mě pění to přec pravda není! myšlenky mé prosty jsou zrady ruka má jen hledá tvoje vnady :-))))

Craerassy
13. 08. 2004
Dát tip
ty jsi starý ochmatávák! to si radši skočím na vlak nebo pod něj? já teď nevím prostě skočím tam kam trefím:-)))

arthamir
12. 08. 2004
Dát tip
to Craerassy: jejda jejda hošíčku to máš hodnou tetičku že si na tě vzpomene a faldičky prožene :-)

Craerassy
12. 08. 2004
Dát tip
prožene i kulku hlavou nad tvou rukou nenechavou tak buď hezky hodný hoch vem si sirky..zapal stoh:-))

arthamir
12. 08. 2004
Dát tip
to Craerassy: nač ta pustá zloba že by ztěžkla doba? však rychlejší jsem nežli stín nemám tudíž žádný splín přilétnu a dám ti pusu velkou jako kolo autobusu a zas bude mezi námi mír to ti praví arthamir! :-)

Craerassy
12. 08. 2004
Dát tip
a už jsem zase oslintaná a to jsem byla skoro panna já si tu ještě zkazím pověst vždycky mi stihneš něco provést:-(((((

arthamir
12. 08. 2004
Dát tip
to Craerassy: jedna velká pusa bříško ještě nedělá to bys byla husa kdyby jsi ji nechtěla :-)))

Craerassy
11. 08. 2004
Dát tip
no tohle:-)))

arthamir
11. 08. 2004
Dát tip
to Craerassy: "tohle" sem a "tohle" tam copak já s tím udělám? svět dnes pozbyl krásy už nemá mě ráda Craerassy... bůůů, brek, fňuk a takový jsem byl hodný kluk... :-))

Craerassy
11. 08. 2004
Dát tip
Craerassy hodná teta arthamira ráda má a možná mu koncem léta nové plenky objedná:-))

arthamir
10. 08. 2004
Dát tip
to Craerassy: je to pravda pravdoucí už mu není pomoci (chudáčkovi) :-)

Alimra
10. 08. 2004
Dát tip
Vpadnu vám do řeči, dám tip a mizím Art: tahle se mi líbí

arthamir
10. 08. 2004
Dát tip
to Alimra: jejda, Alimra, to sou k nám hosti :-) děkuji, nikam přece nevpadáš, to my s Craerassy jen tak špásujem (abychom zvýšili počet návštěv u svých dílek - ha ha) :-)

arthamir
09. 08. 2004
Dát tip
to Craerassy: navrhuji ti, docela vážně, aby sis ty hádky poznamenala na kousíček papíru, zveršovala a až příjde, rovnou jí je vmeť do tváře! no a zatím by sis mohla vešovat třeba se mnou, ne? :-))

Craerassy
09. 08. 2004
Dát tip
ty jeden!:-)))...to je mi roztomilé pozvání... laškováním mi zavání:-)))

arthamir
09. 08. 2004
Dát tip
to Craerassy: kdo laškuje není sám v laškování si s tebou nezadám :-)

Craerassy
09. 08. 2004
Dát tip
laškuje jen chlapec drzý, co ho život zřejmě mrzí:-))

arthamir
09. 08. 2004
Dát tip
to Craerassy: ale ale, nač ta horká hlava vždyť ta báseň je přec hravá :-)

Craerassy
09. 08. 2004
Dát tip
hrál si chlapec se ženami a tak skončil polámaný:-))

arthamir
09. 08. 2004
Dát tip
to Craerassy: místo svalů hůlky srdce na dvě půlky neustál ty špásy s krutou Craerassy :-)

Craerassy
09. 08. 2004
Dát tip
to mě vážně rozesmálo tohle se s tím hochem stalo?:-)))

Arien
08. 08. 2004
Dát tip
jo hele, eště že taková trička nenosím tak o nich akorát budem psát a vzájemně se číst dobrej obchod, ne?

arthamir
08. 08. 2004
Dát tip
to Arien: tak jo :-)

Craerassy
08. 08. 2004
Dát tip
arthamir...představ si, že Nicollette si teď klidně do září zmizí z písmáku..no řekni, s kým se tu budu hádat:-(((((

arthamir
07. 08. 2004
Dát tip
to machal: textilní je moc strojový, tričkový by bylo lepčí, ale i tak, končím s psaním o tričkách. příště si raděj vyberu jiný kousek oděvu :-) joadíkyzatipskorojsemsitohoaninevšimnul:-))

Craerassy
07. 08. 2004
Dát tip
no tedy...jiný kousek oděvu už snad raději ne:-)))

arthamir
07. 08. 2004
Dát tip
to Craerassy: a pročpak, aha? :-))

Craerassy
07. 08. 2004
Dát tip
aby tu někdo neběhal nahej..aha!:-))

arthamir
07. 08. 2004
Dát tip
to Craerassy: aha! to by se to pak psalo... i když vlastně... asi nepsalo... :-)))))

Craerassy
07. 08. 2004
Dát tip
nepsalo? a copak by se dělalo?:-))

arthamir
07. 08. 2004
Dát tip
to Craerassy: nevím esli ti to můžu prozradit holčičko, už ti bylo patnáct? (hi hi)

Nicollette
07. 08. 2004
Dát tip
s toudle se nebav, ona tě pak nařkne z obtěžování:-))) dobrý...*

Craerassy
07. 08. 2004
Dát tip
bylo..už dvakrát:-))) no Nicol...tebe já jednou zmlátím...anonymně:-)))

Nicollette
07. 08. 2004
Dát tip
mě ne, mě v Mexiku niiikdy nenajdeš :-)) btw, neubírej si yo?....:-)) vivat

Craerassy
07. 08. 2004
Dát tip
Nicol..nezmlátím tě..rovnou tě z a b i j u !!!!!!!.-)))))

arthamir
07. 08. 2004
Dát tip
to Nicollette: díky :-) to Craerassy a Nicollette: ale dámy dámy, copak tu vidím za spory? Nebylo by lepší se sejít někdy v teple, v klidu, třeba u sklenky mléka s medem v domově důchodců, nasadit si zoubky a vyříkat si z brejlí do brejlí své spory?

Nicollette
07. 08. 2004
Dát tip
s toudlectou?... nikdy :-)))) sou dvě věci kerý nesnášim.... mléko, z toho je mi mizerně...a med, z toho se vždy pogrcám...:-)) takže nic nebude:-)

arthamir
07. 08. 2004
Dát tip
to Nicollette: asi to tak vypadá, že vás budu muset obě pozvat na dvě deci (vína samozřejmě)... ale nevím, esli bych se taky dostal ke slovu (ha ha)... a taky nevím, esli bych měl dostatek síly udržet vás od sebe... asi začnu zvedat činky.... nikdy by mě nenapadlo, že to budu na písmákovi potřebovat :-))

Nicollette
07. 08. 2004
Dát tip
:-))) akurát sem jí potkala na Pokecu, málem sem ti o život přišla.... spíš mě budeš muset bránit, ta se nezná, když de o vraždy.-))to vínko beru, z toho negrckam.)) tady tě může překvapit mnoho věcí.)

bruuuum to je zajimavy:*))))))))esteze nenosim tricka s cislama.*))))))))))))))t*

arthamir
06. 08. 2004
Dát tip
to tehotnej_hroch: tak to máš na jednu stranu dobrý, ale na druhou zase o tobě nebudu psát :-( leda bys mi řekla, jaký trička nosíš ty, třeba něco vymyslím :-)

nosim hlavne batikovany a casto s hromadou direk co prokouse potkan a me to nebavi zasivat:*))))))a nebo pomalovany:*))))))))

arthamir
06. 08. 2004
Dát tip
to tehotnej_hroch: tak jo, něco vymyslím :-) (abych pak ale nebyl básník triček :-)) )

tričkový basník zni kraaaaaaaaasne:*))))))))))kazdopadne basnis furt o zenskejch nebo pro zensky...nic zvlastniho:*)))))))))))

arthamir
06. 08. 2004
Dát tip
to tehotnej_hroch: no jo, vidíš to, teď jsi mě tedy pěkně ohodnotila... (fakt jsou všechny jenom o ženskejch a pro ně?)

noooooo vicemene:*))))))))))))na co jinyho chlapi mysli:*)))))))

Nevděčná
06. 08. 2004
Dát tip
:o))

machal
06. 08. 2004
Dát tip
Taky dobry - Tipek bude z tebe textilní básník - to zní odbornejš :)

machal
06. 08. 2004
Dát tip
asakrazapomnel jsem tipnouttaktonapravimtedamoznasi¨tohonikdonevsimne

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru