Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Třináctého - pátek

11. 06. 2006
2
1
2229
Autor
Debbi

Řekla bych: "Příteli"...

Že to zní nadneseně?

Jsme přece dospělí

a bojí se jen štěně.

 

Moje JÁ nebere

co by i hluchý slyšel.

Rozum mě opustil

ve chvíli, kdy tys přišel.

 

Nač si lhát do kapsy,

pravda se stejně pozná.

Z jiného světa jsi

a já jsem prostě hrozná!

 

Všechno mít nemůžem,

není to ničí vina.

Neřeš to? nech to být,

vyšumí sklenka vína...


1 názor

blbjenka
05. 12. 2006
Dát tip
nojo, ale ta blásnička taky na konci nějak vyšuměla doztracena. škoda

Lancelott
08. 08. 2004
Dát tip
Líbí...ač je to napsáno trochu složitě...nejž jsem pochopil oč jde, musel jsem si nad tím podumat a přečíst znovu:o)) To domítnutí na přichystané schůzce mě prostě napoprvé netrklo. Tomus: Většinou se to tak píše. Je to takový precedens z psychologické literatury. Pokud "JÁ" znamená osobnost, jakožto duševno člověka, píše se velkými písmeny:o)

Debbi
08. 08. 2004
Dát tip
Jo, chlapci, díky. A že je to složitější, a že JÁ je příliš důrazné...co by jste chtěli od odmítnuté ženské...

Tomus
08. 08. 2004
Dát tip
Lancelott: precedens-neprecedens, podle m? to v tomhle až moc vystupuje a nemyslím, že by to n?kdo pochopil jinak, kdyby to bylo standardn? malými písmeny. Ony ty kapitálky jsou hrozn? silné, i kurzíva by byla nenápadn?jší...

chicoria
07. 08. 2004
Dát tip
docela jo.-)

Tomus
07. 08. 2004
Dát tip
Má to kvalitní rytmus, stejně tak velmi dobré jsou i rýmy. Ani rýmující slovesa ve 2. strofě nepůsobí nijak lacině. Podivně na mě působí zdůraznění toho JÁ, je skutečně tak důležité? ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru