Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

bilance

07. 08. 2004
0
0
3069
Autor
Seljuk

bilance 

 

kdybych přiznal všechnu vinu,

v očích jiných, v těch světlech duše,

rovnal bych se zlému stínu

 

konstatoval básník suše

 

kdybych přiznal všechen cit

v očích jiných, v těch temných dírách,

bílá křídla měl bych mít

 

pokračuje, slzy suše

postamble();
Seljuk
13. 08. 2004
Dát tip
Ne, kdo to jsou? Nějaká slavná rodina, nebo zprofanovaný pseudo symbol vzdělanosti a inteligence? Je to slavnější něž batman?

Tinúviell
13. 08. 2004
Dát tip
Vsechno sedi, vcetne prechodniku :o). A pokud jde o batmana...

f_moll
12. 08. 2004
Dát tip
ty neznáš cimrmany?

f_moll
11. 08. 2004
Dát tip
suše-suše (naše staré hodiny bijí čtyři hodiny)

Seljuk
11. 08. 2004
Dát tip
Jo přesně to se mi na tom líbilo..ale musí se zvolit ta zprávná slova..ne "hodiny"..i když, možna v kontextu..

Seljuk
10. 08. 2004
Dát tip
f_moll: nevím jak absolutní, moc se mi nezda.. Gulliver: Co znamená slovo "vinechat"? Jo a jinak, přechodníky nesedí hodně lidem, z toho se neposeru.. Jinak díky všem..

Gulliver
09. 08. 2004
Dát tip
Vinechal bych "v těch" jak již bylo řečeno. Nesedí mi tam "pokračuje, slzy suše" Jinek se mi to líbí.

sk8ergirl
09. 08. 2004
Dát tip
Nejvíc se mi líběj první čtyři verše, pak už moc ne...ale celkově to docela dobře plyne :-)

f_moll
08. 08. 2004
Dát tip
kdybys přiznal všechnu vinu bílá křídla budeš mít nespoléhej na nevinu pokud o citu chceš promluvit absolutní rým?

Tomus
08. 08. 2004
Dát tip
vynechat to "v těch" a bude to ještě lepší...

zajimave

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru