Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

řidičova letní

09. 08. 2004
2
0
3124
Autor
arthamir

řidičova letní


už vrány mraky rozdrobily
a velký žlutý míč
dobyde co před tím nedobyly
nakopne to a letí pryč

než rozčeří vlny hladinu
dokrouží vrány v kruzích
počkám sotva hodinu
zajatý ve dvou pruzích

arthamir
06. 09. 2004
Dát tip
to sk8ergirl: hmmm, to je zajímavé, mě osobně se tahle líbí velmi moc...

sk8ergirl
06. 09. 2004
Dát tip
No jo, tak každej sme jinej...a díky za to :-)

sk8ergirl
05. 09. 2004
Dát tip
Jediný, co tady líbí, je první verš...

.... jen na strouhanku....:-)))

machal
11. 08. 2004
Dát tip
Dobyde s Y myslím taky není z gramatického hlediska špatně - význam zůstává zachovám, však dobude je používanější a proto zažitější a může se tedy zdát, že jediné správné vyřčení výrazu nečeho nabýt / získat Jinak je to pěkné - Tip za to že jsem několikrát zažil a dokonce občas i ve třech pruzích.

Marko
11. 08. 2004
Dát tip
Už zase ten sloh. Smysl pro rytmus tedy nemáš. MK

jecheeeee...ta mi prijde uplne jina...nebyt toho konce zacinam mit strach ze premyslis:*)))))))))))

arthamir
11. 08. 2004
Dát tip
to machal: děkuji :-) já taky :-)

arthamir
11. 08. 2004
Dát tip
to Marko: díky za kritiku... třeba se to jednou naučím dle tvých představ :-)

arthamir
11. 08. 2004
Dát tip
to tehotnej_hroch: já jsem smrtelně vážný myslitel, vždyť mě přece znáš!

nooo bohuzel..:*)))))))

Je to takové rozdrobené ... Možná by bylo dobré zvolit lepší téma.Divný téma nezachrání ani: dokrouží vrány v kruzích= což je hezké :)

arthamir
10. 08. 2004
Dát tip
to michal_k_kosmonaut: mnjo, ale když mě se zrovinka to téma líbilo... :-) každopádně díky za kritiku :-)

Craerassy
09. 08. 2004
Dát tip
nemá tam být dobude? ale stejně..moc líbí tip

heh, sem se chtěla zeptat na to samé co Craerassy.... :-)) hezké a akutální.... t!!

arthamir
09. 08. 2004
Dát tip
to Craerassy a kouzelná_květinka: tedy děvčata gramatyki a provopisu českého znalá... jisté je to skoro, že tam má být dobude... ale, nějak se mi tam více líbilo slovíčko dobyde... no a tak tam je - to je celé :-)) děkuji, že se vám líbí :-)

chm, Ty jsi autor... :-)

arthamir
09. 08. 2004
Dát tip
to kouzelná_květinka: tak tak... (hluboké zamyšlení nad podprahovou myšlenkou co jenom prolétla levým uchem...) :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru