Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

na cestě do Prahy

09. 08. 2004
2
0
5002
Autor
arthamir

na cestě do Prahy
(aneb balada o těžkém a nevděčném
údělu řidičů bez střešních okýnek)


střešní okno bývá fajn
ten kdo nezná nemá šajn

můžu zírat na ptáky
a nadávat na mraky

jak to ale provedu
když mám čumět dopředu?

aha? aha!
(už se blíží Praha…)

sk8ergirl
11. 09. 2004
Dát tip
:o)

Pisces
28. 08. 2004
Dát tip
Hele, to je opravdu Pro Radost ;) a jakožto Pražanda dávám TIP :)

arthamir
28. 08. 2004
Dát tip
to Pisces: děkuju Pražando :-)

Andulka
15. 08. 2004
Dát tip
- tohle je teda ptakovina...:-))) mila, usmevna...ale ptakovina...:-))) ALe mas pravdu, stresni okynko je skvele....a ja jeste obcas upne miluju, kdyz to auto produnim nejakou moji muzikou...:-)))) podle nalady...:-) . Normalne muzes jet autem na hloupy nakup potravin....a otevres okynko ve strese, pustis si na plno rozsafne a hrave pisnicky 60 let....a venku sviti slunicko, a trava je zelena...a jeden se musi usmivat a rikat si, jak je na svete krasne....i kdyz zrovna jede nakupovat jidlo...:-)))))

arthamir
15. 08. 2004
Dát tip
to Andulka: no jasneeee! to je presne ono!!! :-)))

arthamir
12. 08. 2004
Dát tip
to machal: aha, to by mohlo být tím, že já už ho někde na mozku přisáté mám :-) ale ještě jsem ho nenašel a ani vlastně nevím, jestli chci :-))

arthamir
11. 08. 2004
Dát tip
to machal: ty jsi velké dítě (pozor na šelmu) nebo sní tě :-)

machal
11. 08. 2004
Dát tip
Sem kůže a kost průhledný, všem pro radost. Mě by nikdo nejed páč by umřel hlady. :)

se stydim ale zasahnu vam do toho nerymovane...Pragl ne...je plnej Cajzlu...ale vis jak sou super auta s klimatizaci..dneska sem si jedno stopla:*)))))))mnaaaaaaaaam

arthamir
11. 08. 2004
Dát tip
to machal: milý hochu nějak ti došel rým najez se trochu nebudeš jak stín :-)

arthamir
11. 08. 2004
Dát tip
to tehotnej_hroch: jasně jasně, klimoška je fajn, kdo ji nezná nemá šajn ... počkat, to už sem někde slyšel.... :-))

bud rad ze ti nerozumim...mluv hantecem:*))))derousek ti dal skolu tak bys neco zvladnout moh:*)))))))))

arthamir
11. 08. 2004
Dát tip
to tehotnej_hroch: jasňačka, moh, bo co bych to byl za češka, dyby sem neuměl napodobit hen ten váš lengvič

machal
11. 08. 2004
Dát tip
Jo tyo byla dobrá škola :) To nebyla ztráta rýmu, leč prachsprostý záměr kde ja tvoříl A B a ty si mel navazat A B a zbytek podle tebe - ale kouka ze ses nechyt :)

arthamir
11. 08. 2004
Dát tip
to machal: teda to je pro zlost takhle trápit kamarády (nechápavé až běda) :-)

machal
11. 08. 2004
Dát tip
Hmmm - to taky není ono ale nevadi * třeba se shodnem přístě pokud nechytnem někde klíště, to by byl problem nemalý se zánětem mozku by sme moc nepslali :)

machal
10. 08. 2004
Dát tip
V ten moment s těmi mraky mě napadlo že nabourá už taky. Ale že dojel mnohem líp dávám mu svuj Tip.

arthamir
10. 08. 2004
Dát tip
to machal: za tvůj tip děkuji ti pane velmi já řidič jsem s instinkty šelmy :-))

machal
10. 08. 2004
Dát tip
Šelma rychle běžela třísku si však vrazila vrazlila si do packy uklouzla a zlomila tři klacky :)

Elyn
09. 08. 2004
Dát tip
:)) to ti dal zprávu pták, že se blíží Praha, nebo jak?:))

arthamir
09. 08. 2004
Dát tip
to Elyn: kdepak pták - to spíš stín nad Prahou byl zase splín :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru