Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Citát...citáty nemají název...

10. 08. 2004
2
0
2576
Autor
reona

některé citáty skutečně stojí za to, aby si je přečetlo více lidí...

"Vzdušné zámky nelze stavět z prdů"

                                                   

                                                 Miroslav Huptych


j_i_r_i_k
15. 12. 2004
Dát tip
_JiKo_: Z krků samozřejmě zámky stavět můžeš (doporučuju žirafí, to máš jak trámy), ale rozhodně nebudou vzdušné, bude to docela maso, navíc Ti to začne brzo hnít (teda pokud je nestavíš na Sibiři třeba)...

KayTee
14. 09. 2004
Dát tip
*k

reona
08. 09. 2004
Dát tip
alt: ua, to se mi jeste nastesti nepovedlo ;o)

Petr_Pan
01. 09. 2004
Dát tip
StvN> Kdo chtěl, pocopil, kdo nechtěl, taky pochopil ale stejně si musí rejpnout. Dík - bohužel

StvN
19. 08. 2004
Dát tip
Většinou to bývá tak, že se ani z ničeho jiného nestavějí.

reona
14. 08. 2004
Dát tip
ale ja jsem nic takoveho nezaskrtla, ani se mi nezobrazuje ze bych to mela zaskrtnute...to musi byt chyba...ja nikdy nezaskrtavam ze chci vaznou kritiku...

reona
12. 08. 2004
Dát tip
Petr_Pan: pokud vim, tak jsem o vaznou kritiku nezadala a jak jsem napsala v prologu, proste bych chtela rozsirit povedomi o tomto citatu...mam ho vydavat snad za svuj?

Petr_Pan
12. 08. 2004
Dát tip
mám Tě v oblíbených autorech, tak se nerozčiluj - jen mi to přijde hloupé - bral bych, kdybys to napsala do prologu čehokoliv, do závěru svý úvahy, nebo tak. Je spousta citátů a Písmák by neměl bejt o opisování starejch slov ( i když... ) O vážnou kritiku se žádá tím, že ji zaškrtneš při vložení dílka, což Tys očividně udělala, tak se nezlob...

a2a2a
11. 08. 2004
Dát tip
dobrý, líbí se mi

Petr_Pan
11. 08. 2004
Dát tip
Nejsem realista a tohle je o ničem a k ničemu (už to nechávat prostor pro vážnou kritiku pod cizím "dílkem" mi přijde dost hloupé)

pozorovatel
11. 08. 2004
Dát tip
A má to, Míra, vyzkoušené?

tanganika
10. 08. 2004
Dát tip
:) tak to teda nie...ale mozno z grgov:)

Richard
10. 08. 2004
Dát tip
a z čeho líp?

reona
10. 08. 2004
Dát tip
ua, nevim, ja jsem realistka, nestavim je...ale kdysi davno me tento citat velmi pobavil... :o)

Richard
10. 08. 2004
Dát tip
nojo dáávno, to pak skoro ze všeho. dávnovzdušnejm zámkům tip, ať si letí líp!

JiKo
10. 08. 2004
Dát tip
a z krků jo?:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru