Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ještě jeden vagon vyložím

11. 08. 2004
14
0
9436
Autor
JiKo

Věnováno gentelmisce hrochové, těhotné

Ještě jeden vagon
vyložit musím
ať padne norma
ať se parťáci poserou závistí

a dnešní pivo jim zhořkne

 

Ještě jeden vagon vyložím
a stanu se nejlepší z naší party
vykladačů vagonů
karet

a

života

 

Ještě jeden vagon vyložím
pak za klopy modrého munduru
mě na nástěnku připíchnou
tam se budu vysmívat všem
co nedokážou vyložit
jako já
já sama
ještě jeden vagon


soňa
29. 08. 2004
Dát tip
..motivace do práce...d*

machal: jasne chlastam a vykladam vagony...nastetsi to zni oboje tak silene ze tomu nemuze nikdo verit ;*)))))))

Machal: tehotnej hroch= lahev cehosi...to je zajimave...takova zvlastni rovnice:*)))))) Noe: to te ma mrzet co..budes to muset brzo napravit:*))))))))

machal
23. 08. 2004
Dát tip
Hrošíku - to máš těžký - už se tu holt o tobě roznášejí fámy - no nic nenaděláš proti veřejnýmu mínění :)

Noe1
21. 08. 2004
Dát tip
super, jen mne mrzí, že sem Hrocha v létě nepotkal :-((((( *t

Dr_Lecter
17. 08. 2004
Dát tip
tak to se mi líbí...T

Lee
13. 08. 2004
Dát tip
hehe... peachovina s hvězdinkou :)))

Seregil
12. 08. 2004
Dát tip
Parádní...*

machal
12. 08. 2004
Dát tip
Arthamir : jo skvělí dal bych ještě tip ale už to nejde :) Hroš: no to máš tak - je to s tebou nejak spjaty nebo co - vidím "těhotnej_hroch" a zaroveň vidím lahev "čehosi" :-)

ty chofadko....me nutis chlastat i u vykladani vagonu?:*))))))

arthamir
12. 08. 2004
Dát tip
....... ještě jeden vagón vyložím než to se mnou položí mám já silné řeči než se zkroutím v křeči "cosi" v mojem těle říkalo mi směle že jsem pěkná kočka a vagónek počká... :-))

booze to je kouzelny:*))))))az sem se musela uclit i na mati ktera sem ted nabehla...si o me mysli ze sem blbecek..dik si nemohu netipnout:*))))))))))))))))))

JiKo
11. 08. 2004
Dát tip
No je to něco jako balada o očích topičových že?:-))) ps: co je tu "ucilit" ?

tak este ten klubik...a pak sem si to proste musela dat do oblibenych a budu si to cist az se budu chtit smat:*)))) prekleeep...UCULIT..

... jůůůů.... taktoje... skvělý... čili řízek... (tip a avízko)

chicoria
11. 08. 2004
Dát tip
*

srha
11. 08. 2004
Dát tip
Nejmenovalo se to původně: Hej Johny, balvlny žok celý...?:)))

Fou__
11. 08. 2004
Dát tip
jo! :)))

Elyn
11. 08. 2004
Dát tip
:) jo, vím, stihla jsem kousek té vaší debaty :) Hezký, milý.. a hrochové na tělo šité..;) dobře :)

Elyn
11. 08. 2004
Dát tip
:))))))))) vole, sociální drama :))))))

JiKo
11. 08. 2004
Dát tip
Dyk jo ne? Dílo pojednává o chudé dělnici která sní o lepších časech :-)

arthamir
11. 08. 2004
Dát tip
parádní teda! představím si to, jako za hlubokého pomalého dunění basový kytary to ženský silně zastřený hlas chraptivě a ještě dunivěji než ta kytara pomalu odříkává... oko vnímavého diváka či spíše posluchače nezůstane suché!

JiKo
11. 08. 2004
Dát tip
nejvíc brečej prý Kyklopové :-)

Elynka: vazne?:*))))))))))) arthamir: ja bych to mohla brucet mam desne vyhulenej hlas:*)))))))))

JiKo
11. 08. 2004
Dát tip
takže už zbývá sehnat jen basovou kytaru a noty v dunivé tónině:-)

arthamir
11. 08. 2004
Dát tip
takže na srazu to bude jeden z bodů programu. jiko sežene kytaru, někdo tónu znalý na ni ten tón bude vyluzovat a hroš svým krásným umělecky zabarveným hlasem přečte tuto poému... a já? ptáte se co budu dělat já? mohl bych třeba přinýst židli, aby si měla hroš na co sednout... přeci jenom je to dílko poněkud většího rozsahu... a taky bych mohl hlídat posluchače, dyby se jim to třeba nelíbilo, že bysme nasadili vítr z hor nebo tak něco...

arthamir
11. 08. 2004
Dát tip
teda arthamire - ty seš kecka! :-))))

JiKo
11. 08. 2004
Dát tip
lepší je říkat teniska

to zni vyborne:*)))))))))))a pak az budu mit uspech..a ja budu mit:*)))))))...me budes nosit na te zidli po sale:*))))))))))

arthamir
11. 08. 2004
Dát tip
dyž mě jiko pomůže... těhotný hroši prej bejvaj trochu těžší než je obvyklé (hi hi) :-)

hele esli ses chlap tak to zvladnes:*)))))))))))ja stehuju zase vagony a to sem zenska:*))))))))))

bohus
11. 08. 2004
Dát tip
ešte jeden riadok napíšem, aby si vedel-a, že je to sakra dobré..................................

Craerassy
11. 08. 2004
Dát tip
JiKo..ty zvíře, to je tedy něco..:-)) tip

machal
11. 08. 2004
Dát tip
No je to pěkné to jo - Tip Hroší - co takhle přirovnání vagonu k čemusi :) "Ještě jeden vagon /na/vyložím"

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru