Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bláznova zpověď I.

Výběr: Dero, Petr_Pan
12. 08. 2004
43
6
12597
Autor
synáček

Když chodím bos... tak vnímám puls země a taky to, že se točí a nakloněnou osu má...

 

Neznám své jméno...

 

Láska mi lůžko odestlala a blázen s rolničkami znamená dnes víc, nežli ponocný... anebo herold... je vykloubený čas...!

 

Taky je třeba pečovat o zrníčka prachu na podrážkách z cest... jen vzpomenout si na to, co maminka mi chtěla... když jsme se tehdy loučili... slunce již nízko bylo... musela mhouřit oči... tak krásně se dokázala smát...

Kde leží teď, se slunce nedostane... vějířky kolem očí se jí vyhladí... a bude mladší zdát se...  je velká škoda, že nemohu ji už nikdy navštívit...

 

Jednou jsem potkal holčičku s provázkem od ztraceného klíčku... a plakali jsme spolu... nehty mám okousané... povídáme si když jsem s tebou sám... a nemám rád lidi, kteří nepotřebují pohladit koťátko, které jsem míval jako malý...

 

Když pláču, třese se mi hlas... polykám slzy... jsou tolik slané...taky mám strach když nejsme spolu... když v noci nenajdu tvou dlaň... když jsme se naposledy milovali... tak jsem už nebyl s tebou sám...

 

To koťátko mělo jméno Baruška...

mám stále odestláno... ale nebudu tam spát...

 

V noci jsou hvězdy vidět na dlani... a jistě se pamatuješ na to, jak nás pan farář vykázal z kostela, když jsme se tolik smáli... už nevím čemu...

 

Já nevím, proč mi nedávají pod hlavu ten polštářek s vůní levandule... mazlíček... srdce mě tolik bolí... nad světem... že nikdo nerozumí těm rolničkám... stále zvoní... stále... zvoní... a taky slyším smích...  pláč a zvony...

Už ale o nich nemluvím... dívám se do dálky... a trochu mám i strach...


6 názorů

cítím každé slovo... je to úžasné*

synáček
15. 01. 2009
Dát tip
Ty strašný otazníky se tam vloudily při stěhování Písmáka a ještě jsem je všude, jak je vidět, neodstranil...

při čtení se mi snažily zavazet ty otazníky všude... ale nezmohly nic... dočetla sem a zapůsobilo to na mne

Markel
09. 06. 2007
Dát tip
Kráásná, od té kočičky až do konce nejvíc - T

Celebrian
19. 10. 2004
Dát tip
Nemám slov...jen slyším ty rolničky, vidím koťátko a Šňurku bez klíčku. Ty píšeš hrozně krásně a ráda čtu tvá dílka, dostávají se mi hluboko do srdce. Tip

arthamir
22. 09. 2004
Dát tip
to je nějaké smutné ne? a takové bolestné a taky trochu dětské a taky trochu ode všeho... ale někdy má prostě člověk náladu číst takové věci... a někdy se mu můžou i líbit :-)

Joj... to je nádhera... dávám řízek....

synáček
24. 08. 2004
Dát tip
Don´t worry: Bylas´tu krásně... děkuji za obojí... Lunka: Je to jen zpověď blázna... ale za vše, co jsi k ní řekla... děkuji... i za Tip elfka Sea: Je-li co nepopsatelné... pak o to více za to děkuji... přeji krásné dny... které ještě (všechny přece) patří prázdninám...! Fame: Díky... že se to dá poznat... Nicollette: Jistěže dá... např. Tvá reakce... princezno povídek... je velmi, velmi krásná... moc za ni děkuji...

Nicollette
23. 08. 2004
Dát tip
stále zvoní...stále...zvoní...*** Dá se na tohle vůbec reagovat?......má úcta...

Fame
22. 08. 2004
Dát tip
Líbí se mi ta hloubka...

elfka_Sea
21. 08. 2004
Dát tip
nikdo nerozumí těm rolničkám… stále zvoní… stále…zvoní… a taky slyším smích… pláč a zvony… Už ale o nich nemluvím… dívám se do dálky… a trochu mám i strach… připomíná mi to mou báseň Panenka a...je to to nejde popsat a i proto díky moc *

Lunka
17. 08. 2004
Dát tip
Zpověď člověka je moc vzácná věc...musí být důvod ji zveřejnit...je krásná a cenná...*T ...vlastně vše má svůj "nějaký" důvod....proč se tak stalo... ;o)

Byla jsem tu.*

Arienalia
14. 08. 2004
Dát tip
Ještě si dovolím zařadit do klubu...

Arienalia
14. 08. 2004
Dát tip
..a do druhého...

kraaaaaaasne silne:*)))))uuuuuuuf...jee tak T* a oblibeny...

Eilil
14. 08. 2004
Dát tip
je to hrozně moc krásné synáčku... hrozně moc působivé.. brečím.. a nebudu říkat "jak malá" protože i "velcí" lidé pláčou... děkuji Ti za ten prožitek.. (neměla bych si toho mnoho říci s lidmi, kteří nepotřebují pohladit Tvé koťátko..) TIP

synáček
14. 08. 2004
Dát tip
studanka; zvedavec: Děkuji za milá slova... i za Tip... sk8ergirl: Mám velkou radost, že se líbilo...díky... za krásná slova... i za Tip... tehotnej hroch: Ten Tvůj řádek mi dělá velikánskou radost..., celej… je moc krásnej... děkuji... Eilil: Jsem rád, že jsi se vrátila... doufám, že bylo krásně... Děkuji za milá slova... za sebe... i za Barušku... za všechno...

Robinia
13. 08. 2004
Dát tip
Mlčky se skláním Tip

synáček
13. 08. 2004
Dát tip
dadík; děvče: Děkuji... za krásná slova... i za Tip... andromeda: Děkuji za všechna... zbytečná... i nezbytečná slova... i za Tip... gabio: Děkuji... za obojí... Maxima Gali: Díky, žes to četla... a že se líbilo... vesuvanka: Jsi milá, Janinko... děkuji... cmukina: díky, Cmučku, žes to četla... přeji krásný (prázdninový) den... kouzelná květinka: Za ten les vykřičníků děkuji... a za všechno ostatní taky... Kytiii: Díky za krásná slova i za Tip... Tvou připomínku si vezmu k srdci... Perchta: Díky, žes tu byla... Petr Pan: Za všech pět krásných darů děkuji... Ilona: Děkuji... za hezké slovo... i za Tip... beatrice: Tvá pohnutá nálada mě velmi mrzí... přeji, aby netrvala dlouho... jinak za vše děkuji... Arienalia: Umíš potěšit, dcero Tolkienova... děkuji za velmi krásná slova... jsem (díky Tobě) již velmi blízko uzdravení ... Alkoholický Alkoholik: Pohnutí v srdci... které bylo přinuceno k tvrdosti... je samo o sobě již nesmírnou odměnou... pokorně děkuji... za krásná slova ... i za prvenství v Tipu... Seregil: Tvého ocenění si velmi vážím... děkuji Fidunka: Jsem velmi rád, že ten křik slyšíš... děkuji... Jeheheman: Mrzí mě... že máš tolik naspěch... děkuji za vše, co po Tobě tu zbylo... beda: Díky, že rozumíš... inblue: To bude tím, že je to bláznova zpověď... ne moje... děkuji za obojí... bohus: Díky za verifikaci mých slov... napsal jsi to krásně... Craerassy: Svět se mnou točí... polibek od Craerassy... teď teprve tu zpověď miluji...! Díky Crae... podle toho, co jsi tu napsala, bych málem věřil tomu, že trávili jsme dětství spolu...Za vše děkuji... (Protivka nejsi… to jen já jsem nepozorný tupec…) a2a2a: Díky za obojí... Robinia: Tvá reakce je krásná... v rozpacích děkuji...

Perchta
13. 08. 2004
Dát tip
bylo nebylo neco skocilo a proslo horou :)

Arienalia
13. 08. 2004
Dát tip
To mě těší..

studanka
13. 08. 2004
Dát tip
nádhera...

zvedavec
13. 08. 2004
Dát tip
tip, milý synáček, bez komentára

Craerassy
13. 08. 2004
Dát tip
synáček...žádný tupec...já taky bývám nepozorná, to nic...dětství jsem měla krásné, děkuji, že jsi mi je připomněl..:-)

sk8ergirl
13. 08. 2004
Dát tip
Chjo, ty píšeš tak zvláštně...nějak to nedokážu vyjádřit slovy...každopádně něco je fakt krásný... Tady mě dost dostalo to s tím kotětem, je to hodně něžný a půspbivý...krásné...t

Dero
12. 08. 2004
Dát tip
je vykloubený čas…! Jednou jsem potkal holčičku s provázkem od ztraceného klíčku ... Já slyším ... *v + klub (mohu?)

synáček
12. 08. 2004
Dát tip
Mám velkou radost, Dero... děkuji... přeji krásný den...

Dero
12. 08. 2004
Dát tip
Tobě také, synáčku. Je to působivé dílo.

dadik
12. 08. 2004
Dát tip
tak to se ti povedlo synáčku...je výborná...T

děvče
12. 08. 2004
Dát tip
Když chodím bos… tak vnímám puls země a taky to, že se točí a nakloněnou osu má … hodně zajímavé a nápadité... T

andromeda
12. 08. 2004
Dát tip
mám slzy na krajíčku, je to asi tvoje krásná vzpomínka na různé chvíle, koťátko, maminku i dětství, místo zbytečných slov jen jedno - TIP

gabio
12. 08. 2004
Dát tip
Krásně smutně melancholická... A kotě jménem Baruška a polštářek s levandulí... a tip a klub

vesuvanka
12. 08. 2004
Dát tip
Když chodím bos... tak vnímám puls země a to, že se točí a nakloněnou osu má... Petře, celá je nádherná, melancholická, vzpomínková...Každé Tvé dílko je pro mě velikým pohlazením .Díky moc - veliký TIP dílku i Tobě ...... přeji Ti krásný den

cmukina
12. 08. 2004
Dát tip
pekne

tak to je nádhera.....kouzlo času a Tebe.... děkuji.. s tichou pokorou.....t!!!!!

Kytiii
12. 08. 2004
Dát tip
krásné... zpovídej se častěji... tip

Perchta
12. 08. 2004
Dát tip
**

Petr_Pan
12. 08. 2004
Dát tip
Dostal jsem básničku jednou jedinkrát opravdu jmenovala se Bláznova moudrost a tak jsem chtěl aby se mi tohle dílko nelíbilo k mému zklamání nemám slov ani zlých ani chvály sakra - krásná věc TIP + V + nej + klub

Ilona
12. 08. 2004
Dát tip
Hezké. tip

Arienalia
12. 08. 2004
Dát tip
"srdce mě tolik bolí…nad světem… že nikdo nerozumí těm rolničkám… stále zvoní… stále…zvoní… a taky slyším smích… pláč a zvony… Už ale o nich nemluvím… dívám se do dálky… a trochu mám i strach…" Někdo přeci rolničkám porozumí, koho blázen najde v dálce, kam hledí. Neměj strach, Kouzelníku, i nejistota skrývá naději, aby se hlas přestal třást a místo pláče raději smích měl rád.. Víc než T*I*P Ti dát nemohu.. kéž Tě alespoň potěší, že jiný blázen obdivuje Tvou odvahu.. "stále zvoní… stále…zvoní…"

Normálně na všechno seru a jsem svůj a tvrdej :-) a tak ALE tohle je fakt krásný a po několika letech mi vklouzla slza do oka můj první tip

Seregil
12. 08. 2004
Dát tip
Nádherný...*** avi..tip a nej...

Fidunka
12. 08. 2004
Dát tip
To je skoro zoufalý (jako ne to dílko, ale ten křik z něj:-) ...*T

Jeheheman
12. 08. 2004
Dát tip
ve vlastním zájmu bych, coby těžký melancholik, neměl těmto náladám radši moc podléhat, takže nechám tipa, držím hubu a padám..

beda
12. 08. 2004
Dát tip
Cink' :-) * Moc hezké to je.

inblue
12. 08. 2004
Dát tip
Tolik...tolik nádherných myšlenek najednou jsi snad ještě nikdy neměl... A člověk musí uvnitř plakat, když to čte. Jinak by snad ani člověkem nebyl... *

bohus
12. 08. 2004
Dát tip
až príliš dobré, až príliš ma to dojíma, až mám nutkanie hľadať v tom akýsi nekalý zámer - že si chcel čitateľa uslziť, uviazať mu okolo krku dojatie - a potom si to čítam znovu a páči sa mi to................................ tak čo mám robiť? asi ti uverím............................................................

Craerassy
12. 08. 2004
Dát tip
synáčku...nejdřív budu protivka, ano? a blázen s roličkami ...nemá tam být s rolničkami? je velká škoda, že nemohu jí už nikdy navštívit… nemohu ji...krátké i.. a teď budu ta, co četla dílko a vzpomínala a slyšela rolničky a jeho smích a rýpání a držela v náruči to promrzlé koťátko a byla v kostele s klukem, co chtěl nalít inkoust do svěcené vody..to nám bylo patnáct..utíkali jsme ven, protože do zpovědnice prý smí jen povolaní a my si hráli na hříšníka a kněze...a.....synáčku...děkuji a líbám na víčka...:-) ****

a2a2a
12. 08. 2004
Dát tip
moc krásné - tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru