Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

N E S M Y S L

Výběr: cmukina
12. 08. 2004
10
0
7495
Autor
Kimísek

Neutichající zpěv radosti

     Energického výboje

          Smyslů

              Milujících

                   Y

                       S

                            Láskou


něčemu takovýmu se normálně říká akrostich (ale nesmysl to taky pěkně vystihuje)

kgirl
18. 06. 2005
Dát tip
LOL...!

Eidam
01. 05. 2005
Dát tip
:oD

Kimísek
01. 05. 2005
Dát tip
8-)

:o)

Kimísek
07. 02. 2005
Dát tip
.-)

Kimísek
23. 12. 2004
Dát tip
Děkuji Cannisho! .-) Veselé vánoce *

Rudysoft
02. 12. 2004
Dát tip
Já bych ještě něco připsal k tomu "Y" a "S", takhle je to nesmysl :)))

Kimísek
02. 12. 2004
Dát tip
A proč to s tím "Y" a "S" nepřečteš?

Kimísek
27. 08. 2004
Dát tip
hmmm....teda řízeček bych si tedy dala ( s bramborovou kaší .o) ) Děkuji za tip :o)

Parádička.... dávám řízek... (tip a avízko)

Kimísek
24. 08. 2004
Dát tip
supizmus*** Těšíš mě :o) Fame*** :oD Arien*** I tak dík .o) Noe1*** Děkujuuuu :o) Maxima_Gali*** Jůůů... To jsem ráda, že se Ti to líbí :o) machal*** Dík :o) Empty*** Vážně? :o)

Arien
23. 08. 2004
Dát tip
hezky to vypadá, ale to bude asi tak všechno, promiň

Noe1
23. 08. 2004
Dát tip
:-) přidám další klubík

machal
23. 08. 2004
Dát tip
:) * T milujících i s láskou tvrdě a neoblomně tak s tvrdym Y :)

Empty
23. 08. 2004
Dát tip
skvělý nesmysl!

Fame
22. 08. 2004
Dát tip
;-)

sk8ergirl
22. 08. 2004
Dát tip
Kimísek: Nějak postrádám avi...samozřejmě, že se mi to stalo...od toho kritiky samo sou, aby každý vyjádřil svůj názor...a pokud narážíš na to, co sem řekla o cmukině...tuším, že nejsem jediná, kdo si to myslí...každopádně příznivce si určitě najde...:o)

supizmus
21. 08. 2004
Dát tip
příjemné

Kimísek
18. 08. 2004
Dát tip
Děkuji kminnku :o)

kminnek
18. 08. 2004
Dát tip
nemáš zač mě se Tvá dílka moc líbí:o)))

Kimísek
18. 08. 2004
Dát tip
To jsem ráda, já se kouknu na Tvoje .o)

kminnek
17. 08. 2004
Dát tip
* t

Kimísek
16. 08. 2004
Dát tip
cmuki*** Moc děkuji, za tip i výběr :o) kouzelná_květinko*** Taky díky .o) Petře_Pane*** Už jsi mi dýl nic nepsal k mým dílkům, tak jsem ráda, že jsem potěšila :oD Rheo*** ? :o))) beatrice*** Tak snad příště .o) Dero*** Já se tedy pokusím vyvýšit nad průměr, jo? .o) sk8ergirl*** A Tobě se nikdy nestalo, že by si něco pochválila a pak to taky někdo zaškatulkopval do průměrných nebo jiných krabiček s nehezkým obalem, ačkoli Tobě se to líbilo? To asi záleží na každém člověku a jeho momentální náladě a rozpoložení. :o) michale_k_kosmounaute*** Máš pravdu-fakt mě to moooooc bavilo :o)

guy
16. 08. 2004
Dát tip
myslíš, že nesmysl? ... jakože smysl by mělo milování bez lásky? :-)

Kimísek
16. 08. 2004
Dát tip
To je fakt beze smyslů- i když ne vždycky v tomhle zkaženým světě .o)

Nevím ta básníčka je hravá svým vizuálním kabátkem ( i když hodně jednoduchým). Škoda, že se autorka zalekla Y S :) Ale opravdu to není nějaký zázrak, ale co je dobré, že je z toho vidět, že toho kdo to psal to bavilo :)))))) a to je myslím u takového Nesmyslu nejdůležitější :) kosmonaut

sk8ergirl
13. 08. 2004
Dát tip
No já nějak nevím, nic moc mi to neříká...taky mi to připadá jen jako slova...nic víc, bohužel... Trošku mi zůstává rozum stát nad cmukuninými výběry, což ale podle toho, co říkal, tak nad výběry Petra_Pana občas hodně lidem taky, takže to asi nebude nic nenormálního :-)

cmukina
12. 08. 2004
Dát tip
krasa! *

opravdu ano... :-) mooc hezká hříčka... t!!!

Petr_Pan
12. 08. 2004
Dát tip
kouzelná_květinka> A můžeš i do klubíku :-)) cmukina> Už vím, co píšeš, když se Ti něco OPRAVDU líbí ( měl jsem v tom zmatek ) :-) Obrovský TIPík :-)

a mohu i do klubíku? :-)

tak a je tam... :-)) Petře díky....:-)

Petr_Pan
12. 08. 2004
Dát tip
Já díky - nemusíš se stydět - tohle je opravdu krásňoučký dílko...:-) Měj se pěkně ( i autorka ) *

Já se nestydím... zatím... Ti to když tak napíšu... :-)) jo, a když Tě tu tak mám, mám Ti posílat avízka ze všech kritik? Autorko... omluvka...

Petr_Pan
12. 08. 2004
Dát tip
kouzelná_květinka> Od každý první kritiky u jakýhokoliv dílka zařazenym v klubíku (ty, na který's zapomněla už nemusíš vzpomínat - vím, že čteš - já jen, že když v avízkách najdu sloupeček spousty avízek od Tebe, budu mít 1) radost - moc největší 2) budu vědět, že čteš a jseš aktivní, aniž bych musel číst to dílko a hledat mezi spoustou kritik tu Tvojí...:-) Dík, že ses optala :-)

Dík, že jsi mi odpověděl... :-)) a teď pššt, ať nerušíme atmosféru... :-))

Petr_Pan
12. 08. 2004
Dát tip
Tichý pššt souhlas ( a omluva autorce ) :-)

Rhea
12. 08. 2004
Dát tip
:o)

Dero
12. 08. 2004
Dát tip
Velmi průměrná akrostich-hříčka ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru