Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zdechlina

12. 08. 2004
5
0
6271

nedivte se, čtěte..bude hůř

Zdechlina…ne ta přeslavná, ale moje ( nebo vaše?, ne psí ).

Stalo se to včera ( nebo dnes, kdykoli, vždycky ). Stalo se to opravdu?

V malém, ošklivém rybníčku. Byl plný žabince a páchl.

Cosi se vznášelo a sténalo svou výzvu tichu.

Nevím, jak dlouho tam plul. Měkoučká huňatá packa ukazovala na slunce, na všechnu tu okolní krásu.

Dva světy těsně vedle sebe, v sobě nebo jaksi prolnuté jako barva a voda.

Až skončí ta slaďounká hudba, nebude nic.

„ Nedívej se tam,“ vždy obrátím oči. Neposlouchám, chci být svá.

Tlapky jakoby mávaly.

Hnusný obraz katastrofické krajiny.

Dříve milý, něžný, tolik podobný našemu. Teď jen podivná vodní víla. S chlupy, nabobtnalou hlavou, dělá stojku v měkoučkém prostoru.

Plyne zeleným bezčasím.

Smrt není totéž.

Z chorobné hnusnosti vystrkovala ta hrůza své packy, natahovala je jakoby ven, modlila se zadníma nohama, ani nevím jestli byl vidět ocas. Přitom jen mírný proud nadnášel tělo. Nehýbal s ním, neotáčel. Držel ho v podivné hrůzostrašné strnulosti. Jen ta na sebe vábila pohledy kolemjdoucích. Nic nedokáže být tak nehybné jak utopený pes.


dekujiiiiii...no vicemene...ale spim..treba zrovna ted vazne usinam:*)))))))))

Eilil
19. 08. 2004
Dát tip
skvěle popsané Hrošíku .. mám to jak před očima.. doufám, že už jsou všechny špatné dojmy zhojené.. já osobně bych nespala.. vidět tuto.. :o) tip

StvN
16. 08. 2004
Dát tip
Mně se zdá, že ti próza moc nejde. Naprosto ignoruješ stavbu textu. Slova vrháš jako králík bobky až nakonec uděláš takovou hromádku. Snaž se trochu.

hrosi nekakaj kralici hromadky ale mnooooohem vetsi...copak si nebyl nikdy v ZOO?:*)))))))... mozna nejde noo...ale podle tebe mi nejde ani nic jinyho ;*)))))))))))ale nee...jen rejpu...dik za pozastaveni...

Dandelion
16. 08. 2004
Dát tip
Docela se mi líbilo. Je pravda, že někde něco bylo možná trochu zbytečně, jen pro efekt...ale když se to tak vezme, efekt byl fajn:-) Asi už budu radši mlčet...:)

dekujii...ono je casto nekde neco zbytecne ale pokud vysledek byl fajn mam radost s tebou:*)))))))))

aramis
13. 08. 2004
Dát tip
mno... havinko sa kupal naposledy :) prepac mi moju blbu poznamku, ale inak som nemohol :) tfuj ja vsetko otocim na nejaku zhovadilost :)

bus rad ze ses tak daleko...grrrrr...:*)))))dyz...to bylo vazne fuuuuuuj az do slzicek...

avi

Dero
12. 08. 2004
Dát tip
Ach hrošíí ... ten pocit - chápu, jak byl inspirující. Ono ale takové obrázky vídáš denně v různých podobách. A mnohdy horší. Třebas já se občas nestačím divit, jak se lidé taky můžou chovat ... K zamyšlení, ale bojím se, že kdo nechce chápat - nepochopí, čeho všeho se tím dílkem dotýkáš.

no ale abych te uvedla na pravou miru...tohle je v podstate popis skutecne udalosti..to se mi dnes..vcera vazne stalo...to neni nic abstraktniho prestoze jak mi dosel rozmer toho vseho musela sem to vypsat...ja to vazne videla fnuuuuuk...

JazROY37
12. 08. 2004
Dát tip
FUJ! - ne zpracování, ale ta představa... běhá mi mráz po zádech. Nevím proč, představil jsem si v té pozici své štěně... Uf!

Dero
12. 08. 2004
Dát tip
Já to pochopil, hroši. :o)

chapu:*((((ja taky...dik za splneni prosbicky...hodnej kluk:*)))))))nemusi jit spat:*))))))))))))

dikyyy:*))))Derousku dyt ty me znas:*)))))))mozna este vic nez si myslis...ses chodneeeej dyz vyslis prosby nemozne tehotne zeny:*))))

Dero
12. 08. 2004
Dát tip
hroší - těhotná, netěhotná, žena, nežena, dobrý človíček jsi ... :o)

:*))))))))))))))))zni jak dyby byt tehotna a zenska bylo naky postizeni:*))))))))))))))))))))

Dero
12. 08. 2004
Dát tip
hroší ... a taky pronikavě inteligentní .. tak jsem to ale vůbec nemyslel ... ;o))

moje inteligence pronika steny a siri se jako smrad mestem:*))))))))))))))))...dyt ja fiiiiiim:*)))))))))))))))))

Dero
12. 08. 2004
Dát tip
Ty jo, a já myslel, že to jsou kanály ... a pořád jsem čekal, kdy začne pršet. :o)))

nene...todle znamena ze bude tak jak reknu ja:*)))))))chci slunicko:*))))))))))

Dero
12. 08. 2004
Dát tip
Perseida tady ... Perseida támhle ... kde je to sluníčko? :o))

o Perseidach je moje dalsi dilko...ale vzhledem k tomu ze nejsem tva oblibena tak az zitra:*)))))))))))))...slunicko bude az se probudim...driv neni potreba...a vstavam tak kolem 12:*)))))))))

Dero
12. 08. 2004
Dát tip
Ale dyk já jsem všenadšenky četl ... :o))

si nic nenapsal:*(((((buu du ze zoufalstvi spat:*)))))))))bobrou a mlask na celicko:*)

Dero
12. 08. 2004
Dát tip
:o) Dobrou noc, hroši ... :o)

Teda hrochu.... Tady už nejsem nic platnej.

arthamir
12. 08. 2004
Dát tip
tedy to je smutné.... ještě ti napíšu...

Seregil
12. 08. 2004
Dát tip
Uf... krutozvláštné... líbí i nelíbí.... tak napolovic...

arthamir
12. 08. 2004
Dát tip
a už ti píšu a píšu a píšu... však ty jsi to nejdeš. to máš místo kritiky :-)

papouch
12. 08. 2004
Dát tip
:>

diky za juknuti..jak vidim vase vydesene nebo nulove reakce jsem spokojena:*)))))))neco tak jsem chtela...i dyz..co takhle par drsnych radecku kde sem co napsala spatne?:*))))))))))

Kryton
12. 08. 2004
Dát tip
smarjaaa, hroskuuu... ze zrovinka vod tebe takovydle... zdechliny... :o) se to k tobe nehodiii :o)

to je mozny ze moc ne:*))))))ale aspon vas to vsecky poradne vydesi:*))))))))))))))

Kelis
12. 08. 2004
Dát tip
hrošíčku! Ty snad máš nějaký depresiosní staff?? toto dílko sice odpovídá mému černému naturelu a dávám tip, ale není to pro tebe.

ondrech
12. 08. 2004
Dát tip
sice mám rád veselejší věci, ale taky mám rád tvůj styl. Přesněji řečeno máš dva styly - logický a smutný. A ten druhý se tu ukazuje v celé své kráse.***Tip

Kelis: ale vubec nemam...to proste tak najednou vypadlo a vyplynulo a vubec mi u toho nebylo smutno jen to muselo ven:*) ondrech: diky:*)))))))nemam k tomu moc co rict:*))))))ale potesilo velmi...

Kelis
12. 08. 2004
Dát tip
Šlo to ven velmi pěkně.

diky:*))))))))))a taky rychle...:*))))))

Kelis
12. 08. 2004
Dát tip
;-)))

Kelis
12. 08. 2004
Dát tip
Tak si to znovu pročítám... Velmi dobře napsané. Každý si v tom může najít něco ze sebe. Někdo duši, jiný ekologii, jiný vnitřní smutek... Tak napsat se to každému nepovede. Ne u každého díla se každý najde, i když v kritikách lidé psali cokoli a občas tomu ani neporozuměli. Dost chvály. Příšte zkusím něco pohanit.(Ale asi nebude co)

jeeee no ale to je krasne...diky sme rada ze se obcas neco i povede:*)))))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru