Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

falešná

12. 08. 2004
4
0
6510
Autor
arthamir

pro machala, promiň, pravda někdy bolí... :-))

falešná


pravdě je nutno
podívat se na zoubky
a když je smutno
tak pěkně do hloubky

v pohádce žije láska
s barvou vlasů od léta
skutečná však zlatovláska
odbarvená je bruneta

Mila_cik
16. 09. 2004
Dát tip
Chudák Zlatovláska si ji prokouk..:-) TIP

arthamir
16. 09. 2004
Dát tip
to Mila_cik: a ani to moc nebolelo! (a to se říká, že pro pravdu se člověk nejvíc zlobí...) horší, kdyby to byla přebarvená blondýna... to by se mohla zlobit :-)

Mila_cik
16. 09. 2004
Dát tip
Jo to je asi pravda..:-)) :-D To jo..

sk8ergirl
05. 09. 2004
Dát tip
Njn...pravda vážně občas bolí :)

Dobře.... dávám řízek....

arthamir
15. 08. 2004
Dát tip
to vildik: díky... i za kritiku :-)

vildik
14. 08. 2004
Dát tip
Basnicka je velmi napadita ... ale konec druhy sloky mi nejak nesedi ...

arthamir
12. 08. 2004
Dát tip
to a2a2a: jéje, to byla legrace, já netušil, že to budeš rozebírat... pomóóóc, jak z toho ven? :-))

arthamir
12. 08. 2004
Dát tip
to Maxima_Gali: pravda je iba také čosi, tam někde vonku... :-)

arthamir
12. 08. 2004
Dát tip
to Maxima_Gali: ale veď čo bolí to prebolí (čo skoro, naozaj) :-))

jojo druha sloka je fybornaaaaa:*))))))))))

arthamir
12. 08. 2004
Dát tip
to tehotnej_hroch: děkuju, i když za to vlastně může kolega machal :-)

tak gratuluju i jemu:*)))))))))))))

machal
12. 08. 2004
Dát tip
Jsem poctěn tvým stvárněním mé nápadité poznámky - ano a děkuji i vám všem že se vám to líbí :) Akorát sem trochu zklamán, že mi Avi poslal system a ne autor :) Ale dám Tip Jo a jen tak obecně * nikdy jsem neměl moc rád pohádky typu Erben, Němcová - připadalo mi to jako strašný keci a oblbovačky, ale líbili se mi pohádky od H.CH.Andrsena a trochu bratři Grimové :)

Andersena miluju:*)))))))))takze mas vyborny vkus...Grimmy teda vuuubec...a Nemcova a Erben...klasicky prumer:*)))))))))))

arthamir
12. 08. 2004
Dát tip
to machal: já tak trochu počítal (přiznám, že neskromně, ale ne neopodstatněně - když čteš všechny moje dílka pravidleně) že ti systém hlášku (avi) pošle. a proto jsem ti ho neposílal... ale příště klidně pošlu, eli budeš chtít :-) děkuju za tip :-)

arthamir
12. 08. 2004
Dát tip
to machal a tehotnej_hroch: já mám nejraději čuka a geka a potom ještě rákosníčka :-)) jo a taky nesmím zapomenout na "mumínky" :-)) (kdo to všechno napsal - nemám zdání)

Elyn
12. 08. 2004
Dát tip
:))

arthamir
12. 08. 2004
Dát tip
to Elyn: jéééé Elyn se na mě koukla :-))) jsou lidičky, od kterých mě potěší i ta hvězdička nebo třeba smajlík (musím přiznat, že jsem trochu změnil názor - s odvoláním na diskuzi kolem hvězdiček, jež tady svého času probíhala...) děkuju :-)

Elyn
12. 08. 2004
Dát tip
:) líbilo se mi, no..;) a omlouvám se, moc tu teď nejsem..;)

machal
12. 08. 2004
Dát tip
Arthamir: mam za to ze rakosníčka napsal Čtvrtek stejne jako křemílka s vochomůrkou/em. To Avi klidně pošli - ale máš recht - system to zachranil Když sem zahlid ten prolog, lekl jsem se že píšeš úúúplně o něčem/někom jiném :) Hroš : Já ty grimy taky nemusel (bylo to v podstatě to samý co Erben a Němcová akorat že německy) ale Andrsen byl takový jiný - prostě mě nadchnul už v samotném dětství. Nádherné dojemně lazené špatně končící pohádky. Ty šli z duše a ne z nějaký podělaný lidový slovesnosti :)

arthamir
12. 08. 2004
Dát tip
to Elyn: není přece za co se omlouvat :-))

arthamir
12. 08. 2004
Dát tip
to machal: hlavně že to nenapsal ve středu, to by se mu to jistě tak nepovedlo :-) a co děti z bullerbynu?

machal
12. 08. 2004
Dát tip
Nee - děti nebrat - to mě nikdy nebavilo ale letadelko kane bylo super.

machale oooooooooobrovskej souhlas...taky sem se jako dite nadsene zacitala uz po ste do Andersena a zbozne plesala a plakala a taaaak:*)))))))))))))))))

arthamir
12. 08. 2004
Dát tip
to machal: letadélko šlo, ale není nad čtyři z tanku a pes!

arthamir
12. 08. 2004
Dát tip
to machal a tehotnej_hroch: ale děckáááá, teď jsem přišel na suprovou věc! víte co je stejnak nejlepší? pipi dlouhá punčocháááá!!!!! :-)))))))

machal
12. 08. 2004
Dát tip
Pipi špatná nebyla ale ta herečka stala za prd :) Taky skvělá klasika je Pan Tau ale to sem něja odbočili od knih. Stejně má nejoblíbenější kniha z dětství je " Medvídek Pů" * to sem prostě miloval a miluju.

arthamir
12. 08. 2004
Dát tip
to machal: ty voe to musíš číst ne na to čučet v bedně :-)) medvídek pů už je moc moderní... :-(

machal
12. 08. 2004
Dát tip
Tak to teda neni - ta knizka je uplne pohodova a jako malej sem mel rad plysaky a s brachou sme meli takove dva medvedy a porad sme si hrali jako ze sou zivi a Pů je vlastne plysak.

arthamir
12. 08. 2004
Dát tip
to machal: jen dej pozor, abych ti nenaboural nějakej další mýtus, hi hi :-))

a2a2a
12. 08. 2004
Dát tip
spíše lži je třeba podívat se na zoubky, ale druhá sloka je v závěru nápaditá

arthamir
12. 08. 2004
Dát tip
to a2a2a: právě že pravdě, kterou se nás ti globalističtí tvůrci pohádek snaží obluzovat a upírají nám tak realitu všedního života! tak! :-))))

a2a2a
12. 08. 2004
Dát tip
přece, když má někdo moc, nemá automaticky pravdu. Ty ji nejprve těm globákům přiznáváš a pak proti ní bojuješ

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru