Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

(až nad Havanou ráno)

Výběr: Rowenna, sleeping_beauty, Elyn, Print
12. 08. 2004
13
4
5708

(pohádka než usnu)

Ráno je bez oddechu den.

Nad cestou k nahmátnutí vzduch.

 

(Dlouho potom se mi zdávala, ta jiskernatá tma, jak voda nedůtklivá, výbušná, když jsem se pohnula, vyjekla, ale znova se vracela, oceán noc. Víš, když má všechno stejnou teplotu ? ty, vzduch, voda, země... je Nic.)

 

Dýchej mě. Jsme stejné, únava a já.

Já plamen

popel

prach

a ona tebou moje řeka...

 

ještě jsem nebyla tak Čistá

 

 


4 názory

nonamebeast
11. 08. 2007
Dát tip
oj..krásné:-)díkuju za obrázek pro kompletní prožitek:-))

Bylo tam něco takovýho: Zkoušela jsem to opravit, ale ňáko mi to nefunguje a já nejsem žádný kúzelník...

nonamebeast
08. 08. 2007
Dát tip
dýchej mě... je to skvělé..absolutní..a moc se mi to líbilo,akorát obázek v prologu se nějak zakřížkoval...ale neva-já tipuju..skvělá slova

Senyoryta
27. 03. 2007
Dát tip
Geniální. Typ.

leenai
29. 01. 2005
Dát tip
příjemné, líbí se mi to a navzdory tomu, že jsem spíš na pohřební náladě, líbí se mi i ty kytičky v prologu :))

Lotoska
21. 12. 2004
Dát tip
:-)*

Miroslawek
29. 10. 2004
Dát tip
do čista vyhořela zevnitř...? To víš, že kouření škodí zdraví... ale Havana je Havana...

Vidíš, a doktoři říkali, že je v tom tejdenní příděl zinku...;) Všichni mi lhali, všichni mi lhali, blázny si ze mě tropíce! (Ehm. To BYL zase statečný vtip:o))) )

Miroslawek
29. 10. 2004
Dát tip
jo, ale taky celoživotní příděl dehtu... ovšem ke kvalitnímu sebemrskačství ti k chybí polykat k tomu pírka...

Když já se tak těším, že až umru, budeš mi chodit plakat na hrob...:) Cílevědomost je mé druhé jméno:o)) (Ostatně, co se sebemrskačství týče, potrpím si na jemnější a propracované postupy, tělesné auto-tresty jsou pro žabaře:c)) )

Miroslawek
29. 10. 2004
Dát tip
umřu dřív

Na to zapomeň! Přece svůj skvělý plán neopustím kvůli takovému banálnímu opomenutí...! (Ostatně, nebudeš-li kouřit... Neříkej hop, dokud nepřeskočils.)

Miroslawek
29. 10. 2004
Dát tip
nezapomeň, že jsem Rak ;o))) No... pokud tě přeci jen přežiju, budu ti chodit na hřbitov předčítat nad hrobem tvé nesmrtelné verše a dramata...

A já, naivka blbá, důvěřivá, jsem tajně doufala, že aspoň na hrob bys mi mohl chodit číst VLASTNÍ verše (pochopitelně nejlépe mne opěvující)... Ale jeden zas nemůže chtít zázraky, že jo. Vono už ta cesta, dosti na tom... Je nutné být skromný. Ale ne že přijdeš jenom na dušičky!

Miroslawek
29. 10. 2004
Dát tip
ještě 4. července a 21. srpna

Vaněk: To záleží na tom, jak to divadla hrají. Někdy dostává člověk hodně, jindy nic - Sládek: Celej měsíc nic?? Vaněk: Někdy i několik měsíců... Sládek: Takže vono to má taky svoje mouchy.

Noe1
15. 10. 2004
Dát tip
skvělááááááá --- a už ta Havava mne dostala :-) *t

Kačík
24. 08. 2004
Dát tip
tak tak.. to jsou vjecy..... to je totiž nějak zvláštně dobrý...

djPes: Fí...!! To sou vjecy...

djPes
13. 08. 2004
Dát tip
na dobré probuzení trochu mi to připomnělo

Elyn
13. 08. 2004
Dát tip
pes, díkujem :)

Seregil
13. 08. 2004
Dát tip
Parádní.... Pes ... dík...

srha
12. 08. 2004
Dát tip
Mytologie v praxi Když řekneš dýchej mne, jakobys do vody sypala úžeh. (o tom psal svatý Martinů) ...je jaro v řece, jen špína, věnečky, ale stejně hlavně špína.

dadik
12. 08. 2004
Dát tip
pěkný...T

srha: Je to nepopsatelný, vzpomněla jsem si na to dneska ráno, když jsem jela ze Strašnic, ten vzduch byl a už dýl je stejnej... K nahmatání. A s tím, když zaskřípí brzdy, ty ucítíš závan vzduchu, ale ne CHLADNÝHO, pořád je to stejně, těžko, jenom se to tak přehupuje jako hladina s pár vlnkama od proudu, bezvětří, olej... Všechno je Nic a Jedno. A patří k tomu nedýchatelnost, od čehokoliv, třeba od špíny, to je fuk: může se stát, ale stejně, je to ČISTÝ, i kdyby ses koupal ve vlastním potu... Záleží jenom na tobě, v tom je ten vtip.

Rowenna
12. 08. 2004
Dát tip
Tohle je výborné.

alina
12. 08. 2004
Dát tip
no nazdar!!! Táááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááákovejhle típ!!!!!!!!!! *

srha
12. 08. 2004
Dát tip
CHMI vydal varování pro dnešní noc: Přívaly řek z nebe!!!

Rowenna
12. 08. 2004
Dát tip
Jo - a místy i kroupy. A my rok připravujeme festiválek muziky - třídenní - začíná ode dneška do soboty - to se nám to vydaří, tedy.

Elyn
12. 08. 2004
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru