Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hvězdopady

12. 08. 2004
5
0
3483
Autor
ashentree

Obloha byla plná kýčotvarů,
těch, co nikdy nezmizí,
když dva střípky hvězdného prachu
vzaly si život,
abychom si mohli přát 

Bylo to jako když se zamiluje motýl
a bezhlavě zasyčí v kbelíku na přecity,
pak už nevyplave

A padlo určitě víc hvězd,
jen od rána marně hledám v trávě,
kam se zakutálely


Print
14. 09. 2004
Dát tip
....*!

kassiope
19. 08. 2004
Dát tip
Tahle se mi od tvých prstů a tvé duše moc líbí, je taková něžná, jako první pírka andělů :o) t*

Makča
17. 08. 2004
Dát tip
...a jednou snad nebude třeba už nic si přát, protože celej vesmír se všema hvězdama bude v nás.. a pak, nechť si padají..já tě zdravim, frajere.(snad si na mne vzpomeneš..ach, och..) zdar a sílu!:-)

ashentree
17. 08. 2004
Dát tip
no jasně! zas tak blbé nésu :-) díkes za čtení...

ashentree
17. 08. 2004
Dát tip
jo, bojím se, že i kdybych měl ten největší hlad, na vesmír bych si netrouf ;)

Ta poslední strofa je opravdu moc, moc, hezká.

sk8ergirl
13. 08. 2004
Dát tip
:-)...tak koukám, že padající hvězdy zapůsobily...tohle je už, tuším, asi třetí báseň, kterou o nich neska čtu :-)...i když přiznávám, že tahle patří k těm lepším...

dadik
12. 08. 2004
Dát tip
nehledat..úsměv...T

ashentree
12. 08. 2004
Dát tip
vím, zvědavost je děsná...dík Ti...dík, že jsi tu první... ;)

ashentree
12. 08. 2004
Dát tip
dycky to dlouho zraje...tohle skoro den ;)

No, kdyby snad na Zemi někdy opravdu spadla hvězda, všechna přání by byla asi zbytečná...

"A padlo určitě víc hvězd"... Výborně! Letněnoční vlahé s vánkem tak akorát. Příjemné.

brasko tohle me prilis nezaujalo...nejak mi to prijde nedotazene a nebo zase az moc rozplacatele...ale slovicko Hvezdopady je fajne....*)))))taky mam ze vcera jednu o hvezdach..:*)))))))))Perseidy tahnou

Rowenna
12. 08. 2004
Dát tip
Jo - všichni píší o hvězdách - to je krása, já doufám, že dnes, až budu sedět na zahrádce hospůdky a poslouchat muziku, nějakou zahlédnu a stihnu přání. :-) Že to stihnu ještě předtím, než začne lít.

ashentree
12. 08. 2004
Dát tip
tady možná budou padat zas..zatím se nějak extrémně nemračí..ale včera už toho bylo dost :-) ať padaj u Tebe, a přej si nejvíc! ;)

Rowi dej si pivisko i za me...ja uz dva dny nemela a zitra se snad vypravim abych neumrela zizni:*))))))))))ja vcera snad poprve stihla neco si prat hec:*))))))))))

ashentree
12. 08. 2004
Dát tip
jak to ze mě vypadlo, tak to vypadlo, hroši..však víš, ty hvězdy to tak dělaj..takový ssss a je to fuč..a pak už jen koukáš, kam se zakutálely..není na tom co dodělávat..jediný nad čím jsem váhal, jestli to nazvat jako perseidy, ale já k těm věcem s ko(n)covkou -idy nějak extra netíhnu ;)

brasko tak to ja mam Perseidy...ale Všenadšené:*))))))))...me prave ta basnicka zni dost pospojovane..jakoby se pracne tvorila..chmm a stihl sis neco prat?:*))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru