Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

imrwére V LIHU !!!

13. 08. 2004
4
2
4290
Autor
SilverArrow

Jagjiž sem ve své poslední epopeji upozornil, začínám s poezií všedního dne........

Hola, hola, hola, hoj

alkohol je síly zdroj!

 

Včera jsem to poznal zase

vožral jsme se jako prase!

 

Bohužel to nejde vrátit,

musel jsem to všechno zvrátit!!!

 

 

Bonus Kletra Pivotného:

 

Přijde pán do drogerie a hodně nahlas na prodavače:

"Prosil bych jedny šprcky." Pst, jsou tady přeci i dámy...mám vám to -mýdlo- zabalit?"

Pán křičí:"Já nechtěl mejdlo. Já chtěl šprcky!"

"To já, já jenom tak na oko."

"Ale já to nechtěl na voko, ale na čuráka!!!"


2 názory

Nicollette
13. 08. 2005
Dát tip
srandičky srandičky chápu že se minimovi líbí

Agnežka
18. 11. 2004
Dát tip
*

SilverArrow
13. 10. 2004
Dát tip
Cavalerie: musim se prece nejak branit :-)

Cavalera
12. 10. 2004
Dát tip
Já bych z toho zase umění pro masy nedělal. Ale zasměju se:-)) Ikdyž je to možná profláklej a blbej vtip.

SilverArrow
20. 08. 2004
Dát tip
maia: jestli chces ja ti taky nekdy napisu nejakou rozumnou kritiku :-)

maia
20. 08. 2004
Dát tip
Silver, to zavisi od teba. Necham to na tvoju fantaziu. :-)

Tobě musí být hodně ouvej, když plodíš podobné... dílo.

papouch
13. 08. 2004
Dát tip
ubohost :-( ... panebože, to nemáš kouska cítění, takovouhle bezduchou hovadinu sem dávat? A navíc s vtipem, který jsi nenapsal ty?? :-((

ShiTy
13. 08. 2004
Dát tip
Náhodou papouchu jak na Silvera to není tak špatný :-)!!

SilverArrow
13. 08. 2004
Dát tip
O velký papouchu jaxem již dříve nazančil končím s posranejma kecama o lásce a orientuju se na poezii pro podprůměrný lidi. Totiž podle mě není umění psát vznešený kydy pro smetánku když 99% ti na to sere. A tak já obracím se na širokou veřejnost s mými lehce zapamatovatelnými texty, které jak věřím časem zlidový...kdežto na tebe jako na tvrdého kritika si už nikdo nikdy nevzpomene!!! Konec konců kdybys nebyl debil tak bys tady nebyl. Jo a ten vtip snad nevydávám za svůj. Nevim čim čteš asi prdelí. Je jen pro pobavení, ale to takovýho umělce asi nezajímá. Jinak tohle všechno neber vážně :-)

sk8ergirl
13. 08. 2004
Dát tip
Kategorie odpovídá :-)

perfektna kategoria ;) hlaska na hlasku ;)

SilverArrow
13. 08. 2004
Dát tip
Maxime: Díky za věrnost

maia
13. 08. 2004
Dát tip
Davam ti tip za tvoju kritiku. :-) *

Litochowitz
13. 08. 2004
Dát tip
...vtip je slabej.....to bych smáznul, ale teď k básni....nic proti ní nemam, rozumim takovejmhle dílům a oslovujou mne...........proto dílo patří do klubu:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru