Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzdálenost první

Výběr: Armand
13. 08. 2004
4
0
2189
Autor
Tynic

 

 

 

9.8. 2004– Penzion U kata, Kutná hora

 

Kutná hora je krásné město, zvláště pro člověka vyrůstajícího v Ostravě. Veliké kočky, černější než kutnohorské noci, leží líně za okny a vše je tiché. Hospůdky zavírají v jedenáct a jen policejní vůz dělá vlny na klidném rybníce. Dnes byla šichta od sedmi do sedmi. Zítra zase. Pozítří zase a za čtrnáct dní se možná dostanu domů. Mám se těšit? Co mě čeká ? První výplata. První utrácení; života. Jak dlouho tohle vydržím ? Žít dvacet čtyři hodiny denně v prostoru, kde není čas na člověka, kde není čas na jeho vnitřní dialog. Zaměnil jsem věčnost za věcnost a až přijde čas, zaplatím cenu. Venku je veselo. Město je plné cizinců a ti se chtějí bavit. Já počítám hodiny do zítřejšího budíku, abych nebyl příliš ospalý. Budu počítat dlouho do noci.

 

Dnes jsem byl,

aniž bych směřoval,

dnes jsem se hlínou stal.

Piva slil,

pil v legraci,

smrt sledoval

při práci.

 

 

 


Tanizaki
13. 09. 2004
Dát tip
juj! krasa...

Armand
03. 09. 2004
Dát tip

ulita
28. 08. 2004
Dát tip
Nedokázala bych se takhle otevřít.

arthamir
18. 08. 2004
Dát tip
to je dobré, líbí se mi to - zoufalství a beznaděj by se dala skro krájet...

Elyn
14. 08. 2004
Dát tip
škrtáš první čárku... :)

tanganika
13. 08. 2004
Dát tip
som si pri tom spomenula na svoju prvu pracu a moje pocity boli podobne, vlastne su do dnes...brrr...dobre sa citalo.

m_endy_
13. 08. 2004
Dát tip
Líbí.Pravda. T!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru