Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

První klapka v Ráji

17. 08. 2004
8
0
5434
Autor
JiKo

Horko zahřívalo jejich těla
hadí ústa ten den oněměla
Dnes poprvé Adam s Evou
v ráji se otřásali ... něhou
maia
20. 04. 2005
Dát tip
mile *

Kačík
21. 08. 2004
Dát tip
*t*.. líbí se mi to

Mila_cik
19. 08. 2004
Dát tip
Libi...:-) TIP..

čtenář
17. 08. 2004
Dát tip
:-)

Dero
17. 08. 2004
Dát tip
Určitě oněMNĚla ? Esli je to od němý, tak ne-e ... :o)

Fouckault
17. 08. 2004
Dát tip
*

to je pěěěknýýýý***********

chi..... ještě že se neotřásali něčím škodlivým.... :-)) t akorát chudáci oněmí.... :-))

papouch
17. 08. 2004
Dát tip
já teda nevim, ale mě v katechismu učili, že jedli jablko... :) A oněmněla tam patří - to je skrejvačka - jednak (ona tam) oné měla a druhak (ona říká) "...on jej mně la!" (zbytek už nestačila doříct) a třeťak "on jemně" .... :-) ....... no dělejte si s tím, co chcete :-))

Noe1
17. 08. 2004
Dát tip
No jo, moje gusto, a nejen protože hadí, ladí, hladí *t + klub

JiKo
17. 08. 2004
Dát tip
prdlajs, je to tak že pak eva porodila prvního němce na světě - praotce Němce. To je pravý význam oněmNěla :-) ps: takovýhle hrubice se posílaj soukromě!!! :))))

Dero
17. 08. 2004
Dát tip
Já jsem chtěl, Jiko, podtrhnout Tvého uměleckého génia a těsil jsem se, jak mě setřeš argumentem, proč to je správně .. tak se neprozrazuj. :o)))

Craerassy
16. 08. 2004
Dát tip
otřásali neee...ale na druhou stranu..je to blbůstka, že jo:-)

JiKo
16. 08. 2004
Dát tip
crae: mě to přišlo jako zajímavý protimluv cosi značící :-) arth: taky řešení :-)

Craerassy
16. 08. 2004
Dát tip
cosi značí, to teda jo:-)))

Arien
15. 08. 2004
Dát tip
jeva, to je hezký, hřeje... zvlášť na dobrou noc... děkuju, tip

arthamir
15. 08. 2004
Dát tip
příjemná říkanka. jelikož, když jsem si ji tak šeptal při čtení, nějak mi pár věcí nesedělo, dovolil jsem si s dovolením, trochu změnit versi only for myself... horko zahřívalo jejich těla hadí ústa oněmněla dnes poprvé se adam s evou v ráji opíjeli něhou jinak je príma :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru