Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poslední premiéra

15. 08. 2004
11
0
4723
Autor
noeran

Chm... když se na to teď tak dívám... tak tak nějak nevím, co k tomu říct... Třeba mi k tomu něco řekne někdo jiný... ;)

Nečekej zázraky

Nejsou ve scénáři.

        Bez kouřových efektů

        dáváš nám vale.

Počkám si na pointu.

   Abych pak mohla vyrazit

     s ocasem černé stuhy

       do ulic své vlastní temnoty

                    klik klik

          klikatých.

 

Z mostu spadne

     opona

do tratoliště

      rajčatové šlichty.

 

Pozdrav, poděkuj a nešlapej na čáry.

Máš svůj štěk.

Šílenství a jiné volnomyšlenkářství zakázáno.

 

---- napjaté očekávání

závěrečné scény---

                                   BRAVO !!

                      

tlesk...

 

                         A zítra se nehraje.


leenai
21. 01. 2006
Dát tip
hele normálně vony ty lampy asi místo aby se polepčily u vás, se zhoršily u nás... buď teda chodim spát už moc utahaná, nebo vážně jsou poslední dobou ňák f pořádku... :(((

napjaté očekávání závěrečné scény--- BRAVO !!

noeran
08. 10. 2005
Dát tip
leenai_ uch.. kopnout do krytu..? myslíš ten deset metrů nad zemí? :)))) každopádně děkuju za přimluvení, budu slednovat, jak s situace vyvine :))

leenai
06. 10. 2005
Dát tip
sňačka prej si budou na ústředí stěžovat na absolutní nevstřícnost těch tam u vás, přecijen nejsme tak daleko, takže tam u vás budou mít ještě nějaký ty známosti a vliv :)) můžeš se snad těšit na změny v hovornosti tvých svítidel (je to jednoduchý, stačí párkrát kopnout do toho krytu a věřim, že si to napříště rozmyslí, neodpovídat na pozdrav :)) )

leenai
04. 10. 2005
Dát tip
tak to sme dvě, já ho mám pod kůží paty... :))

noeran
04. 10. 2005
Dát tip
leenai_ gratuluju, asis mě trumfla :))) no, nenech se tim omezovat, hurá do ponožek :))) co dělaj lampy? pozdravovalas je? :))

leenai
02. 10. 2005
Dát tip
já nevim, třeba to chápu blbě... :)) ale líbí se mi to, tak jak to chápu... noeran, neblázni, čoveče, seš na sebe nějaká zbatečně a nesmyslně kritická (počítám do toho i ty minulé dvě odpovědi) !!

noeran
02. 10. 2005
Dát tip
leenai_ život mě naučil :) i když ani moc nemusel, to já vždycky :) asi mám sebevědomí v ponožkách, nebo nevim :)))

noeran
01. 10. 2005
Dát tip
leenai_ už ani nevim, jak jsem na to klikotání přišla a jestli jsem tím vůbec něco myslela... ? no asi jo, když to tam mam :) to "z mostu --blabla---- šlichty", jde to pochopit, ta dvojakost? trošku o tom pochybuju :))

leenai
27. 09. 2005
Dát tip
klik klik klikatých mi v tom rytmu moc nesedí ale... Z mostu spadne opona do tratoliště rajčatové šlichty. je dost dobrý :)) t.

Amanda
17. 04. 2005
Dát tip
Je to uderne zije to samo, i kdyz se mi asi nepodarilo uplne proniknout je mi necim blizka...

Eilil
11. 10. 2004
Dát tip
hele.. :o) já zase tak ftipná nejsem :o)))) hihi

noeran
10. 10. 2004
Dát tip
hele, nech si ty ftípky :)))

Eilil
09. 10. 2004
Dát tip
noeran.. je to skvělé.. vážně.. máš tam úžasné věci.. nešlapej na čáry.. to je skutečně bomba.. :o))) básnička celkově mi přijde smutná.. tlesk.. a zítra se nehraje.. výborný skok... tip.. každopádně...

noeran
09. 10. 2004
Dát tip
no jo, smutná, to je její krédo... :) díky díky díky :))

Eilil
09. 10. 2004
Dát tip
ach.. není zač mistře.. :o))) bylo mi ctí.. :o)))

noeran
08. 10. 2004
Dát tip
:)

f_moll
18. 09. 2004
Dát tip
* jo, ten vtip,... dokud je černej humor, žijem.. :)

noeran
18. 09. 2004
Dát tip
f_moll: dokud jsme na tom tak dobře, že nám to přijde vtipný... :)

f_moll
18. 09. 2004
Dát tip
noeran....i tak se to dá říct... ale, je to jako s vtipama během povodní...držely lidi nad vodou...

Seregil
29. 08. 2004
Dát tip
To si piš.. :)

noeran
28. 08. 2004
Dát tip
seregil: takže se máme na co těšit, jo? :)) no prosim, to budou perly :)))

noeran
27. 08. 2004
Dát tip
luckytaky: teď už jenom dokázat ty nápady vyfiltrovat a prezentovat bez zbylé nezajímavé omáčky :) to je... dobrý cíl... ale jenom aby nebyl MOC vysoko... :) seregil: no, jestli si to fakt myslíš, tak to těší :)

Seregil
27. 08. 2004
Dát tip
Dám na dojmy... a tenhle je sakra dobrej... proto ta stručnost... :)

noeran
27. 08. 2004
Dát tip
seregil: zvykám si na ní :)

Seregil
27. 08. 2004
Dát tip
Však až začnu stíhat, tak sa rozkecám... :)))

Seregil
26. 08. 2004
Dát tip
Výborně****

noeran
19. 08. 2004
Dát tip
will: fajn :) synáček: děkuju...

synáček
16. 08. 2004
Dát tip
Mráz po zádech... je ale krásná...! T*

Will
16. 08. 2004
Dát tip
Tak to je dobry vtip!! :DDD A taky hezká báseň.

marcela
15. 08. 2004
Dát tip
smutne, ale mas moj t*

dadik
15. 08. 2004
Dát tip
výborná..T

noeran
15. 08. 2004
Dát tip
ach... děkuji :)

noeran
15. 08. 2004
Dát tip
... bude avízo hodně impertinentní...? :) pro jistotu se omlouvám :)

Will
15. 08. 2004
Dát tip
Hm, je to zajímavé.. Jen nevim, co to je tratoliště??

noeran
15. 08. 2004
Dát tip
will: když se takhle zaptáš, tak najednou zjišťuju, že nějak nevím, jak to vysvětlit... Tratoliště... prostě nějaké místo silně potřísněno (nejčastěji se myslí krví), snad až taková hnusná louže, rozšlapaná... ble, to je hnus... Zrovna dneska jsem slyšela ten vtip, kterak po minovém poli běží skupinka dětí, vesele rozhazují rukama, některé až 30 metrů daleko... No, to byl takový bonus :)

noeran
15. 08. 2004
Dát tip
will: když se takhle zaptáš, tak najednou zjišťuju, že nějak nevím, jak to vysvětlit... Tratoliště... prostě nějaké místo silně potřísněno (nejčastěji se myslí krví), snad až taková hnusná louže, rozšlapaná... ble, to je hnus... Zrovna dneska jsem slyšela ten vtip, kterak po minovém poli běží skupinka dětí, vesele rozhazují rukama, některé až 30 metrů daleko... No, to byl takový bonus :)

noeran
15. 08. 2004
Dát tip
tak tenhle dualismus nebyl zaměrný... no, aspoň to nepřehlídneš... :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru