Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Minúta Súprstár alebo Lola beží o život

25. 08. 2004
9
0
8872
Autor
aramis

ako to už u mňa býva zvykom, je to zas len jeden okamih :)

Pomaly sa stmievalo.
"3 - 2 - 1..." a rozbehol som sa.
Neviem, ako len niekomu mohlo napadnúť, postaviť internáty hneď vedľa cintorína. Alebo cintorín vedľa internátu. No a tých internátov je tu v Mlynskej doline viac, takže to asi nebol iba jednorazový omyl projektantov. Ale teraz to asi nezmením - niekoľko tisíc vysokoškolákov býva vedľa porovnateľného počtu nebožtíkov v hroboch, a práve teraz všetci musia chodiť po chodníkoch sem a tam. Samozrejme, mám na mysli tých študentov, lebo inak by to bol riadny horor.
Nebožtíci sa správajú omnoho kultivovanejšie než študenti, sú omnoho tichší a hlavne nezvracajú na chodníky. Návštevy majú hlavne cez deň a pri tých návštevách im nevŕzgajú postele. Sú proste slušnejší.
Prebehol som okolo jednej dôchodkyne, ktorá práve odchádzala z návštevy nejakého slušnejšieho obyvateľa a podľa jej rozžiareného pohľadu som usúdil, že zbadala niečo, čo už dlho predtým nevidela. Ale bez vysvetlenia som utekal ďalej, nebol čas.
Prebiehal som okolo ľudí, ktorí sa náhlili z internátu, iní sa už vracali unavení na izby. Tak to už býva v podvečer, týždeň pred skúškovým odbdobím. Nejaká skupina uchechtaných mladých slečien si ma dokonca chcela vyfotiť, ale chvalabohu - alebo skôr vďaka ich nešikovnosti - to proste nestihli a už som bol dávno preč. Na chvíľku som si fakt pripadal ako superstar.
Z kopčeka nad futbalovým ihriskom sledovali tú minútu ako z kráľovskej lóže všetci kamaráti zo školy a dokonca aj moja bývalá, ale nejak mi tam nevadila. Aj tak nevidela nič nové. Rehotali sa na všetkých tých blbých pohľadoch a - ako sa mi nesôr priznali - aj na mojom víťazoslávnom úsmeve.
Je to snáď dvesto metrov, od autobusovej zastávky až k búde s hamburgermi a lacným vínom tesne pod intrákmi a asi trištvrte tej vzdialenosti som už prebehol. Dostávam sa do cieľovej rovinky, kde ma v aute - podľa dohody - čaká Miro. Ešte som prebehol okolo skupinky študákov, ktorí si kupovali hotdogy a pozerali na mňa ako na zjavenie. Za oknom auta som uvidel Mirov skysnutý ksicht, lebo do poslednej chvíle neveril, že sa na to odhodlám. Síce som si musel dať dvoch panákov kvôli odvahe, ale podstatné je, že som ten kúsok prebehol, aj keď sranda bola v tom, že som mohol mať oblečené len hodinky a topánky. Vletel som udychčane do auta: "Vyhral som! Daj sem pětikilo!"
Rabb
06. 02. 2006
Dát tip
Já ten konec čekal.. :-(

aramis
06. 02. 2006
Dát tip
dockal si sa

Barman
17. 03. 2005
Dát tip
Jako moc moc dobrý, ty mrtví mi fakt nedali šanci přemýšlet nad možností takového konce. Jsem nadšenej*

Eset
28. 02. 2005
Dát tip
...tak Mlynská?...a že som tam nešla...ááách, o čo všeéétko som prišla...

Twiggy
14. 12. 2004
Dát tip
...dobré, človek až do poslednej chvíle čaká, až... ale zmenil by som tú vetu: "aj keď sranda bola v tom, že som mohol mať..." je to podľa mňa príliš "hlasno" povedané, ak mi rozumieš:) ale to len môj názor...

aramis
06. 09. 2004
Dát tip
hroch: no jo, mas prafdu, enem som to nepochopil, co hovoirs...

aramis
04. 09. 2004
Dát tip
hroch :o) no jo :) a co myslis, este uvidis? :)

myslíš že uvidíš:*))))))))

videla hec:*))))))))ale pssst se nerika...drby se neroznasi:*)))))))

aramis
02. 09. 2004
Dát tip
hroch: co tam uz len moze byt zaujimave? respektive kto? :o) a nikto tam nebehal nahy? ani si nikoho naheho nevidela? :)

aramis
30. 08. 2004
Dát tip
hroch: ano, bola si v Mlynskej? a pacilo sa ti tam? co vsetko si videla? :o)))

no neco jo neco ne:*)))treba nektery lidickove sou pomerne zajimavy:*)))nikdo tam nebehal nahej...aleeeeee

aramis
28. 08. 2004
Dát tip
roald: konecne niekto kto to domyslel :) miro bol tak mimo, ze zabudol utekat, ale keby som bol na jeho mieste, zduchol by som :) alebo bol cestny :)) jo byvam na intrakoch. tam sa toho zomelie :) hroch: co si videla? bola si uz v Mlynskej doline? ;*))

cirou nahodou ano:*)))))))a videla sem toho hafo:*))))))

Roald
27. 08. 2004
Dát tip
A Mira nenapadlo, aby ti ušiel? Som zvedavý, ako by si to vyriešil, keď si nemal kľúče od izby. Predpokladám, že bývaš na intrákoch. *

ja uz toho videla:*))))))...t*

Dr_Lecter
26. 08. 2004
Dát tip
nic zvláštního.

Neverlost
26. 08. 2004
Dát tip
OPF - SLU je obchodně-podnikatelská fakulta Slezské Univerzity. Protože je v Karviné, navštěvuje ji hodně bratov a sester zo Slovenska. Přezdívka je zaujímavá náhodou, správně by to mělo být asi Never_Lost, ale co, jsem ráda, že jsem na 120 pokus našla nějakou neobsazenou :-)

kawa
26. 08. 2004
Dát tip
šmankote!

aramis
26. 08. 2004
Dát tip
rizek: jo rizek by som si teraz dal :o) neverlost: dakujem za vysvetlenie, ja som studak na nasej rodnej hrude, v Bratislave; a uz vobec ne obchod ani podnikanie :) este dobre, ze sa to neznahodilo na nevrlost :) aramis bol volny na prvy pokus :) kawa: ale nebolo vsetko uplne presne tak ako som to popisal :) to vies, trochu fikcie nezaskodi :)

fungus2
25. 08. 2004
Dát tip
Bezva*

kawa
25. 08. 2004
Dát tip
nevěřim! *

Neverlost
25. 08. 2004
Dát tip
Náhodou neznáš OPF - SLU? Taky sem bydlela mezi domovem důchodců a cintorínom :-) Poznámka k nevěřící Kawě - věřím, můj kamarád bez nároku na honorář probíhal obchodním domem Kotva a následně prchal před městskou policií. Mezi jeho úspěšné akce patří i umývání celého svého těla v kašně na náměstí v Karviné (tentokrát v plavkách, ale s pokutou).

aramis
25. 08. 2004
Dát tip
kawa: :o) casy sa menia a trosku aj ludia, ale prilis nie :) nevrlost: zaujimavy nick :) polisi ma chvalabohu nenahanali, k nam (k intrakom) prilis nechodia (radsej:) jo a OPF - SLU nepoznam... mozes mi trosku pomoct...?

Hu.. dost dobrý počtení... dávám řízek... (tip a avi)

Seregil
24. 08. 2004
Dát tip
... dobrý čtení...*

Arien
23. 08. 2004
Dát tip
ok, netykavko, tož co s tebou

aramis
20. 08. 2004
Dát tip
arien: neE. akty nebudu :)

Arien
19. 08. 2004
Dát tip
:)))) škoda že tě ty slečny nevyfotily, mohl bys fotodokumentovat...

aramis
19. 08. 2004
Dát tip
iris: o tom nic neviem :)) arien: nenene :)

Arien
19. 08. 2004
Dát tip
ale no tak

aramis
18. 08. 2004
Dát tip
tangi: skoro :) iris: kto bol out? nechapem :)

_iris
18. 08. 2004
Dát tip
zeby autor? :)

tanganika
17. 08. 2004
Dát tip
sa ti snivalo:)???

_iris
17. 08. 2004
Dát tip
zo zaciatku take vselijake ale ku koncu si to zachranil...niekto bol trosku out na okamih:)

maia
17. 08. 2004
Dát tip
Haha. :-) * Poulicnik.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru