Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pět smyslů pro hada

18. 08. 2004
3
0
5994
Autor
tuleň

Pro (ne)známou hadici. Dále věnuji hadovi, který mě inspiroval. Poznáš mě?

Uklidňující tóny hadí řeči
se míchají s milostnými steny našich nahých těl.

Jemný dotek hadí kůže
se spojuje s něžnými dotyky našich hladících rukou.

Přírodní vůně hada
se mísí s pachem našich milostných šťáv.

Souměrné tvary hadího těla
se slučují s propletencem našich orgánů lásky.

Chuť našich milováním zpocených těl
se snoubí s chutí čerstvě upraveného hadího masa.
tuleň
22. 08. 2005
Dát tip
jj, ale hlavně, že jsme si to užili :^)

Noe1
18. 08. 2005
Dát tip
annie: nebo se raděj neptej, jak to vzniklo :-))))))))))))

Noe1
18. 08. 2005
Dát tip
kloukal jsem se co vzniklo před rokem ... a ono tohle :-))))))) tys mi tenkrát dal :-))))))

Annie
14. 08. 2005
Dát tip
Tak tohle se mi hodně líbí :o)* Má to hloubku a dává to smysl

tuleň
14. 08. 2005
Dát tip
díky, někdy se mě zeptej, jak to vzniklo :^)

tuleň
11. 04. 2005
Dát tip
díky :^)

Amanda
10. 04. 2005
Dát tip
Velmi dobre asociacni, atmosfericke... !***

Milly
07. 09. 2004
Dát tip
.ten konec se mi taky nezdá....chudák had.......... (zbytek se mi celkem líbí...) :-)

tak slibuju a koukam...todle je na hrocha prilis vyumelkovane...takove jakoby nasilne spojene v celek a pracne vytvorene...chmm..se juknu na dalsi:*))

tuleň
24. 08. 2004
Dát tip
azathe: přečti, ale je otázka, jestli se ti to bude líbit, neb já jinak ty konce neumím... asi to ještě budu muset natrénovat :-)

Azathe
23. 08. 2004
Dát tip
Mno...ze začátku mě to už už mile překvapovalo, ale konec dojem shodil. Takže tip to nebude, ale určitě si od Tebe ještě něco přečtu. BTW: Miluju hady! :o)

Na mne příliš popisné. Nedává mi to moc prostoru pro představivost. Že by alter ego Noa????? Bláznivej by na to byl dost.

tuleň
20. 08. 2004
Dát tip
krásno: no dovol! Já nejsem Noe! Ani žádné alter ego. Já jsem velké zvíře. Tuleň.

vidíš, "krásno" tak mi Noe taky říká, nezapírej voe.

tuleň
20. 08. 2004
Dát tip
krásno: že by to bylo tím, že to je kratší? a krom toho, i kdybych byl alter ego, myslíš, že bych to přiznal? A nejseš náhodou nějaký to alter ego ty? Nesnažíš se jen mlžit?

tuleň
19. 08. 2004
Dát tip
mně to taky přijde prozaické, ale jsou to přeci jen první pokusy o poezii

Tak nevím Jiříku, tohohle bych nejedlo, to řeči zvířat neporozumíš.

Noe1
18. 08. 2004
Dát tip
Ufff, přímočarej nářez. Měl bych tě poznat????? *t + klub Můžu dát i do erotického klubu????

tuleň
18. 08. 2004
Dát tip
možná ano, možná ne (jak chceš)... dej to kam myslíš, je to první pokus o něco "vážnějšího"

tuleň
18. 08. 2004
Dát tip
Noe1: čekal jsem, že mě vy hadaři najdete, ale takhle brzo? Jak to děláte? Jsem newbie, takže jsem nevěděl, jak to tam dát sám...

Přímočaré každpádně...právě podle názvu jsem zabrousil a výsledek tak půl napůl..špatné to není rozhodně, ale žádný silný dojem ve mě nezbyl.

Natasha_
18. 08. 2004
Dát tip
Taky mám dojem, že ta erotika je až zbytečně popisná a jaksi prozaická.

lostgirl
18. 08. 2004
Dát tip
: )

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru