Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na okraji vesnice

19. 08. 2004
4
0
6660
Autor
tuleň

Vážné mi moc nejdou, ale tulení je základ. Jak rychle mě najdou tentokrát?

Kráčí had vesnicí, když potká hadici.
Přitulí se k hadici, co je v tamté vesnici.
Chladná je však hadice na okraji vesnice.
Hadovi to nevadí, však je taky studenokrevný.
Amanda
12. 04. 2005
Dát tip
to byla jen provokace :-))

tuleň
11. 04. 2005
Dát tip
to je zaprvé účelová poezie a za druhé to bylo ještě z dob před tulením klubem

Amanda
10. 04. 2005
Dát tip
:-))) neco na tom hadovi asi je ale tuleni jsou lepsi :-))

SUPER ˇříkanka PROTOTIP

tuleň
25. 01. 2005
Dát tip
sh: díky, já umím jen říkanky... :^(

Arien
29. 09. 2004
Dát tip
jezis, to je dobrá pitomost:)

tuleň
29. 09. 2004
Dát tip
arien: nevím, jestli Ježíš je pitomost, ale jestli se to týká tohodle díla, tak díky :^)))

tuleň
01. 09. 2004
Dát tip
vozrala? rikam, ze kdo maze, ten jede... napis neco. noe taky chce, abych neco napsal, ch jo

za poslednich par dni jsem toho napsala vic nez dost bohuzel ne moc basnickeho:*)))))))))mu klidne poslu naky info o vagine at ma radost:*)))

tuleň
01. 09. 2004
Dát tip
tak to leda nejak soukrome :^)

klidne i nahlas...sem nerekla ze o moji:*))))))ale ted je ze me odbornik pres vaginy a feminismus a menstruaci a taaak:*)))))))

tuleň
31. 08. 2004
Dát tip
hroch: je to dvojsmysl, budu si delat co chci ve vsech smyslech, toho se neboj...

ja vidim tech smyslu hned nekolik:*)))))))))))))aspon 3...ale jak se to veme zase:*))))))))))))))bych se nejradsi desne vozrala a sla psat:*)))))))))))a nebo spaat jee...to by bylo

tuleň
30. 08. 2004
Dát tip
hroch: příště líp namažu... hlavně asi sebe :^)

nemuzu si pomoct zni to alespon dvojsmyslove..:*)))))))aaaa delej si co chces:*)))a kde chces a s kym chces...jee ja sem tolerantni:*))))))

jooo ten zacatek milounce hravy..ale konec nam nejak dre...aneb kdo maze...a taaak:*)))))))))at zijou vaginy:*))))

lostgirl
21. 08. 2004
Dát tip
: )

tuleň
20. 08. 2004
Dát tip
machal: díky za chválu i tipa

Noe1
20. 08. 2004
Dát tip
No tuleňů kolem mne zas tolik nejni ... tenhle nick mi téměř dává jistotu, a nevymlouvej se, ani pohledů není tolik, hade. Překvapuješ.

Jéje, že bys opravdu s tím Noem měl něco společnýho? Todle se mi docela líbí, takový hravý, nový milovíků hadů. TIP

tuleň
20. 08. 2004
Dát tip
Krásnoočko: Díky za tip, s Noem nic společnýho nemám, teda až na jisté drobnosti jako že jsme ve stejném klubu, hady apod.

No četla sem si jak si povídáte, že se neznáte je dost nevěrohodné tvrzení 8-)

tuleň
20. 08. 2004
Dát tip
přiznávám, už jsme se párkrát viděli, ale nikdy jsem netvrdil, že se neznáme... jsem psal, že máme společné jisté drobnosti...

Mila_cik
19. 08. 2004
Dát tip
:-) hehe tak to se bude libit Noemu1...jinak docela povedena, ne? me pobavila...

Noe1
19. 08. 2004
Dát tip
Mám tě tuleni :-)))) klub Tulení je mi povědomý. Napověz dál. Okruh tuleňů hadivých je poněkud široký - (jsi-li z něj, psalo Hádě že děkuje za pohled).

tuleň
19. 08. 2004
Dát tip
Tuleň bych byl, hadivý právě začínám... No a Háďat je po světě spousty a pohledů ještě víc...

:-))

machal
19. 08. 2004
Dát tip
Hej tak konec je nářezovej :) Tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru