Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svatební noc

19. 08. 2004
8
1
10357
Autor
Noe1

mému muži a pouči Jitce

 Na trosky paláce

petrolejky vrhají stíny.

Kejklíři hrají.

Květiny na loži

rozvážem stuhy.

 

Vzbudí se

někdo jiný.


1 názor

Marcela.K.
25. 02. 2008
Dát tip
V Jizeře jsem se kdysi také koupávala...ale jinak jsem se v tom tady totálně ztratila...vypadá to tu jako provozní schůze v blázinci :-)

Plicnik
15. 08. 2005
Dát tip
Joooo, Noe si neber hned tak každého... třeba mě si taky vzal až po dlouhém a urputném boji a neskutečném a dlouhém dvoření, dárcích atd... já to chytře vzal(a) přes krále - není nad to být zadobře s otcem budoucí ženy, obzvl. pokud je to princezna jak lusk... ;-)

Noe1
15. 08. 2005
Dát tip
Plicník :-)))))))))) chytře si to vzal(a), ty to vůbec s králi a rytíři umíš :-))))))

Plicnik
15. 08. 2005
Dát tip
člověk se musí naučit v životě všemu, evidentě je multifunkčnost funkční ;-) :-D

Miroslawek
13. 10. 2004
Dát tip
Matrjošky na place Petr do Leicy vrhá jí stíny. Šejdíři v ráji. Květiny náloží rozmaž krém z tuby. Vzbudí tě pozor miny!

Miroslawek
13. 10. 2004
Dát tip
zapomněl jsem název - Stavební moc

Zbora
13. 10. 2004
Dát tip
Proč mám pocit, že je lepší než originál? A ještě ke všemu to dává smysl. To je vážně sprostý.

Noe1
13. 10. 2004
Dát tip
Budu hádat: a) máš raděj M než N b) máš raději absurdní nonsens než osobní lyrická vyznání c) miluješ Miroslawka

Noe1
13. 10. 2004
Dát tip
Jo ještě mne napadlo d) jsi Miroslawek a zkoušíš obejít mé zařazení mezi neoblíbené

Zbora
13. 10. 2004
Dát tip
Mám raději dančí guláš než ovesnou kaši. A teď já: a) Miroslawek nebo Voloďa? b) Voloďa nebo Miroslawek? c) Válka nebo láska? Tvůj originál se mi líbí. Není co mu vytknout, ale popravdě už jsem zapomněl, že jsem nějaké takové dílo četl. Ten remix mě prostě fascinoval. Proč nejsem Miroslawek? a) Nedosahuju jeho kvalit. b) Nejim melouny. b) Určitě bych se tady neobjevil hned potom.

Print
14. 09. 2004
Dát tip
*!

Lyryk
21. 08. 2004
Dát tip
s podbradkem kondora a tolik žhavýma očima

Elyn
21. 08. 2004
Dát tip
zdenku, cože?:)

Lyryk
21. 08. 2004
Dát tip
Na trosky paláce petrolejky vrhají stíny. ///aha .-))) se mi ze schránky zkopírovalo něco jiného, omlouvám se..

Lyryk
21. 08. 2004
Dát tip

Heulwen
21. 08. 2004
Dát tip
Ej,tak to musel být zajímavý závěr léta :-)

Noe1
21. 08. 2004
Dát tip
Heulwen: To si piš že byl, vypečený na sluníčku :-))))), jestli to chceš mít potvrzeno z (ne)závislého zdroje, koukni sem :-)))))

Připomělo mi to Toma Stopparda, tím uskočením závěru... :) Jinak - jsem zatvrzele přesvědčen, že koupat se v chladném čemkoli, ať už ve dne, nebo v noci, s různým množstvím ošacení... To nejenže není krásné, to je dokonce vpravdě pitomé :)))))

tuleň
20. 08. 2004
Dát tip
Já jsem to moc nepochopil, Popelko... Ale určitě bys měl poslat Avi manželovi, když už mu to věnuješ, třeba nějak mailem.

Noe1
20. 08. 2004
Dát tip
Pišta: proti gustu žádnej dišputát, nebudu tě přesvědčovat a poučovat o co přicházíš :-)))))). Jen sand že nekoupat seobčas v chladné vodě mi přijde vpravdě pitomé :-)))))) Zvláště o Vánocích a na Nový rok je to lábuž. tuleň: bez obav, už dostala do Margarety. V posledních řádcích je možno najít hodně významů, ale jeden z nich to rozhodně není, neboj.

Kratas
20. 08. 2004
Dát tip
Moc povedené, zvlašní, podsouvající příjemné pocity t***

Noe: My se ve vodě nepotkáme, to si buď jist(a) :))

tuleň
20. 08. 2004
Dát tip
noe: ve vodě se někdy potkáme (doufám). Ten poslední význam mě nenapadl (ani jiný), ale i kdyby, nemám důvod se bát... Princ je přece tvoje manžel.

tuleň
20. 08. 2004
Dát tip
ale přece jen mě možná jistý význam napadl... modří vědí... ale co ostatní?

Noe1
20. 08. 2004
Dát tip
Ahoj Boe, rád tě zase vidím. Měla bys tuhou konkurenci. Princů jak nastláno. Ale šanci bys určitě měla :-))))))

Eilil
20. 08. 2004
Dát tip
dobré.. :o) navíc vtipná dickuze.. :o) docela jsem se pobavila.. :o)

ulita
19. 08. 2004
Dát tip
vzbudí se někdo jiný* (a já mám dnes stuhu kolem pasu, la la la...)

Flegmatik
19. 08. 2004
Dát tip
*

Noe1
19. 08. 2004
Dát tip
vidíš, můj muž je měla kolem šíje :-)

Rowenna
19. 08. 2004
Dát tip
Ty jsi nenapravitelný recestista. Znám tvého muže Jitku? :-)

Noe1
19. 08. 2004
Dát tip
Jé, ahoj Rowenno, asi (určitě) neznáš. Nemá s Písmákem ani jemu podobnými nic společného. Ale je moc hezká a chrabrá princ :-)))) Jakej recesista? Copak vdát se je recese? Měl jsem bílé šaty, bílý závoj, vlečku, kterou mi nesl fousatá družička v růžových šatech :-))))))))))))))

Rowenna
19. 08. 2004
Dát tip
No - jak můžeš být vdaný, když jsi už ženatá? Sodomisto.

Noe1
19. 08. 2004
Dát tip
Já sem spíš gomorista - myslíš že je to protizákoné? Tatíček král mi nic takového neříkal :-)))))

Rowenna
19. 08. 2004
Dát tip
Tatíček král je taky sodomista. A kterápak to byla, tatíček král?

Noe1
19. 08. 2004
Dát tip
Néééé, tatíček král byl fousatej chlap (každé pravilo má v sobě nepravidelnosti), zajímalo by mne, jestli až se s prince Jitky stane král, jestli bude taky fousatá. Ale Jitce by i ty vouusy určitě slušely. :-))))))

Rowenna
19. 08. 2004
Dát tip
Chudáci děti - co na to musely koukat. :-)))))) podle reportáže je vidět, že muselo být hrozně fajn. :-)

Noe1
19. 08. 2004
Dát tip
Děti byly ve věku tvýho syna :-)))) a měly z toho neskonalou legraci :-)))) A fajn to bylo, letos se nám to obzvlášť vydařilo :-) Už se těším na další rok.

Rowenna
19. 08. 2004
Dát tip
:-) Příště ti pošlu toho svého holomka, ať si nepronudí prázdniny. :-) Vy ho tam kromě legrace vycepujete a třeba i naučíte, že skutečně neomdlí ve vaně, když si musí umýt nohy. :-)

Noe1
19. 08. 2004
Dát tip
Ha ha ha. Určitě ho pošli, je to správnej kluk. My naučíme lidi i ocenit jak krásné je koupat se v noci úplně oblečení, případně přes den úplně svlečení - a to celé v chladné Jizeře :-))))))))


kassiope
19. 08. 2004
Dát tip
To koukám....i na rozpravu :o) t*

Zbora
19. 08. 2004
Dát tip
Tvůj Jitka určitě rád, když mu čteš ten báseň.

Noe1
19. 08. 2004
Dát tip
Doufám, doufám ;-)

StvN
19. 08. 2004
Dát tip
Svatební noc chápu a možná i souvislost se vzbudí se někdo jiný ale zbytek je jaksi tuctový.

Jitka je tranvestit ? :o)))

Noe1
19. 08. 2004
Dát tip
No dovol Bertíku, krásná ženská to je - ale shodou okolností i princ :-)))))

Jó, už mi to tady bylo Delight dovysvětleno. Pardon, krásná princezno :o)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru