Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kam chodí hadi spát?

20. 08. 2004
4
1
6670
Autor
tuleň

Trochu prózy. Ačkoliv, je to vůbec próza?

Pozvat hada na večeři? Možná by si dal říct. Ale je třeba jisté dávky diplomacie. Had není důvěřivý tvor. "Proč mě zvou na večeři? Co si od toho slibují? Kdo bude ta večeře?"

Předpokládejme, že se nechal pozvat. Pokud máme domácí kočku, je téměř vyhráno. Pokud ne, nějakou dobrou večeři pro hada snad najdeme. Ale potom nastávají další problémy. Co dáme hadovi na pití? Alkohol nepije, sklenku vína asi nepozvedne, půllitr může pouze šelestivě obejmout. Hodí se dát mu mléko do mističky jako v pohádkách? Snad...

A když je po všem, přece ho nenecháme odejít do chladné noci! Kam ho uložíme? Kam chodí hadi spát?

1 názor

Kočkodan
30. 04. 2012
Dát tip
Pokud by sedela u stolu i tchýne, tak je pozvaní zdatného hroznýse nebo kobry docela dobrý nápad. :-)

Amanda
22. 03. 2005
Dát tip
:-))) mile, jen ta kocka me tam trochu zarazila .-)) Kam chodi hadi spat nekam kde je teploucko mekkoucko a prijemnoucko...

tuleň
22. 03. 2005
Dát tip
amanda: díky, holt je na tom vidět, že to bylo psáno "jen" jako provokace :^)

Markel
15. 01. 2005
Dát tip
Zajímavé a líbilo, jen s tou kočkou, to bych vynechala, já jsem útlocitná a kočky mám moc ráda. Místo toho bych nabídla, že hada pozvu do starého domu na vesnici, tam si oběd nachytá, řekla bych mu: milí hosti, jídla - myšek je všude dosti. Přespat bych ho nechala v almaře po prababičce, to by projednou vydržel, jinak hadi snad spějí je skulinách a dírách v zemi, v neobydlených domech a zanedbaných zahradách, mají rádi klid, i když neslyší, jsou citliví na vibrace, takže hlavně klídek, to je jejich. A co se týče té kulinářské rady, tak já jedla akorát úhoře a bylo to jedno z nejdobřejších papáníček, co jsem v životě jedla, měli jsme ho na másle, okmínovanýho.:-)))

tuleň
15. 01. 2005
Dát tip
taky máme kočku, byla to taková drobná narážka spíše kvůli tomu, že jsme se s ní nějak pohádali... celé dílo bylo původně psáno jen jako provokace jednoho člověka, takže mě trochu překvapilo, kolika lidem se líbí :^))) tvé tipy kam s hadem na noc jistě inspirují nejednoho hadomilce :^)))

tuleň
01. 09. 2004
Dát tip
jasně, oplácat by to šlo, ale jde o to, jestli by to na povídku bylo dostatečně výživné. můžu nad tím zapřemýšlet...

samozrejme ze ano...na povidku staci i mnohem min a muze byt vazne uzasna:*)))))))))))

tuleň
31. 08. 2004
Dát tip
mas pravdu, tohle je opravdu pakarnicka, dokonce bych rekl, ze jsem to psal z hecu a ne ze bych mel zrovna psaci slinu :^)

to nefadi:*)))))))))))este to priste oplacat nakym marastem a mas povidku:*)))))))))

tuleň
30. 08. 2004
Dát tip
hroch: ó, díky.... aspoň něco že se líbí :^)

libi libi...ja takovyhle pakarnicky rada:*)))))

ale todle je milouckee:*)))))))takze t*

Mila_cik
20. 08. 2004
Dát tip
Zeptej se Noa1....On ti rad poradi..:-) Dovolim si mu poslat Avi

Elyn
20. 08. 2004
Dát tip
hadi se nejradši omotávají kolem trubky ústředního topení .. a tohle je vitp nebo co?

JiKo
20. 08. 2004
Dát tip
nejvíc se to blíží úvaze :-)

tuleň
20. 08. 2004
Dát tip
JiKo: díky, to je nápad...

JiKo
20. 08. 2004
Dát tip
ale k tomu ještě chybí tvůj názor, tvoje vysvětlení či úvaha kam chodí spát

tuleň
20. 08. 2004
Dát tip
copretinka: díky za tipa, doufám, že to není jen za ty tipy, co jsem dal já tobě :-) JiKo: hmm, asi máš pravdu, tahleta dělení jsou věc ze základky, a tu už mám pěknou řádku let za sebou, takže přesně nevím, co má kde být. Píšu, jak mě to napadá bez toho, aniž bych se snažil o nějaký speciální útvar.

JiKo
20. 08. 2004
Dát tip
Když já nevím dávám ostatní :-)) ale jinak je to putna :-) Copre: tím kopírováním porušuješ autorský zákon :-))

tuleň
20. 08. 2004
Dát tip
copretinka: nový jsem tu třetí den, orientuju se jen v těch základních věcech. A navíc mi trochu něco radí Noe1. Ale ještě jednou díky

Jejda, další. Že by Noe učinil pokus rozšířit stagnující klub? Ale ne, tahle je fakt hezká. "Proč mě zvou na večeři? Co si od toho slibují? Kdo bude ta večeře?" mi připadá hodně vtipné. TIP

Kimísek
20. 08. 2004
Dát tip
:o))))*

tuleň
20. 08. 2004
Dát tip
Díky za chválu i TIPy, povzbudí to... Já snad občas i něco napíšu...

machal
20. 08. 2004
Dát tip
Tak to vážně nevím ale pokud budem uvažovat o hadovi jako o hlavním chodu zítřejšího oběda na který pozvem dejme tomu přítelkyni, tak může s pat v pekáči v troubě, ne?? :)

arthamir
20. 08. 2004
Dát tip
no vážně, to je pravda.. kam vlastně chodí hadi spát? :-)))) milé a úsměvné...

sk8ergirl
20. 08. 2004
Dát tip
Takové, mně osobně nic neříkající...

bohus
20. 08. 2004
Dát tip
úsmev

tuleň
20. 08. 2004
Dát tip
díky a vďaka

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru