Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Akce-galerie

22. 08. 2004
0
0
2747
Autor
Delphy

MIlí písmáci,

 

 25.8. ve středu od 19h bude v Galerii U Zlatého kohouta

v Michalské 3 zahájena výstava malířky a poetického tvora Jany Sady, spojená se čtením, doprovodem hudby a pak volnou zábavou,

  akce se jmenuje Dokořán.

Můžu vřele doporučit, některé obrazy jsou moc pěkné! :-)

 P.S: Pár veršíků přečte i skromný Delphy..

 

Přijďte, kdo budete mít chuť

Ahojky


eowi
01. 09. 2004
Dát tip
Třeskutá slova, vytesat do skály, viď? :-)))

Delphy
27. 08. 2004
Dát tip
omlouvám se všem za svou nestydatost a neuvedení města, příště si dám pozor... :-))

Budiž ti přáno.

Ovšem zase kolik je galerií U zlatého kohouta, které jsou v Michalské ulici?:p Zvláštní je, jak se na todlencto vozvou dycinky akurát Brňácí:o))

papouch
25. 08. 2004
Dát tip
Zvláštní je, že u pozvánek na akce neuvedou město dycinky akurát Pražáci :-))

1:1:c)) Další výkop: píše snad Tomáš Akvinský, hovoře o Bohu, kterého míní? (to né že si myslíme, že sme bohové, i dyž henta Bible řiká, že sme měli bejt jako Von, než se rozžárlil a zatrh nám to, ale Von tenkrát pro změnu nemyslel ani Brňáky ani Pražáky - hele jak politicky korektně podle abecedy! - i když už dávno se taky řiká, že tím myslel dyckyvšecky: nevěř tomu, nejni to pravda - ech, ženská!! Zase se rozkecala úplně mimo:c)) ) Jenomže tak je to dycinky s institucema, který maj jasně daný, že tam je jedna hlavní (né lepší, budu podkuřovat...:o)) ) a ostatní vedlejší. HYJERARCHYJE, to je ten pojem... Já vim, je to blbý, ale dyž vona ta Praha přece jenom JE, hlavní město, tenhle jev zkrátka je lingvisticky vosvětlitelnej... (Což neznamená, že Pražáci nejsou blbcí: sme, ale tak bych si tipla, že percentuálně bude počet kreténů všude tak ňák nastejno - na druhou stranu to znamená, že jich je tady mnohem víc:c)) )

papouch
25. 08. 2004
Dát tip
........................................áále už nebudu. Je to asik marný

Z vobou stran................................... :o)

nemám rád pražáky...:)))

Delphy
24. 08. 2004
Dát tip
je, ja zapomněl dodat, že v Praze.. :-) jak není - ta ulice, vedoucí ze Staroměstského náměstí - byl jsem tam dvakrát, tak ze mě nedělejte zas takovýho osla :-))

Rowenna
24. 08. 2004
Dát tip
:-) dyk vím, to bylo takové malounké rýpnutí, namířené proti pragocentrismu. :-)

papouch
24. 08. 2004
Dát tip
ajo v Praze... nojo, já zapomněl, že je taky nějaká Praha..... to tam mušíš dycinky napsat, ve kterým městě, vono jich je víc a ulice se jmenovávají stejně... ;-)) Co kdybych napsal, že pořádám sraz písmáků 31.10.2004 v 9:00 na Masarykově náměstí? Kolik by to bylo celkem srazů?... :-)))))

Rowenna
24. 08. 2004
Dát tip
No - to by jeden proběhl třeba u mě doma. Aspoň bych to neměla tak daleko. :-)

papouch
24. 08. 2004
Dát tip
Konalo by se 51 různých písmáckých srazů v týž čas. :-))))) (zdroj mapy.cz)

Aerotik
24. 08. 2004
Dát tip
Von někerej pražák za to třeba nemuže, že je pražák. Ale s ýbršvunkama na ně!

papouch
23. 08. 2004
Dát tip
Co to je za blbost?? V Michalské žádná Galerie U Zlatého kohouta není. Ani v Olomouci, ani v Litoměřicích, ani v Ostravě.

Rowenna
23. 08. 2004
Dát tip
U nás ani žádná Michalská není. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru