Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bum!

29. 09. 2000
0
0
2038
Autor
Kvetina

Letím takhle napříč světem rozhrkaným Jumbo Jetem. V nohách slunce v hlavách země copak to tu duní temně? Vidím stromy, cesty, lidi… Utíkají. Snad se stydí. Vidím domy, vidím střechy… Co to padá? Nějaké plechy… Vidím řeky s čirou vodou, ryby, co v těch řekách plovou, Hele, koza! Ovce spíš. Proč letíme stále níž? Pročpak letoun dolů míří? Proč se země rychle blíží? Co to vpředu? Velký dům! Ani jsem nezaslech…. Poslední slovo si jistě duchaplný čtenář doplní sám.
Sarken
19. 10. 2000
Dát tip
mam poprskanej monitor jedinné, co bych Ti vytkla je, že občas nesedí počet slabik, ale to je maličkost

proto
16. 10. 2000
Dát tip
vsadím se, že vznosnější poezii píšeš, jinak by tě fakt bylo na tohle škoda

Katerina
04. 10. 2000
Dát tip
Ty ses teda kvitko :-)))

Kvetina
03. 10. 2000
Dát tip
Kdopak ví, Miracleione, kdopak ví, zdali nemám dvě jména, he?

Miracleion
03. 10. 2000
Dát tip
Legrace může být ze všeho (dokonce i z melancholických canců...). Anyway, je to hravý textík, jen ti pár věcí uklouzlo: "nějaký plech" nesedí rytmicky a působí dost rušivě, navíc bych to nehodnotil jako epickou báseň, ale písňový textík pro děti. Je vidět, že umíš vládnout jazykem, ale pořád mi nesedí, že ho nepoužíváš ke psaní lepší a vznosnější poezie. Zatím to jsou víceméně takové legrácky.

Klárka
02. 10. 2000
Dát tip
propánakrále, taková katastrofa a já se tomu směju :-)

Kvetina
02. 10. 2000
Dát tip
Klárko, děkuji uctivě za uznání. Mělo to být k smíchu. Podtitul by zněl: kterének, který čumí z okna a nechápe, co se kolem děje. Kristova noho, copak si z toho můžeme dělat legraci?

Kvetina
30. 09. 2000
Dát tip
Nerozumím. Pokud je ti to FUK, proč tolik vykřičníků? Nebo to snad má být citoslovce obdivu? Ale to zní spíš "Pfjůůů", nebo ne? Nebo tím chceš naznačit, používaje cizí jazyk, že je to k pomilování?

Mámalibor
29. 09. 2000
Dát tip
bum...au...aspň modřina...

Janis
29. 09. 2000
Dát tip
FUCK!!!!!!!!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru