Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zastavení dešte.Na chvíli

27. 08. 2004
1
0
2295
Autor
Sally

 V noci si na chvíli vydechnout. A zaposlouchat se do prázdnoty a do ticha.

 A zapomeneš na to, že právě teď, zachumlaná v peřinách, padl další výstřel. A že právě teď, první sen, někomu explodovalo tělo, jak bylo plné starostí. Vidíš tmu. Ne hladové oči, oči dětí, oči v strachu, ruce lidí klepající se touhou a hladové psy. Mezitím plamínek snu dohoří.

 Slunce vytahuje roletu. Jako každé ráno i dnes čekáš změnu. S napětím otevíráš oči. Letní den. K čemu?! Stejně všichni víme, že pořád prší.


reka
13. 10. 2006
Dát tip
hmhmhhm. docela dobrý, jen ten konec mi přijde tak somolibě depresivní (Stejně všichni víme, že pořád prší.), to zní docela lacině, nějak tak jako deprese za každou cenu, navíc to nesouvisí s předchozím tématem, vyhodil bych to. apropos, úvaha to není, jak zde již bylo trefně poznamenáno.

Andulka
04. 05. 2006
Dát tip
Takova pesimisticka uvaha...:-)

Joen_B
04. 01. 2005
Dát tip
Pesimismus?Jen ten nee

Gonsales
09. 12. 2004
Dát tip
i nas neprsi;))

Parádní jako zápis do deníku, ale jako úvaha???? :-(

myco
28. 08. 2004
Dát tip
akože stále prší? nemala by si chodiť spať sama. a potom aj tie úvahy budú... šak vieš čo mám na mysli

I_v_a_n_k_a
28. 08. 2004
Dát tip
mě se to líbilo

raul22
27. 08. 2004
Dát tip
Jemný náznak depresie....hlavu hore a trochu optimizmu :)

zaki
27. 08. 2004
Dát tip
trochu by som to skratila, hodila do riadkou a spravila z toho basen

Furt to na mě řve, že když publikuju, musím taky psát kritiky. Jenže já kritiky psát neumím. Vlastně ani psát. Neumím nic. Jsem totální pako. Dám jenom tip a basta.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru