Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzdálenost třetí

27. 08. 2004
2
0
2838
Autor
Tynic

postamble();

 

 

 

12.8.2004 Penzion u kata, Kutná Hora

 

Dnes jsem se vydal spolu s nocí směrem ke svaté Barboře. Došel jsem až k mostu přes říčku, kde tma stála vedle tajemných dveří v podloubí ještě tajemnějšího domu. Z nedalekého amfiteátru ke mně z dálky doléhaly útržky filmových dialogů. Zaplétaly se do mého tichého rozhovoru. Vydal jsem se směrem, ve kterém jsem vycítil přítomnost svaté Barbory. Po pár krocích se ke mně a mé noci přidala i ona. Tichá. Nemít v zádech plátno letního kina s Harry Poterem, byla by to mystická chvíle. Na jazyku mi zbyla hořkost z nedaleké čajovny. Noc i Barbora mě chytly za ruku, otočily směrem k hotelu, pohladily po tváři a zmizely, zrovna když se Harry seznamoval s Hipogryfem.

 

Vybili nám okna

350 korun to stálo

a za to málo

otrávil jsem si den.

Zapomeň.

Nastav hruď proti meči

ať ukáže se

kdo křehčí.

 

 

 

postamble();
Armand
03. 09. 2004
Dát tip
skvěle... ****

arthamir
28. 08. 2004
Dát tip
hmmm, dobré je to, nemám slova dnes na hlubší kritiku... prostě se mi to líbí ...

ulita
28. 08. 2004
Dát tip
cítím to (já když tam byla poprvé, vyhrkly mi slzy do očí)

Elyn
28. 08. 2004
Dát tip
moc hezky...*

Jinovata
28. 08. 2004
Dát tip
jemné

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru