Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tragický příběh básníka, který upadl v zapomnění kvůli konzumaci alkoholu

29. 09. 2000
8
0
2374
Autor
Kvetina

Byla jedna Epika povalila Pepika.

Složil jsem, jsa řádně nalit, báseň výjimečných kvalit. Dílo hutné, dílo svěží, těžko bylo s ním co měřit. Vzletné verše, skvostné rýmy, s myšlenkami hlubokými. Číst to Hrubín, hanbou zkysl, jak jsem vystih světa smysl. Číst to Nezval, neodolá, „Ty jsi mistr“ ke mně zvolá. Sdělil jsem v něm, co mne tíží, co povznáší, život kříží, co je mi fuk, s čím se párám, čemu škodím, oč se starám. Řekl jsem v něm, co jsem chtěl… …pak jsem ho však… … zapomněl!
Grim
21. 11. 2000
Dát tip
Jo takhle...to nade mnou jsem byl já...

Sarken
24. 10. 2000
Dát tip
no nazdar:-)))

Kvetina
22. 10. 2000
Dát tip
Květina je příjmění, ty zelináři! celé jméno zní Květoslav Květina!

Sarken
19. 10. 2000
Dát tip
kriste Tip!!!!!!!! (mimochodem, Kvetina je zvláštní nick pro kluka, zvlášť když píše jako Ty, co takhle spíš Kvetak? J

proto
16. 10. 2000
Dát tip
co je mi fuk, s čím se párám, čemu škodím, oč se starám a mně tam rýmy sedí, akorát že mě jen tak něco nenadchne..

Anonym
09. 10. 2000
Dát tip
Opravdu prima. Vřele doporučuji některým patlalům bezduchým!

Merle
04. 10. 2000
Dát tip
dokonalé a bez chybky...

Slunce
04. 10. 2000
Dát tip
prostě nádhera...BOD

Kvetina
04. 10. 2000
Dát tip
Páni, já za to dostal ŠEST tipů? To se nad sebou budu muset zamyslet...

Miracleion
03. 10. 2000
Dát tip
Je to fun a hezky to zní, nápad je to prima, dokonce dám TIPA. Jen mi to připadá málo sentimentální :-))

Kvetina
03. 10. 2000
Dát tip
Nemám tuchu, proč by básničky musely být sentimentální? Ono je kolikrát těžší vyloudit úsměv, nežli zádumčivé posmutnělé škytání.

Klárka
02. 10. 2000
Dát tip
to se mi šiklo k dnešku, to má tu správnou enerdží pro mý pondělky :-) +

papouch
02. 10. 2000
Dát tip
jo, dybys to dal do blbůstek, kam to dozajista patří, tak bych Ti připsal nějakou kritiku. Ale žes' to plác do básní, tak Ti nenapíšu nic, neboť papoušek se básně kritizovat neodváží... ale jinak: jsou tam drobné mouchy, ale celek mne nadch'. ( Nápad předčí provedení, rýmy párám / starám a pod. jsou chabé, svěží / měřit bych připustil, ale né tady, kde celá báseň je striktně postavena na identických posledních slabikách, atd... Naopak chválím nalit / kvalit. ) Kdyby se dal dát půltyp, či lépe třičtvrtětip, tak ho dám.. :-)

x
02. 10. 2000
Dát tip
sidi ty takový slušnák a poznat se jo??? hehe:-))Jinak Kvetina je do dobre a dokonce moc:-) Snad taky objevim taje tohoto problemu:-))

Kudlanka
02. 10. 2000
Dát tip
Málo poetiky, ale zato ten nápad!

Kvetina
02. 10. 2000
Dát tip
Opravdu je rým párám/starám špatně? Huf, propadl jsem se do deprese, kdožpak ví, zdali se z ní jště někdy vyškrábu? Papouchu, přečti si to dvakrát, dvakrát půl je celá!

Kvetina
30. 09. 2000
Dát tip
Kdepak, Čaroději, do blbůstek to nepatří. Takhle do blbostí, to by se dalo souhlasit, ale ta zdrobnělina mi nesedí.

sidi
29. 09. 2000
Dát tip
Jéééé, já se poznal ! :-)

Carodej
29. 09. 2000
Dát tip
Sice bych to šoupl spíš do blbůstek, ale budiž:o)Je to prima:o)

Rivka
29. 09. 2000
Dát tip
:)))))) Tak TAKHLE svět přichází o básníky...:)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru