Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jarní ráno

29. 08. 2004
0
0
2130
Autor
Kelis

Hej tuláku, nespi, slunce vstává

z modré oblohy na nás mává

jaro přišlo, už je tady

kol rozhazuje svoje vnady.

 

Tulák leží, jiný by vstal už

Vy se mu divíte? V krku má nůž!

Kdopak to asi v krásném ránu

tuláka podříz´ a poslal k pánu.

 

Kterýpak nezbeda, kdopak to byl

Co jedním říznutím tuláka odpravil!

Sluníčko na nebi vesele svítí si

Kdo asi, kdo asi, kdo půjde do basy?

 

Kdo byl ten tulák, kdo to ví?

To už se nikdo nedoví.

 


Lancelott
29. 08. 2004
Dát tip
Připomíná to stylem Františka Gelnara(doufám že to píšu správně):o) Byl to jediný náš český národně obrozenecký surrealista:o)

Kelis
29. 08. 2004
Dát tip
Lichotí mi to přirovnání i když je trochu (víc) přehnané. Díky ;-)

Nicollette
29. 08. 2004
Dát tip
zabít tuláka.... to je zločin, fakt že jo... mam tuláky ráda.... dobrá rýmovačka :)) kdo asi, kdo asi :-)))

to je fajne...vidis sem si rekla ze taky nekdy musim juknout na tebe aspon malinko:*)))) ale tulaky nevrazdeme to by moh zabit nekdy aji me taky sem takovej tulak:*))))))trosku..:*)))

Kelis
29. 08. 2004
Dát tip
No, on není tulák jako tulák... Nějaký tulák, může být fakt tulák a nejaký jiný tulák, nemusí být fakt tulák... prostě není tulák jako tulák....

to rozhodne jenze takovahle definice se da aplikovat v podstate na vsehcno...jeeeee mne to keca:*)))) a ja sem tulak:*)))vis jakej?:*)))

Kelis
29. 08. 2004
Dát tip
?? po hvězdách ??

to me napadlo taky:*)))))))tak snad asi jooo:*)))))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru