Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nevěrná

29. 08. 2004
32
0
9784
Autor
Craerassy

 

 

 

Stínovala jsem si ticho

našlapovala na tu tupou

hranu

osahávala jsem dechem

tvůj spánek

a přehlušovala neobsazená

místa

dotekem poblouznění

Někde jsi byl

jen já       stejná     podlehla

té noci slepotě

oblečena do svých

nejlepších šatů

vykrádám skříně poběhlic

pro věci moje

                            málo místa

 

miláčku

 

zítra oblékni mě ty

 

 

ať jsem zas chvíli čistá

 

 

 

 

 

 

 


Armand
14. 03. 2006
Dát tip
někdy jsem maličký *****

Marty73
30. 05. 2005
Dát tip
Náhodou jsem narazilna tohle dílko a musím říct, že se mi to moc líbilo tip

Markel
09. 01. 2005
Dát tip
Nádherná, tomu může rozumět ,úplně, jen žena - T***

Robus
14. 09. 2004
Dát tip
Crae... kolem krouží černá pírka na tváři cítíš jejich dech otočíš se, neuvidíš v uších uslyšíš ptačí tep pod víčky touha píše prosná slova úsměv ukrývá rtů nevyslyšené znova...

Print
14. 09. 2004
Dát tip
***!!!

cmukina
13. 09. 2004
Dát tip
krasne

Craerassy
13. 09. 2004
Dát tip
Robus... nechytíš křídla a nedotkneš se nebe když výšku nabere z dohledu se ztratí a ona ...oči zavřené pod víčky stránky pohádkových knížek věří že jednou mávání černých křídel zase bude slyšet...

Robus
08. 09. 2004
Dát tip
Havran Wu a Crae, dvou postav stín si hraje, rdící se nevěrná dáma, křídel černých básník, láma, svůj otisk vtlačil v okamžení, bez ptaní, bez utajení. Černý, rudá, tak jak popel, tak jak krev, bílá, jasný, jak nevinnost a blesku vztek.

kassiope
07. 09. 2004
Dát tip
Nááádherná, lehounká :o) t*

Dr_Mephisto
07. 09. 2004
Dát tip
Aspoň že někdy nejsem taky tupej, jak se na první pohled zdá :o)))

Dr_Mephisto
06. 09. 2004
Dát tip
Tak budu asi opak těch, od kterých jsem četl kritiky. Začátek je nezavádějící, ale konec nemá chyby. K tomu když jsem došel, nutilo mě to přečíst si to ještě jednou .... a proto (a pro ten konec!) Tip.

Craerassy
06. 09. 2004
Dát tip
Dr...pochopena? už bylo na čase:-))

Dr_Mephisto
06. 09. 2004
Dát tip
Nečetl jsem všechny reakce tak nevim, ale podle "vykrádám skříně poběhlic" bych to tipoval na ty chlapy v podobě šatů. A tudíž ten závěr mi přijde jako chvilkové kajícnictví - "zítra obléknu si tebe" obléci = pokrýt? (ve veterinárním slovníku). Ale pravdou zůstává, že taková parádnice nevydrží v jedněch šatech... Tak nevim jak daleko jsem od tvé myšlenky. Možná jsem tě teď zklamal - asi jsem měl mlčet......

Craerassy
06. 09. 2004
Dát tip
Dr...ne, je dobře, že jsi to napsal...každý tuhle pochopil po svém...ale název napovídá...nevěrná..proto ty skříně poběhlic..a obléknu si tebe...sám jsi ve svém dílku (tuším v tom posledním)napsal v závěru...proniknout do tebe...co to tedy může znamenat?:-)

machal
05. 09. 2004
Dát tip
tak sem to četl abych ti udělal radost ale už mě dneska dost bolí hlava - takže tohle mi rozhodně nepomohlo :) Možná později.

Craerassy
05. 09. 2004
Dát tip
Nevděčná... čas hojí rány bolest léčí na spánky klade dlaně své zranil prý kdysi nevděčnou co bylo jeho není moje láska se mění ve věčnou... děkuji za krásné verše:-)

Nevděčná
05. 09. 2004
Dát tip
i já děkuji.... Crae a skláním se před Tebou.... dávám Tě do nejoblíbenějších.... moc...

Craerassy
05. 09. 2004
Dát tip
Nevděčná...to já děkuji, jsem ráda, že tu jsi..:-)

bam_margera
05. 09. 2004
Dát tip
Osahávala dechem tvůj spánek - Tip* miláčku zítra oblékni mě ty - možná spíš "ty mě" nebo "mě oblékni ty" - já nevím. "ať jsem zas chvíli čistá" - jsi výborná Craerassy. Je to opravdu perfektní dílo - nejkrásnější z písmáka. Líbíš se mi. Bam

Craerassy
05. 09. 2004
Dát tip
bame...ty jsi zase tady? mám radost:-)) to oblékni mě ty...no..jak to říci...neznamená to asi to, co myslíš:-)

Nevděčná
04. 09. 2004
Dát tip
sem napsala hrubku... fuuuj.... se omlouvám, ale sem byla nějak uchvácená tím výborným "dialogem" v zajetí jeho stínu byla prý jeho královnou v náručí růží ji choval s úctou temná byla jeho duše uvěznil ji ve svých snech stala se jeho stínem bloudí prý po světě a hledá svoji duši pro vánek co vzal jí klid... Cra.... děkuji....

JazROY37
31. 08. 2004
Dát tip
Vysvětlení všechno mění co bylo krásné, teď už není však třeba odpustí Ti Tvoje hříchy jen co zbaví se hrdosti a pýchy a kdyby ne, tak nevěš hlavu vždyť bolest jeho není v právu jen jeho hrdost bude zneuctěna no co? je muž, Ty jen "slabá" žena Tvá bolest a slzy očisti Tvou duši lásce i Touze bolest velmi "sluší" Nejsem na rýmovačky, ale myslím, že pochopíš, co jsem chtěl říct... ...a rýmovat už raději nebudu, fakt mi to nejde...a opakuju slova...:-) Stejně je ta básnička krásná, Crae, i když tolik smutná... ...a on odpustí i nevěru... :-) Tobě prostě musí... :-) Jestli ne, tak je hlupák...

egil
31. 08. 2004
Dát tip

Aerotik
31. 08. 2004
Dát tip
Krásná! * A Wuovy odpovědi také.

Craerassy
31. 08. 2004
Dát tip
Jaz..tahle rýmovaná se ti povedla:-) někdy je důležité odpustit sobě....:-)

Nicollette
31. 08. 2004
Dát tip
JiKo: víš jak... když má člověk talent.... :)) když ho nemá tak jen zírá... :) btw, to mělo bejt jako osobní jo? :)

Craerassy
31. 08. 2004
Dát tip
Nicol...já jsem jukla k tobě a zírala.....:-) osobní?....a co není osobní...a kdo je věrný....:-)

Nicollette
31. 08. 2004
Dát tip
no já jen jesli se mam naštvat viš:-) to na sebe budem teď zírat?:-)) ..... neni třeba.... * (pcha, ta je for jůů) :-)

Craerassy
31. 08. 2004
Dát tip
Nicol...naštvat nee:-)) ..a zírat na sebe radši nebudem, ještě bychom přišly do řečí:-)))

Asi se vrátím, radši se mi připomeň ... je to hezké, hezké, hezké ... , ale nezarývá se.

arthamir
31. 08. 2004
Dát tip
ale vždyť já vím... :-) když to je na mě tak složité... a já su takové prosté hoch ....

pozorovatel
30. 08. 2004
Dát tip
Mně se snad začnou líbit i ty tvé básně v kritikách...*

synáček
30. 08. 2004
Dát tip
"...oblečena do svých nejlepších šatů vykrádám skříně poběhlic..." Píšeš krásně... Tvé básně jsou, Crae, jak rozkrájený bochník chleba...složený celek má dokonalý tvar... nic v něm nepřebývá... a nic nechybí... T*... a díky...

Craerassy
30. 08. 2004
Dát tip
pozorovatel...ty čteš i kritiky...já taky:-)

Craerassy
30. 08. 2004
Dát tip
synáčku..bolavá..

Nevděčná
30. 08. 2004
Dát tip
koncert..... i kritiky mezi Tebou Wu.... skoro dokonalé....+ bych zdovolením pro oba :o)

Pokusák
30. 08. 2004
Dát tip
*T

marcela
30. 08. 2004
Dát tip
t*

arthamir
30. 08. 2004
Dát tip
když muž obléká ženu, většinou toho na sobě moc nemívá... když o tom tak přemýšlím... kolikrát na sobě nemá vlastně vůbec nic :-)))

guy
30. 08. 2004
Dát tip
chvíli ... :-)*

Četl jsem si bláznivý román o dvou lidech psaní Brailovým písmem na Tvém těle, každou chvíli jsem olízl prst, otočil stránku... Point bylo ten večer několik... :)

Dash_707
30. 08. 2004
Dát tip
Paráda... :o)) *t*

alim
30. 08. 2004
Dát tip
tohle je citovka hezoucka...jako hrom...T*

Monisko
30. 08. 2004
Dát tip
Takhle by Ti jeden skoro odpustil;) Móóóc dobře! T**

Craerassy
30. 08. 2004
Dát tip
Nevděčná...děkuji..:-) navštívila ho žena kdysi na rtech prý příchuť ostružin objala s láskou jeho jméno a milovala jeho stín vděčná prý byla za přítomnost co dával vůní horečnou a dálkám snům a touze vábné těm měnila se v nevděčnou....

Craerassy
30. 08. 2004
Dát tip
dream...tvé krásné obrázky..chyběly mi...moc děkuji:-)

Craerassy
30. 08. 2004
Dát tip
arthamir....tady ji ale obléká jinak...nejedná se o šaty:-)

Noe1
30. 08. 2004
Dát tip
*t

Craerassy
30. 08. 2004
Dát tip
Wu... do zahrad pozvu tě a najdu tiché místo zašeptám slova do tvých rtů a potom už se nenajdu...

Craerassy
30. 08. 2004
Dát tip
Pišta.. na místech skrytých našla hned srozumitelnou odpověď ačkoli nahá bývá žena tak není vždycky odhalená..:-)

Craerassy
30. 08. 2004
Dát tip
Wu... přiveď mě k sobě já k tobě najdu cestu tam najdu ztracenou do křídel temných spící stulenou....

pozorovatel
30. 08. 2004
Dát tip
Já nečtu vůbec. Umim jenom psát.

Craerassy
30. 08. 2004
Dát tip
pozorovatel.. naučím tě číst obrať první list stojí na něm že mám zájem jako kočka příst:-)))

JazROY37
30. 08. 2004
Dát tip
včera jsem nedocenil, co dnes zřejmé jest a třeba on Tě ranil a zaslouží si trest... ... a nebo je všechno úplně jinak... :-) ...každopádně úsměv, Crae... sluší Ti víc... a za dílko, ke kterému už jsem Ti řekl své...TIP... hezky napsané...jako vždy... :-)

Craerassy
30. 08. 2004
Dát tip
Jaz...a třeba je vše jinak:-)

JazROY37
30. 08. 2004
Dát tip
Každopádně, už se usmíváš...:-) ...asi už Tě miláček oblékl do čistého... :-)

Craerassy
30. 08. 2004
Dát tip
Jaz...oblékl neznamená oblékl...:-)

JazROY37
30. 08. 2004
Dát tip
...nebudu tvrdit, že vím, když nevím... ...ať udělal cokoliv, stálo to za to... :-)

Craerassy
30. 08. 2004
Dát tip
obléknout...ty poslední řádky...není to oblečení...

JazROY37
30. 08. 2004
Dát tip
...to jsem netvrdil... Já básním nerozumím a nerozumím ženám (to už jsem Ti říkal u Nebe i Peklo)... , ale když si něco odnesu, nějaký pocit (jakýkoliv), myslím, že své poslaní báseň plní... Někde jsem v kritikách četl, že báseň není od toho, aby dávala odpovědi, ale pokládala otázky... ...a Tvoje básně ve mně vyvolávají jednu otázku za druhou... :-)

Crae: A já zas měl pocit, že tápala... Nebo se jí to pátrání rukou líbilo? :)

Craerassy
30. 08. 2004
Dát tip
Jaz...oblékl ji...milování...tak to myslím...:-)

JazROY37
30. 08. 2004
Dát tip
Pak otázka zůstává stále položena, ale odpověď raději pošepkej... :-)

stromovka
29. 08. 2004
Dát tip
stínovala jsem si ticho a přehlušovala neobsazená místa .... jo

Elyn
29. 08. 2004
Dát tip
...tak.

JiKo
29. 08. 2004
Dát tip
tak ti nevím ten závěr 3 řádky nevalné...asi si představuju jinou pojintu k tomu pěknému úvodu ps: sem kdysi napsal něco podobného o košilích zase ani nevím kde to mám

Fouckault
29. 08. 2004
Dát tip
krásná.. dočista .-) *

Craerassy
29. 08. 2004
Dát tip
JiKo...ten závěr je prostě osobní:-)

vesuvanka
29. 08. 2004
Dát tip
Mě právě ten závěr zaujal... a je krásná celá..... díky a tip

Lunka
29. 08. 2004
Dát tip
nádherná báseň, moc mě oslovila....děkuji Ti...*T

Craerassy
29. 08. 2004
Dát tip
Wu... do něhy oblékl jsi ženu platila lehce sebe vykoupila dala by mnohem víc jemu kdyby jen blíž v té chvíli byla....

Nicollette
29. 08. 2004
Dát tip
ale je krásný jak si s Wu píšete ty kritiky... no dočista na mou duši.... já umět rýmovat, tak to tu máš i vode mě:)) ale bohužel, příroda mě ničim takovym neobdarovala....tudíž si to musim vynahrazovat u tebe:) ...zase kecam, viď, babi:)))))) ***

Jinovata
29. 08. 2004
Dát tip
ty ty ty!

Craerassy
29. 08. 2004
Dát tip
Nicol..zase, Nicol..ale já už si zvykám:-)))

JiKo
29. 08. 2004
Dát tip
Nicol: inu když má člověk talent a vybrou sí se, může chrlit tuny veršů a rýmů :)))

Craerassy
29. 08. 2004
Dát tip
do hluku ulice poklidně mi zněl havraní hlas co zdálky přiletěl lidem se zdálo že úsměv patří jim přesto jen jeden dal jej ústům mým...

a2a2a
29. 08. 2004
Dát tip
tradičně dobré-tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru