Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jákob

29. 09. 2000
7
0
6732
Autor
Carodej

Prostě jsem si otevřel Nové dílo, abych napsal Blbůstku:-)

Jede Jákob na pole, jede, jede na kole. Jede přímo za svou ženou, utrápenou, usouženou. Jede Jákob pořád dál, ztěžka šlape na pedál. Myslí dlí už u své ženy, nedívá se na řízení. Nevšimne si v cesty prachu, že tam leží pytel hrachu. Vlítnul Jákob do luštěnin, jak podvraťák do uzenin, nosem skončil zaryt zemi v hnízdě mezi koroptvemi. Natloukl si papulku, navíc ztratil jarmulku. Z toho plyne poučení, oči máme na čučení. Věnujte se plně jízdě, neskončíte hlavou v hnízdě.:-))
martinez
06. 07. 2006
Dát tip
je to moc fajn :o))

alina
30. 05. 2002
Dát tip
:oD)))))))))))))

Aki
21. 04. 2002
Dát tip
:o))

Sarken
19. 10. 2000
Dát tip
normálně blbůstky netipuju, ale tentokrát neodolám (teď abych šla utřít ten poprskanej monitor :-)))

Jákob
05. 10. 2000
Dát tip
Čaroděj, že Ty jsi mne pozoroval? :o))) opravdu se mi to přihodilo, ale nejel jsem za ženou :o))

Mámalibor
05. 10. 2000
Dát tip
ještě,že nebyl na koštěti-nebo vletadle?Temu se říká štěstí!

Naja
05. 10. 2000
Dát tip
Prehravam si tva slova jako film. A jo jen tak mezi nama - reklama je svina vec a ovlivnuje lidi :=))

Bodlak
05. 10. 2000
Dát tip
Predstavuju si naseho pismaka Jakoba..)))) Jak jede treba k dedouchovi na kole ..)))) Dobryyy..)))

PS
04. 10. 2000
Dát tip
Tak to ti chválím! :o)

PS
03. 10. 2000
Dát tip
Čarodějíček radost přináší chmury zaplaší. Zlatý človíček. Ť Akorát ti tam chybí v řádku "Nevšimne v cesty prachu, " to slůvko si - takhle máš rozhozený rytmus. A vcelku mě to překvapilo - většina lidí to dělá opačně - cpe zvratná zájmena i tam, kde je to rytmicky navíc a smyslově se to bez toho obejde. A pokud Janis hodlá hledat v poezii jen vážnost, pak ji lituju, bez humoru je na světě strašně smutno.

Carodej
03. 10. 2000
Dát tip
Jujkýýýýýý, já to opravím, jsem si toho nevšíml, jak to mám v hlavě, chicht, díky:o) Díky vám, lidičkové:o) Asi začnu psát více Blbůstek pro potěchu oka i duše:o)

Vio
02. 10. 2000
Dát tip
Hehéééé pobavils ;-)))

papouch
02. 10. 2000
Dát tip
jóó pobavilo, úsměv papouškovi na tváři vyvolalo :-) Janys je mi líto .. jinak nic.

Merle
02. 10. 2000
Dát tip
carodej: všechno co si tu napsal vidím stejně...

Carodej
01. 10. 2000
Dát tip
Janis - my se nějak - míjíme v komunikaci. Docela mne to mrzí a přemýšlím, co s tím udělat. Jediným účelem této Blbůstky je to, vyvolat reakce typu Yeziinka. Prostě pobavit. To je špatně? Jestli ano, tak asi něco nechápu zase já.....

JiKo
30. 09. 2000
Dát tip
:-))))) Až na pedál jež je mužský rod :-)))

Carodej
30. 09. 2000
Dát tip
Už jsem to opravil, teď mi můžeš dát ten tip:o)))))))))))))))))))))))))))))))

Siminka
30. 09. 2000
Dát tip
SKVĚLÝÝÝÝ, já ti ten tip klidně dám, zasloužíš si ho.

Janis
30. 09. 2000
Dát tip
No hlavně ,že se máte rádi:-(

JiKo
30. 09. 2000
Dát tip
Stejně mi tam ten pedál nějak nesedí

Carodej
30. 09. 2000
Dát tip
Jiko - to je umělecká licence, he he he Siminko - dííííky Janis - proboha, je to přeci blbůstka, co od toho čekáš?

Janis
30. 09. 2000
Dát tip
Pravda,co jsem taky mohla čekat od Blbosti,že?:-)

Sadaf
30. 09. 2000
Dát tip
tak, tak....takovýhle věci dokážou člověka dostat do úplně jiný nálady a to je dobře. Proto TIP:-)))

Carodej
30. 09. 2000
Dát tip
Ale no tak, Janis, nebylo TOHLE náhodou zbytečné? Básničky tu nejsou jen proto, aby nás ohromovaly svou duševní hloubkou, aby nás oslňovaly svým dokonalým stylem, nejsou tu jen proto, by nám podávaly výpovědi o básníkových stavech duše, případně nás odkazovaly do Nepochopena..... mohou tu být i jen proto, aby nás pobavily. Proto tu je také kategorie Blbůstky.....víš? Mrzí mne, že se na to nedokážeš podívat skutečně lidskýma očima......

Yeziiinka
30. 09. 2000
Dát tip
Jóóó!!! Squělá, bulím smíchy! Jen mi je Jákoba trochu líto, vzpomněla jsem si na své cyklistické začátky - jednou jsem si zamotala gumu od tepláků (takovou tu co se podvlékala pod chodidlo!) do drátů Pionýra 22 a skončilo to šipkou do příkopu. :o)))

Janis
30. 09. 2000
Dát tip
Čaroději,nechápu Tě.... Bohužel ASI nemám tak moc Lidské oči,jako vy Všichni ostatní.... Jsem za to ráda...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru