Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kam všude pronikalo psí vytí

30. 08. 2004
9
0
7220
Autor
Kandelabr

Asi to není moc dobré, ale chtěla se mi napsat taková psí momentka, tak jsem ji napsal. Třeba se někomu zamluví.

Všichni psi už dávno spali, až na jednoho, jehož temné a procítěné a pronikavé WAAUUU se neslo městem, ztichlým až k smrti, skákalo přes černé trávníky, motalo se po zebrách, cpalo se do kanálů a plašilo mladý párek krys, trhalo pečlivě vybudované pavoučí sítě, rozhrnovalo noční můry cinkající o kandelábry, šustilo rozházenými igelitovými sáčky, břinkalo o novotou vonící auto značky UHA 54-47 a jen tak tak nespustilo alarm, zarachtalo v zábradlích balkónů odpočívajících paneláků a odlouplo několik šupinek rzi, rozdrnčelo tmavá okna, zakouslo se do uší spáčů a snažilo se proniknout skrz, až se někteří museli obracet, chrčet ze sna, vzdychat a kroutit se, ovšem jiným to bylo jedno, byli unavení, celý den se honili, od rána do večera, nezastavili se ani na vteřinu, ani kafe si nemohli uvařit a tak není divu, že s nimi nějaké psí WAAUUU ani nehne, a proto se WAAUUU odráží, od jedné stěny s obrazem bohorodičky nebo od jiné s obrazem Madonny nebo od úplně jiné s krajinkou, drcne do police knížek a pohladí hřbety, foukne do listů spící difmbachii, zježí srst kočce, zčechrá záclony a protáhne se škvírou okna ven do tmavé noci, stoupá nahoru a nahoru, nese se a pak někde v půli cesty k měsíci se ztrácí, mizí a rozplývá se do tmy, psík už své WAAUUU neslyší, nadechuje se a posílá další, mnohem delší a procítěnější a pronikavější WAAAAUUUUUU, dost silné na to, aby dolétlo až k Měsíci, a skutečně, po chvilce už je skoro tam, ale na poslední chvilku prudce zahnulo a vydalo se až k Marsu, tak se cítilo silné, což ovsem psík dole neví, myslí si, že WAAAAUUUUUU je už na Měsíci a tak se spokojen zvedá a odchází snít o křepelkách.


alina
21. 09. 2004
Dát tip
pěkninkýýýýý!!!! Jo!! Vymaž ten prolog!! ...nebuď taková trupka jak já ;)..

Yossarian
02. 09. 2004
Dát tip
mně se to líbí, ale ten prolog bych být tebou vážně vymazal *

Rowenna
02. 09. 2004
Dát tip
Tohle je tak krásné a milé...

Android
01. 09. 2004
Dát tip
Toho psa znám :-) A ten závěr se mi líbil!

Kodynie
01. 09. 2004
Dát tip
Početla jsem si. Krásně popsaný tanec silného a nezaměnitelného zvuku po okolí. Libilo se mi to moc. ;-)

pozorovatel
31. 08. 2004
Dát tip
Díky prologu není moc dobré. Hezká momentka s přehrše vyjmenovávání.

Plopez
31. 08. 2004
Dát tip
stylistické cvičení: 2-

Witch
31. 08. 2004
Dát tip
jo ten prolog to zbytečně kazí líbí se mi konec nejvíc

fungus2
31. 08. 2004
Dát tip
Bezva. Líbilo. TIP

StvN
31. 08. 2004
Dát tip
Docela ujde.

Kytiii
30. 08. 2004
Dát tip
zajímavé a rozhodně originální :o) wauuu tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru