Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Děkuji

01. 10. 2000
4
1
3513
Autor
bobotic

Děkovat z povzdálí za rozum, zůstal-li?





Děkovat

Chci
Děkovat


za lásku, hrdě však z ústraní 
za bolest, jenž mě nezraní 
za den, jaksi bez citu 
za vědomí, že jsi a nejsi tu 
za život rychlí, bohužel bez děje 
za vtípky jízlivé, jimž nikdo se nesměje 
za davy, i jejich samotě 
za žití plné, ale v prázdnotě 
za přátele, jenž tě podráží 
za srdce, dnes už překáží 
za zapomění, v hluboké láhvy rumu 


 tak chvi děkovat za rozum, - svému nerozumu



1 názor

zinuska
21. 02. 2011
Dát tip
pane Bože, to je chyb! i když je v tom hodně moudra.

blázen
23. 04. 2001
Dát tip
Pane kolego, jenom k té gramatice: Postupovky se nám blíží...

Miroslawek
19. 12. 2000
Dát tip
Javert to řekl za mne

suvicka
30. 11. 2000
Dát tip
Ach! A sůvička coby sůvička nemůže říct nic než krásné. Smutněnkové, ale tolik krásné! A srdce, pravda, někdy překáží, ale kde bychom byli bez něj?

Anonym
23. 11. 2000
Dát tip
Ramiz Achundov, coby anonym říká: Pěkné.

alina
19. 11. 2000
Dát tip
Prolog je geniální. Za bolest bych děkovala spíše když zraní, protože pak pomáhá růst. Z té co nezraní se příliš rychle a bez povšimnutí oklepeš. Délka je na místě, když máš co říct. A to Ty máš, tak si ji nenech vyčítat.

cloviecik_3
06. 11. 2000
Dát tip
Chci děkovat za den bez citu děkovat za vědomí, že nejsi tu děkovat za život bez děje že v noci se nachvíli nic neděje chci děkovat za žití v plné prázdnotě děkovat za pomoc, jíž není třeba děkovat za přátele, jenž tě podráží děkovat za srdce, které ti překáží za zapomění, v hluboké láhvi rumu chci děkovat za rozum, - svému nerozumu no nechtela jsem dodelávat verše jenom aby tam byly nejsem schopný veršolamač ale to jen aby si mel představu ale tip si to zaslouží(to tvoje samoyřejme)

Barka
27. 10. 2000
Dát tip
Tééééda.....to se mi moc líbí. :-). Takové básničky, to já vážně můžu :-). Jsi ode mne na TIP.

Sarken
19. 10. 2000
Dát tip
zatraceně dobrý..tip

Spider
15. 10. 2000
Dát tip
Jo, líbí se mi. Píšeš podobně jako můj kámoš Brandon. Jednou jsem s tebou kecal v pokecu, vzpomínáš si?

Javert
06. 10. 2000
Dát tip
Někdy čtyři řádky řeknou víc než dvacet...

bobotic
06. 10. 2000
Dát tip
za vřelou kritiku, zavřelé žití pro tebe kalinko i do pr.. jíti

kalinka
06. 10. 2000
Dát tip
:o)))))

suva
04. 10. 2000
Dát tip
Uprav si pravopis, ale to už urgovala Rivka i JiKo, jinak jsme zvědaví, co bude dál, ty kontrasty nejsou úplně k zahození, jen to celkově vyznívá divně, zvlášť s tím přídavkem, nenuť se do ničeho...

Rivka
01. 10. 2000
Dát tip
Básnička pěkná, ale tu gramatiku bych... ještě zkusila trošku vylepšit?:)

PetrViP
01. 10. 2000
Dát tip
tip? nevím... asi mi tam ještě něco schází, jinak dobrý!

bobotic
01. 10. 2000
Dát tip
Jo ještě jen pro dnešek dva řádky: děkovat za řádek, se sílou otazníku děkuji vám, třeba i za kritiku

Janis
01. 10. 2000
Dát tip
??? To nemyslíš vážně????

JiKo
01. 10. 2000
Dát tip
Přiliž dlouhé a pointa nevýrazná. Jako lyrika mi to moc nepřijde. S gramatikou trochu zatřes :-)

kalinka
01. 10. 2000
Dát tip
z tohodle závěru, mám trochu pocit, hele, za vřelou kritiku, že vlez bys i do....:o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru