Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nerozumy u vína

01. 09. 2004
6
0
4785
Autor
darksky


Ty naše večery u vína
měl jsem tak rád
vím to že chtěli jsme
rozumně hrát
tohle jsme nechtěli
ani ty
ani já
dohoda jiná
byla
jak kostka cukru
rychle se rozpustila
a city do vášně
zamíchal čas
nevěrná’s byla
snad budeš zas

Print
14. 09. 2004
Dát tip
*****!

Seregil
02. 09. 2004
Dát tip
... po špici.... je to silný... ale ještě asi malinko zapracovat...

Nevim, nic me neprekvapuje.........

Mila_cik
02. 09. 2004
Dát tip
snad zas?? No nevím lepší by bylo kdyby byla věrná ne? .:-)

darksky
02. 09. 2004
Dát tip
z meho podledu by bylo lepsi aby nebyla ale asi je to tak spravne :-D takzvane spravna vec i kdyz... je pravne zustat s nekym koho nemilujes ale to je o zamilovanosti mozna asi fakt nema cenu se v tom babrat :-D

Mila_cik
02. 09. 2004
Dát tip
Ne to nemá..je to věc názoru a ten máme jak tak koukám každej jinej..:-)

Dero
01. 09. 2004
Dát tip
Osobně se mi příliš nelíbí, nepříliš dobré rýmy, i námět by šel zpracovat lépe ...

Eilil
01. 09. 2004
Dát tip
poslední dva řádky.. dost dobré... jen nevím, jestli je to víc formou nebo obsahem.. ale na tom mi asi ani moc nezáleží.. :o) je působyvá.. :o) tip :o))) a taky velice upřímná.. tedy vyznívá mi tak.. :o) (zvláštní je, že společnost zpravidla považuje za nejupřímější ty, kteří přiznávají něco co se dotýká porušení konvencí.. málokdy slyším, že by někdo nařknul ze lži někoho, kdo se přiznává k nějakému čpatnému skutku.. pokuď to ovšem neznamená něco špatného pro něho samotného.. ) (omlouvám se.. jen jsem se zamyslela nad tím, zda-li bych o básni řekla, že je upřímná.. kdyby ses rozepsal o věrnosti..) :o) (ovšem mé myšlenky se netýkají toho, jak moc se mi básnička líbí.. a že Ti fandím) :o)))

Waawe
01. 09. 2004
Dát tip
líbí se mi celkově.... a myslím, že stojí za to oTIP*ovat !!! měj se fajn a jen tak dál !!! m.

.... pocitově známá věc.... rýmy trošku pokulhaly... ale Řízkovi se to jako celek líbí.. takže ... řízek (tip a avi)

darksky
01. 09. 2004
Dát tip
dikes vsem rymy ... no obcas zvitezi obsah nad formou :-D Eilil: mno nevim asi mas pravdu skusim to zpracovat a uvidi se :-D (myslim tu vernost :-D) mozna uprimna a spis urcite pravdiva specialne/hlavne je to o tom co vybrala Hanee Řízek_avíz: dik a dik za avi

Eilil
01. 09. 2004
Dát tip
asík určitě :o) ... :o)

Think
01. 09. 2004
Dát tip
já nevím.... jasně, řekl jsi pocit, ale řekla bych, že by se dalo víc zahalit, ponechat pracovat čtenářovu fantazii... tady mi to přijde až příliš přímočaré, i když se díky tomu dobře čte... ale tak nějak v tom není nic víc...

dadik
01. 09. 2004
Dát tip
něco s tím znova urob....co?????

Dash_707
01. 09. 2004
Dát tip
:o))

kassiope
01. 09. 2004
Dát tip
Tak já musím souhlasit (ač nerada) s Dero...:o)

sk8ergirl
01. 09. 2004
Dát tip
Mně zas docela líbí, je taková příjemně lehká...:-)

darksky
01. 09. 2004
Dát tip
dadik: uvidime :-D jinak samozrejme vsem dikes za nazory treba s tim neco provedu :-D Think: jak jsem rikal dadik skusim to prepracovat uvidime mozna jsem to opravu sil horkou jehlou :-) sk8ergirl: ze jo :-) taky si myslim :-) (ne nad kazdou basni se musi dumat :-D)

Eilil
01. 09. 2004
Dát tip
já souhlasím se sk8ergirl.. :o) spousta čtenářům tento stil vyhovuje.. :o) buď stále.. nebo v některých chvílích.. :o)))) nemyslim, že by bylo třeba to nějak víc zastírat.. zastřených básní je tu myslím dost.. :o) i tyto jsou třeba.. a mě se líbí.. :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru