Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

přísloví trochu jinak (3)

02. 09. 2004
6
4
7239
Autor
aleš-novák

konečně další díl... tentokrát nikoliv z vlastní dílny, ale rád bych se podělil. Jestlipak to poznáte, o jaké přísloví původně šlo?

Ztráta prostorového vnímání

není na překážku suverenitě

nad objekty ještě více postiženými


4 názory

Iveta_Ivka
25. 12. 2022
Dát tip aleš-novák

ano, jen trochu moc matiky....


Bulvena
15. 05. 2016
Dát tip

Jednooký králem ?


avox
23. 03. 2007
Dát tip
Mezi slepými jednooký králem, ale já už jsem to kdysi slyšela, ani nečtu kritiky, když to není tvoje dílko

avox
04. 01. 2007
Dát tip
Přišla jsem příliš pozdě se svou troškou do mlýna, ale zase jsem se pobavila navíc i tou diskusí. Fajn!

to je mnohoznačná poznámka :o)

Anyz
26. 05. 2006
Dát tip
:o

Andulka
10. 05. 2006
Dát tip
trefne vyjadreno...*

... a neptejte se, z které strany byl ten nátlak veden :o))

Renda
09. 09. 2004
Dát tip
To je ono, Kubíčku, sama jsem na to nepřišla, musel mi to Aleš prozradit pod nátlakem :-)

Jiko: samozřejmě taky preferuji vlastní tvorbu, ale když není zrovna co...tohle jsem dostal napsané krásným dívčím rukopisem, jestli to koluje po netu (a co dneska nekoluje...) tak to prostě dokolovalo až sem. Dávám to na Písmáka kvůli tomu, že to považuji za zajímavé zacházení s češtinou...

malykuba01
03. 09. 2004
Dát tip
mezi slepými jednooký králem:)

guy
02. 09. 2004
Dát tip
jo, tohle je hodně pravdivý ... a špatný je, když se s takovýmhle královstvím dostane do konfliktu někdo nepostižený ... myslím špatný pro toho nepostiženýho, pokud je na ten konflikt sám ... :-)

ulita
02. 09. 2004
Dát tip
to každopádně...

alim
02. 09. 2004
Dát tip
nevim...proc me napada, ze kdo se povysuje muze byt i ponizen..a nebo naopak...kdo je ponizen bude na konci povysen.. ale asi to je jina pisnicka.-))

Renda
02. 09. 2004
Dát tip
Mně to připomíná Archimédův zákon :-).

jéje, to jsem nečekal, že to bude tak napínavé...přitom guy docela napověděl :o)) ještě chvíli Vás nechám trápit, určitě se dovtípíte. A pak přidám další takové, mám jich celou kupu :o))

Vespa
02. 09. 2004
Dát tip
zdrham, tohle je jenom pro chytrý lidi! :o)

neboj Vespo, jen zkus trochu napnout fantazii...je to docela lehký :o))

Vespa
02. 09. 2004
Dát tip
ajéje, tak to mě zabije. víš čemu se říká přehřátí mozkovejch obvodů? Ne, význam chápu, ale netušim, jaký to je přísloví!

JiKo
02. 09. 2004
Dát tip
mám raději původní autorskou tvorbu než zbírání vtipů po netu. To si totiž může naléz každý sám tyhle přísloví

Vespa
02. 09. 2004
Dát tip
neber to takhle dramaticky JiKo, hlavně, že už jsem přišla o mozek a stále nic

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru