Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stračena, husy a ovád

06. 09. 2004
0
0
1421


Stračena neměla ráda husy. Husy to viděly a dlouze syčely. Pak přilítl ovád. Nejprve zmlkly husy. Ovád se dlouze rozmýšlel, které se přisaje na krk. Byl to ještě mladý ovád a neuměl se rozhodnout. Stračena to viděla a posmívala se husám; dělala na ně vykulený oči a vyplazovala jazyk. Husy se stavěly, že jim to nevadí. Ačkoli je ovád obletoval ve stále menších kruzích, tvářily se mírumilovně a chtěly se pást. Také ovád neměl v úmyslu nic zlého. Husy byly čím dál nervóznější a jen s nějvyšším přemáháním se ovládaly. Stračena si přikousla jazyk a žalostně bučela. Do toho přilít éroplán a všechny husy se zkroutily. Když ovád viděl, jak jsou zkroucené, ztratil o ně zájem. Stračeně napuch jazyk a pomyslela si, že ji doň bodl ovád. Hrozně se naštvala, protože to nebylo fér.  Ovád ničemu nerozuměl a zkroušeně poletoval, byl ještě mlád a neměl z toho rozum. Pak odletěl pryč. Tehdy stračena nakvašeně odešla. Husy se z toho už nikdy nevzpamatovaly.
sk8ergirl
08. 09. 2004
Dát tip
No nějak si nejsem jistá tou kategorií...osobně bych spíš volila třeba Blbůstky popř. Jen tak pro radost...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru