Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V dešti

09. 09. 2004
2
0
2148
Autor
TvůjMéďa

 

prší, je déšť

po dlouhý době

toulám se městem

navzdory nečasu

žádná z cest

ale nevede k Tobě

 

a já si nechávám

pršet do vlasů

je mi snad trestem

samota těla

že věrně zůstávám

a věřím na spásu

 

otřu si rukávem

krůpěje z čela

i slzy z tváří

co mísí se s kapkami

snad bylo neprávem

že jsi mě chtěla

 

sladká jak med

co jsem chtěl dala mi

srdce ty lháři

kde jsi byl rozume

já všechno chtěl hned

řítil se zkratkami

 

skleslý a promoklý

sedím tu nad rumem

podoben předpeklí

je život můj na zemi

po dlouhý době

prší i v srdci mém

 

a já v dešti

hledám štěstí

hledám cestu k Tobě


Milly
17. 09. 2004
Dát tip
nemaž, nemaž, twnkonec mi přijde kostrbatý, ale jinak je to pěkný... kdyby se to trošku předělalo.... (ale i takhle se mi líbí) :-))

Lancelott
11. 09. 2004
Dát tip
Pro mě je to v pohodě...Tip

vesuvanka
10. 09. 2004
Dát tip
Atmosféra je pěkně vyjádřena... líbí se mi a dávám tip

Ach vesuvanko... :)) Jináč - na smazání to zase není, to ne. Dokonce, navzdory tématu IV. cenové kategorie se to dá vcelku číst, jak už říkal Dlga.. Dlha... no prostě ten člověl na vesuvankou, část té čitelnosti je jistě na bedrech uvolněnosti atmosféry. Rozpitvaně bychom našli much nepočítaně, ale proč se nimrat, že? :)) P.S. Většinou, když prší, je déšť.... :)))) To se ti povidlo... :))

Waawe
10. 09. 2004
Dát tip
na dobře vystižené atmosféře se asi shodneme všichni.... co mi, ale vadí jsou nepřesně dosazené a jak už řekl hufnágl kostbaté rýmy, které bych trošičku ořezal.... jinak fajn měj se pěkně m.

dlhagi
09. 09. 2004
Dát tip
nie je to zle.. to teraz reagujem na tvoje vlastne slova o zmazavani... mozno trosku skratit, vystihnut lepsie podstatu tej tvojej magickej cesty:) inak atmosferu ma ta basen dobru... taku ake mam rada... dazdivu. a rymovanie tie zaujimave, chvilkami kostrbate, ale posobi snahou zniet uvolnene:) a uz nepisem nic, lebo este sama seba presvedcim, ze ti ten tip dam. Neskor:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru