Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hlemýžď

10. 09. 2004
8
0
5006
Autor
MilanH

Humorná minipovídka

     Pomalu se plazím po louce. Nikam nespěchám:Mé pomaloučké tempo mi absolutně vyhovuje. Vím, že doba je uspěchaná, tak proč bych se měl já někam hnát.

   Teď zrovna zdolávám napříč polní cestu. Jen, trak zlehka a pomaloučku..Rozhlížím se kolem sebe, aby mi náhodou někdo neublížil. Dneska je to samý auto, motorka nebo kolo. Ono stačí když na mně šlápne člověk. Mám sice ulitu, ale stejně když na mně někdo stoupne nebo mně přejede je vymalováno.

        Teď vidím na konci cesty krásný šťovík. Kyselý to je moje a šťovíček tedy především. Ani moje přítelkyně Bohumíra neumí uvařit nic lepšího a že umí vařit.Pozor Tondo támhle zrovna někdo jede. Člověk na kole honem s cesty. Nó jen tak, tak musel jsem nabrat tu nejvyšší rychlost. To byl sprint až jsem se zpotil. Dá to fušku takhle rychle se plazit. My hlemýždi jsem zvyklí na trochu jiné tempo. Á už jsem u šťovíčku. No ten se teda poved. To je chuťovčička. To bych přál s celého srdce každému živému tvorovy na této planetě. Teď tu budu jíst až do večera, žádný kvalty.

  Tak tedy milý čtenáři já se tu pořádně najím a vám přeji také něco moc dobrého ať už k jídlu nebo jinak.

 


Joen_B
29. 12. 2004
Dát tip
Neni zač , jsi holt talent, mno.....

Joen_B
28. 12. 2004
Dát tip
Bezvadný :o)...fakt ti ten talent závidim :o)

MilanH
28. 12. 2004
Dát tip
Děkuji :-)

kassiope
20. 09. 2004
Dát tip
Milé :o)*

MilanH
20. 09. 2004
Dát tip
Děkuji***

andromeda
17. 09. 2004
Dát tip
milá, není sice k popukání, ale je úsměvná a příjemná ...a vůbec ne "debilní, bezduchá nebo infantilní", ráda si i tipnu...

MilanH
17. 09. 2004
Dát tip
Děkuji !!!

Dero
10. 09. 2004
Dát tip
Pro radost ... ? A proč ne? :o) Fajne ... *

Mařka
10. 09. 2004
Dát tip
-))*

papouch
10. 09. 2004
Dát tip
překlepy, ach ty překlepy :-)

Trochu infantilní, ale jelikož jsem ještě nesnídal, tak vě mě poslední odstavec probudil chtíč! Dobrý! Tip

Tož člověk si u toho odpočine, a příjemně... :) Jen tu úpravu jsi tedy odflákl, jen co je pravda.

romi
10. 09. 2004
Dát tip
:o)) pekné

_Daddario_
10. 09. 2004
Dát tip
Je to uplně dementní a tim humorný.... :)))))

ShArKeY
10. 09. 2004
Dát tip
je to bezduchá kravina. Pokus o debilní humor, kterému by se nesmál snad ani debil.

johanne
10. 09. 2004
Dát tip
pro radost proč ne, ale upřímně, je to úplně o ničem a ani ten styl se mě moc nedotýká, což je asi jediný, co by se tady dalo ocenit... snad příště

a2a2a
10. 09. 2004
Dát tip
opravdu pro radost, milé, hravé a za tu radost - tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru