Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

sám

10. 09. 2004
1
0
5085
Autor
arthamir

sám


za trámem skrýš
nikdo ji nezná
nikdo neví
co skrývá za tajemství
je v ní zloba
je v ní krutá pomsta
dvacet pět centimetrů
špinavé víry
a dnes tě volá
dnes přišel její čas
vyřešit spory
vyřídit dluhy
protože miska vah
se tak nesmyslně naklonila
je čas
jdeš
oči plné supů
co krouží nad skalami
v rukou studí smrt
je čas
už není pro co žít

Mila_cik
05. 12. 2004
Dát tip
smutný

arthamir
05. 12. 2004
Dát tip
to Mila_cik: to někdy bývá...

arthamir
19. 09. 2004
Dát tip
to tehotnej_hroch: to nevadí... kéž by nebyla nikdy a u nikoho :-)

ten zacatek je takovy mily a pak se to zvrhne jaksi dneska nemam naladu na takovyhle vecicky...:*)

Makča
13. 09. 2004
Dát tip
ale copak, chlape...tak nejdřív je to vtipný až na půdu a teď tohle? Zmačkat, vyhodit, na iluze přeměnit, iluze budou, my nebudem, tak ti ńákou posílám, sama toho mám, že nevim, co s tim...teď jsem něco hezkýho četla, hele: "štěstí je jako namátková kontrola občanských průkazů" (a na každýho jednou dojde):-)a napiš něco veselýho, tohle se nedá:-))))))))

arthamir
13. 09. 2004
Dát tip
to Makča: to je hezkýýýý :-)))) ale dyk to nemůžeš takhle vážně brát... v životě člověka jsou chvíle, kdy se mu prostě nechce vesele psát. což ovšem neznamená, že bych veselej nebyl :-)) díky za kritku, ale s dovolením to tu ještě nechám než to budu mačkat a zahazovat... :-)

Makča
13. 09. 2004
Dát tip
ale no dyť já to taky tak vážně neberu, že by ses už jako levou rukou samordousil a levou to ťukal do počítače:-)))

Makča
13. 09. 2004
Dát tip
retuš: teda pravou, leda že bys měl obě ruce levý:-)

arthamir
13. 09. 2004
Dát tip
to Makča: ha ha, a co když mám obě dvě pravý? no nic, díky za kritku :-)

sk8ergirl
11. 09. 2004
Dát tip
Tak no tahle ani moc nee...

Repulsion
11. 09. 2004
Dát tip
Vidíš - tohle se obsahově od mojí tvorby zas tak moc neliší - i když, pravda, já bych to pojal docela jinak, haha

arthamir
11. 09. 2004
Dát tip
to Repulsion: mnjo, co se dá dělat... klidně pojmi :-) (obsah je obsah)

Elyn
10. 09. 2004
Dát tip
helej, tu kudlu.. jako do šuplika a šupem.. a ven, na sluníčko.. je pro co žít..

Robus
10. 09. 2004
Dát tip
Smrt studená v rukou tě řeže krví teplou ji napájíš a proč ? snad pro iluze ? :o))

arthamir
10. 09. 2004
Dát tip
to Elyn: a říká někdo snad, že není? (co je psáno, není vždycky dáno) :-) tahle básnička není na čtení dopoledne když svítí sluníčko a venku je nádherně :-)

arthamir
10. 09. 2004
Dát tip
to Robus: už nejsou ani ty iluze... prostě nic... díky za kritiku :-)

Elyn
10. 09. 2004
Dát tip
arthamir.. no... na noc je lepší si sednout ke kamnum a číst si..;) Já vim.. :)

Robus
10. 09. 2004
Dát tip
venku sluníčko se směje chladnou ocel vytáhneme podetnem s ní pěknou kytku a dáme si jí do klopy..... :o))

arthamir
10. 09. 2004
Dát tip
to Robus: jo jo, tak to je dobre :-))

johanne
10. 09. 2004
Dát tip
oči plné supů, to je zajímavé jinak je to trochu moc ponuré :o

arthamir
10. 09. 2004
Dát tip
to johanne: ponurost byla tak trochu i cílem. i když ne hlavním... děkuju za kritiku :-)

Waawe
10. 09. 2004
Dát tip
jejda, další depresivní věcička... + - ponurá záležitost... sevřená čtyřmi stěnami bez přístupu kyslíku... live is air... měj se hezky m.

arthamir
10. 09. 2004
Dát tip
to Waawe: tak jo, budu se snažit... je to positivní kritika nebo nagativní... chci říct - líbilo se nebo ne?

Waawe
10. 09. 2004
Dát tip
těžko říct, dílko mě moc neoslovilo, asi bych na něm ještě trošku zapracoval, protože se mi jeví jako nesourodé a zbytečně roztrhané na nějaké části... nevím...možná je to jen tím, že na podobné věci dnes nemám opravdu náladu...(depresivních věcí jsem dneska četl hodně :))) tak asi tak.... měj se fajn a dobrou noc !:)) m.

machal
10. 09. 2004
Dát tip
Kurňa chlape neštvi mě :(

arthamir
10. 09. 2004
Dát tip
to Waawe: já už na něm ale nechci pracovat... bylo to prostě dílo toho okamžiku, těch pocitů co jsem měl a tak... ale každopádně fakticky děkuju za kritku. vím, že básnička není nic moc, ostatně která moje je, že :-) ale co naděláš, tak to prostě někdy bývá... dobrou noc a optimistické sny :-)

arthamir
10. 09. 2004
Dát tip
to machal: já že tě štvu? a čím prosímtě? snad ne svými optimisticka a legračně laděnými dílky? :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru