Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

For white only

Výběr: Lyryk, Danny
13. 09. 2004
22
0
13114
Autor
papouch

Mám doma nápis
POUZE PRO BÍLÉ

Obvinili mne z rasizmu !!!! (nějací pražáci)

Ale
přece si nebudu
do soudku, kam už
pě-ta-dva-cet let (!)
dávám bílé
lít červené !!!






vysvětlivka pro pražáky:
VÍNO !!!
F.M.L
15. 03. 2006
Dát tip
Rasismus neexistuje.Vysvětli to těm Pražákům...

8D

Inteligence a hloupost v jednom balení. Totiž ta báseň.

Celebrian
19. 10. 2004
Dát tip
Tak toto mě opravdu rozesmálo!! Hezká blbůstka má to opravdu povedený vtip a já ti dám tip :-)

stewewonder
12. 10. 2004
Dát tip
Ja su z Prahy a pochopil sem i bez vysvetlivky ... : ))) rasisto ...: )))

mirek
07. 10. 2004
Dát tip
:-)))))*

papouch
22. 09. 2004
Dát tip
:-)) závidí, závidí, závidník jeden závidivá :-) Rohlíčky, buchtičku od Crae ... mňam, fajn... hele, řízek by nebyl?? :-))

papouch
21. 09. 2004
Dát tip
Delahaye: To jsem nevěděl, že když si z někoho dělám srandu, že se to jmenuje xenofobie ... hele, nemá to něco společnýho s Xenií z Rumburaka? :-))

Delahaye
21. 09. 2004
Dát tip
:-)) ne ne, to si pleteš, tohle je odvozeno od XENy-Bojovnice... jako že hned vrháš (sekeru) a vyrážíš neartikulované skřeky.. .-)) srandu já beru, ale nesáhneš si radši drobet do svědomí ? :-))

papouch
21. 09. 2004
Dát tip
sáhnu. Je tam čisto, prázdno a svato jak lilium :-)) Stejně, jako když sáhnu do kapsy tři dny před výplatou :-)

Delahaye
21. 09. 2004
Dát tip
:-)) Štastná to žena ! (tedy papouch) hele, ptáče, že Ty jsi přispívalo také do té Lyrykovy diskuze o tom, zda umíme přiznat v diskuzi omyl, že jo ?? :-) A Tvá odpověď mi vyzněla pevně a neochvějně jako branec ČSLA... .-)) no nic, nechme to koňovi ... .-) měj se ...

papouch
21. 09. 2004
Dát tip
:-))) ...ano, buď jak branec, nebo jako čovek, kterej si už skoro všechno oňuchal a zjistil, že s úsměvem, troškou pokory, skromnosti a pokojem v duši jde všechno líp... ...s pozdravem Sloužím socialistické vlasti !!! a přáním pohody ... a hodně srandy :-))) p.s. ... ale trošilinku té xenofobie tej dušičce taky neuškodí, žejo :-)))

Craerassy
21. 09. 2004
Dát tip
De a papoušek..já teda tu xenofobii neznám, ale není to ta stará baba, co krmí holuby v parku?? ježííš...papušku, nic proti ptáčkůůům:-))) tip!

Delahaye
21. 09. 2004
Dát tip
:-)) papouch : hele, ale i branec může bejt plnej pokory a skromnosti (a taky většinou je , když ho mazáci mastěj ... .-)) ) a na tu xenofóbii si dej pozor, nebo Tě tetka Crae nakrmí v parku a už Tě nebude pak trápit vůůůbec nic ... odletíš totiž do nebeské (či pekelné ?) voliéry.... :-))

Craerassy
21. 09. 2004
Dát tip
De...no dovol!! pro papouška já mám slabost!!! tomu já dám rohlíčky, bábofku, vdolečky..vlastnoručně usmažené!!!!

Delahaye
21. 09. 2004
Dát tip
:-))) PRÁVĚ !!! VLASTNORUČNĚ !!! Odpočívej v pokoji, milý papouchu, budiž Ti Tvá poslední klícka lehká ... .-)

Craerassy
21. 09. 2004
Dát tip
pche...papoušku, hlavně se neboj! on závidí, víííííš

Delahaye
20. 09. 2004
Dát tip
Dílko líbilo, vtípek od idle zrovna tak, nemile překvapila papouchova vinná xenofobie z pražáků ... :-) Ty, strycu, něnachcál Ti ňáký pražská dacan do sklípka, žeee ?? .-)) T+ avi

Hondik
18. 09. 2004
Dát tip
at si kdo chce, co chce říka. toto je fakt frajeřina! ***

aramis
17. 09. 2004
Dát tip
nikdy by som nepovedal ze prave teba obvinim z amerikanizmu, tfuj ten nazov... ;) inak :)))

aramis
17. 09. 2004
Dát tip
a este cmuk :))))

Dash_707
16. 09. 2004
Dát tip
To papouch: pokud na mou poznámku reaguješ viz výše, nemá smysl se pouštět do diskuse, je snadné říci při chybějících argumentech " kejhy,kejhy...tvůj názor je mylný..." A k tvému dílku: Je fajn, jen do závorky můžeš psát brňáci, ostraváci, plzeňáci...atd., dotčeni se budou cítit všichni. :o))))))))))))))))))

papouch
16. 09. 2004
Dát tip
Dash opakuju: rozkejháváš se mimo rámec kritiky díla!! Diskutovat s tebou ochoten jsem, rád, ale ne tady oukéééj?? :-)))

Bix
15. 09. 2004
Dát tip
:o))))))))

Dash_707
15. 09. 2004
Dát tip
Představ si, že existují pražáci, kteří vínu rozumějí, mají vinotéky a dokonce poznají jednotlivé odrůdy...a také existují "znalci" z Moravy, kteří nepoznají rozdíl mezi beaujolais a kozí močí. Pár jich znám. Je to divné, ale je to tak. Tak příště tak radikálně nezobecňuj. :o))))))))))))))))))

papouch
15. 09. 2004
Dát tip
> Představ si, že existují pražáci, kteří vínu rozumějí, ... milý Dashi, představ si, že to vím a vím to velice dobře. jenže těch pražských znalců je nepoměrně míň, nemyslíš? ;) > Tak příště tak radikálně nezobecňuj. :o)))))))))))))))))) co se týče vztahu pražáci obecně a víno, tak pražáci jsou prasce, můžu vykládat mnoho odstrašujících případů.. to, že pražáci vínu nerozumí zobecnit lze, odhadneme-li, že pražáků je 1 milion a z toho jich 1000 vínu rozumí (a to myslím velice nadsazuji :-)) Jo a znáš to o té potrfené huse? ;-))))) ..P.S. jo a stejně ... devět z desíti pražáků. kteří vínu rozumí, stejně pražáci nejsou :-))))

Dash_707
15. 09. 2004
Dát tip
to papouch: Mám-li být tou potrefenou husou, pak jí jsem, v Praze jsem se narodil a pár let už zde žiji. Promiň, ale nemám moc rád tvrzení, ze kterých vyčuhují nacionalistické tendence. Znám dobře názor "nepražáků" na pražáky. Jezdím často na jih republiky a dost často na Moravu a nacházím zde lidi inteligentní, hloupé, nepřátelské i milé, ostatně tak jako všude ve světě. Averze proti pražákům je mnohdy tak trochu zavánějící pocitem méněcennosti, závistí, neopodstatněnou zlobou atd. Já bych to prostě neškatulkoval. Blbci i mudrci jdou rovnoměrně rozeseti po celém světě. Větší, či menší koncentrace jsou statisticky bezvýznamné. 'Apropos, je zajímavé, jak moc "nepražáci" pražáky nesnáší a přitom se do Prahy houfně stěhují, aby se pražáky stali. Divná dichotomie, že ??? :o))))))))

papouch
15. 09. 2004
Dát tip
kejhy kejhy ... rozkecáváš se mimo rámec kritiky díla .. tvůj náhled je mylný, ale to nechci rozvádět tady, chceš-li můžeme se pobavit někdy z oka do oka u vínka :)

angel1
15. 09. 2004
Dát tip
ano ano u vína si všichni porozumí mnohem líp... Strýcu, sú tady nejací fyzici z Prahy, že prý ešče neviděli štvrtý rozměr. Tož jim dajte cucnút.

_zek
15. 09. 2004
Dát tip
...

angel1
14. 09. 2004
Dát tip
byť z Moravského Slovácka hodnotím víno podobně-taky dvě kategorie: pitelné a dunihlav pročež jen víc osvěty! hlavně v praxi! T

kulička2
14. 09. 2004
Dát tip
tak to je dost dobrý... také jsem pochopila ač nejsem pražák.Pravda je-nelze to míchat- to víno..

Kolouch
14. 09. 2004
Dát tip
My pražáci máme v Troji taky dvě vinice. Tak se do nás nenavážej :-))) T

Fouckault
13. 09. 2004
Dát tip
:-))*

vesuvanka
13. 09. 2004
Dát tip
Pražáci?... Často se v parcích a někdy i na ulicích povalují krabice od vína, takže asi zřejmě krabicové....

guy
13. 09. 2004
Dát tip
:-))

Danny
13. 09. 2004
Dát tip
:))) tip, V

Stevenson
13. 09. 2004
Dát tip
))))

Lyryk
12. 09. 2004
Dát tip
pro pražáka byl výběr značně obtížná záležitost .-))))

Miroslawek
11. 09. 2004
Dát tip
Šminka: hodně usazená ;o) in_vino_veritasouch: abys nepřelil ;o)

Lee
11. 09. 2004
Dát tip
výborný i s reklamou "sama na sebe" :)))))) mrtvá smíchy..chychychychy

Šminka
10. 09. 2004
Dát tip
:-)))))))))))) já nejsem pražák, já jsem náplavaaaa *

Toxman
10. 09. 2004
Dát tip
Myslíš, že takhle to pražáci líp pochopí ? ;o)*

idle
10. 09. 2004
Dát tip
a víte jak pražáci ochutnávají víno? přičichnou, potom usrknou, poválí po jazyku, polknou... "mmm, bílé" :) ale někteří se obejdou i bez vysvětlivky p.s. já radši červené :)*

Bacil
10. 09. 2004
Dát tip
Nejlepší je vysvětlivka pro Pražáky :-)))

Solitary
10. 09. 2004
Dát tip
SUPER!!

papouch
10. 09. 2004
Dát tip
idle takhle ochutnávají ti pražáci "znalci", leč ostatní.. ani to bílé nepoznají, přečti si http://www.pismak.cz/dilo.php?num=7485&&187012237341414491d843e :-) (sorry že si dělám reklamu sám na sebe :-)

Noe1
10. 09. 2004
Dát tip
:-))))))))))))))))))))))))))) pražák pochopil i bez nápovědy. Možná je to tím, že jsem z Jesenice, což je 4km od okraje Prahy ... a nebo taky že jsem rodem z Brna :-))))))))))) *t

johanne
10. 09. 2004
Dát tip
skvělý :))) *

ulita
10. 09. 2004
Dát tip
no jo, praženky jsou tupcíí :)

JiKo
10. 09. 2004
Dát tip
myslím, že bez vysvětlivky by to nepochopili jen trubky :)

dadik
10. 09. 2004
Dát tip
dobrá.....t:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru